Додаток до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 26.09.2022 № 395/0/5-22ВА
Додаток
до розпорядження начальника
обласної військової адміністрації
від _____________ № _______
(додаток 2 до Програми)
Зміни до Переліку завдань, заходів та показників
Комплексної програми соціальної підтримки окремих категорій громадян Львівської області
на 2021 – 2025 роки
|
№ з/п |
Назва завдання |
Перелік заходів завдання |
Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу, показника |
Фінансування |
Очікуваний результат |
|
|||
|
джерела |
зміни, тис. грн |
Усього з урахуванням змін, тис. грн |
|
|||||||
|
2022 рік |
|
|
||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
8 |
|
|
|
1.
|
Надання та виплата допомог і компенсацій |
Виплата адресної грошової допомоги ветеранам Української Повстанської Армії, вдовам (вдівцям) політв’язнів і вдовам (вдівцям) ветеранів Української Повстанської Армії та реабілітованим громадянам за статтями 1-2, 1-3 Закону України «Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917–1991 років» |
Затрат: - обсяг фінансового ресурсу |
Департамент соціального захисту населення обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
-2000,00 |
21665,10 |
Покращення матеріального стану ветеранів національно-визвольних змагань області |
|
|
|
Продукту: - чисельність одержувачів допомоги (очікувана кількість – 8934 осіб) |
|
|||||||||
|
Ефективності: - середній розмір допомоги –2425,0 грн. з поштовими видатками |
|
|||||||||
|
Якості: - 100% забезпечення виплати допомоги |
|
|||||||||
|
Відшкодування витрат на поховання учасників національно-визвольних змагань |
Затрат: - очікувана кількість здійснення відшкодувань на поховання – 18 |
0,00 |
45,4 |
Відшкодування витрат родинам учасників національно-визвольних змагань, які здійснили поховання |
|
|||||
|
Продукту: - очікувана кількість здійснених відшкодувань за поховання – 18 |
|
|||||||||
|
Ефективності: - середні витрати на здійснення відшкодування за одне поховання – 2481,0 грн. |
|
|||||||||
|
Надання одноразової адресної допомоги малозабезпеченим громадянам області за їхніми зверненнями до голови обласної державної адміністрації |
Затрат: - очікувана кількість громадян, які звернуться за допомогою – 654 особи |
0,00 |
1700,0 |
Одноразова адресна допомога покращить матеріально-побутові умови і допоможе вирішити проблеми із здоров’ям |
|
|||||
|
Продукту: - чисельність громадян, які отримали допомогу – 654 особи |
|
|||||||||
|
Ефективності: - середній розмір допомоги – 2599 грн. |
|
|||||||||
|
Якості: -100% забезпечення виплати допомоги |
|
|||||||||
|
Надання одноразової адресної допомоги малозабезпеченим громадянам області за їхніми зверненнями до голови обласної ради та депутатів обласної ради.
|
Затрат: - очікувана кількість громадян, які звернуться за допомогою – 9048 осіб |
0,00 |
19300,0
У тому числі за зверненнями до голови обласної ради – 1700 тис. грн, до першого заступника голови обласної ради – 650,0 тис. грн, до заступника голови обласної ради – 580,0 тис. грн, до депутата – 196,7 тис. грн; для оплати послуг АТ «Укрпошта» – 437,3 тис. грн |
Одноразова адресна допомога покращить матеріально-побутові умови і допоможе вирішити проблеми із здоров’ям |
|
|||||
|
Продукту: - чисельність громадян, які отримали допомогу – 9048 осіб |
|
|||||||||
|
Ефективності: - середній розмір допомог – 2133 грн. з поштовими видатками |
|
|||||||||
|
Якості: -100% забезпечення виплати допомоги
|
|
|||||||||
|
Надання одноразової адресної допомоги на придбання навчального приладдя дітям із багатодітних малозабезпечених сімей |
Затрат: - очікувана чисельність дітей, батьки яких звернулись за допомогою (очікувана кількість: 0 осіб) |
0,00 |
0,00 |
Вирішення гострих матеріально-побутових проблем багатодітних родин |
|
|||||
|
Продукту : – очікувана чисельність одержувачів (0 осіб) |
|
|||||||||
|
Ефективності: - очікуваний розмір допомоги на одну дитину – 0,00 грн. |
|
|||||||||
|
Якості: - % забезпечення допомогою |
|
|||||||||
|
Надання одноразової адресної допомоги потерпілим унаслідок надзвичайних ситуацій* |
Затрат: – чисельність потерпілих осіб |
0,00 |
0,00 |
Покращення матеріального стану потерпілих унаслідок надзвичайних ситуацій |
|
|||||
|
Продукту: - чисельність одержувачів допомоги – |
|
|||||||||
|
Ефективності: - середній розмір допомоги потерпілим 0,00 тис. грн. |
|
|||||||||
|
Якості : - % забезпечення виплати допомоги |
|
|||||||||
|
Надання одноразової адресної допомоги сім’ям загиблих на Грибовицькому сміттєзвалищі |
Затрат: – чисельність потерпілих осіб |
0,00 |
0,00 |
Покращення матеріального стану сімей загиблих на Грибовицькому сміттєзвалищі |
|
|||||
|
Продукту: - чисельність одержувачів допомоги – |
|
|||||||||
|
Ефективності: - середній розмір допомоги потерпілим – 0,0 тис. грн |
|
|||||||||
|
Якості : - % забезпечення виплати допомоги |
|
|||||||||
|
2. |
Фінансова підтримка громадських та благодійних організацій, діяльність яких має соціальну спрямованість |
Надання фінансової підтримки громадським об’єднанням осіб з інвалідністю, ветеранів, жертв нацистських переслідувань та жертв політичних репресій, які виконують соціальні функції, на виконання обласного рівня програм (проєктів, заходів) |
Затрат: - очікувана кількість громадських організацій, що звернулися за фінансовою допомогою – 0 од. |
Департамент соціального захисту населення обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет
|
0,00 |
0,00 |
Фінансова підтримка статутної діяльності громадських організацій соціального спрямування |
|
|
|
Продукту: - очікувана кількість організацій, які отримали допомогу – 0 од.
|
|
|||||||||
|
Ефективності: - середні витрати на одну організацію – 0,00 грн. |
|
|||||||||
|
Якості: - % забезпечення громадських організацій фінансовою допомогою |
|
|||||||||
|
Дофінансування на конкурсних засадах мікропроєктів громадських та благодійних організацій, які фінансуються з різних джерел, щодо покращення якості життя соціально незахищених верств населення області |
Затрат: - очікувана кількість організацій, що подали мікропроєкти – 0 од. |
0,00 |
0,00 |
Вирішення гострих соціальних проблем незахищених верств населення області шляхом дофінансування мікропроєктів громадських і благодійних організацій |
|
|||||
|
Продукту: - очікувана кількість відібраних конкурсною комісією мікропроєктів – 0 од. |
|
|||||||||
|
Ефективності: - середні витрати на один мікропроєкт – 0 грн. |
|
|||||||||
|
Якості : - забезпечення дофінансування мікропроєктів |
|
|||||||||
|
3. |
Соціальне обслуговування та підтримка осіб з особливими потребами |
Надання притулку бездомним особам, звільненим з місць позбавлення волі |
Затрат: - обсяг фінансового ресурсу |
Департамент соціального захисту населення обласної державної адміністрації
|
Обласний бюджет |
0,00 |
410,0 |
Забезпечення надання соціальних послуг окремим соціально вразливим категоріям |
|
|
|
Продукту: - кількість наданих послуг – 1700
|
|
|||||||||
|
Ефективності: - середній розмір за послугу 241 грн. |
|
|||||||||
|
Якості: - 100% забезпечення надання послуг
|
|
|||||||||
|
Проведення корекції поведінки для осіб, які вчинили домашнє насильство |
Затрат: - обсяг фінансового ресурсу |
0,00 |
190,0 |
Забезпечення надання соціальних послуг окремим соціально вразливим категоріям |
|
|||||
|
Продукту: - кількість наданих послуг – 1650
|
|
|||||||||
|
Ефективності: - середній розмір за послугу 115 грн. |
|
|||||||||
|
Якості: - 100% забезпечення надання послуг
|
|
|||||||||
|
Забезпечення осіб з інвалідністю по зору технічними засобами медичної групи з мовним виводом (глюкометри, термометри, тонометри) та очними протезами |
Затрат: - обсяг фінансового ресурсу |
0,00 |
149,0 |
Забезпечення осіб з інвалідністю по зору технічними засобами медичної групи з мовним виводом (глюкометри, термометри, тонометри) та очними протезами |
|
|||||
|
Продукту : – чисельність осіб,які звернулися за: засобами реабілітації: тонометрами – 70, очними протезами – 10 |
|
|||||||||
|
Ефективності: - вартість засобів реабілітації тонометра – 1700,0 грн. середня вартість очних протезів – 3000 грн. |
|
|||||||||
|
Якості: - 100% забезпечення технічними засобами осіб, що звернулися |
|
|||||||||
|
4. |
Заходи соціального спрямування |
Забезпечення поінформованості населення з питань соціального захисту |
Затрат: - обсяг фінансового ресурсу |
Департамент соціального захисту населення обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,00 |
200,0 |
Виготовлення поліграфічної продукції із соціальних питань (буклети, інформаційні листівки, методичні матеріали). Проведення заходів щодо відзначення визначних та пам’ятних дат, професійних свят тощо. |
||
|
Продукту : – кількість проведених заходів –5 |
||||||||||
|
Ефективності: – середній розмір вартості проведення заходу – 40 тис.грн. |
||||||||||
|
Якості: 100 % проведення заходів |
||||||||||
|
5. |
Виготовлення бланків посвідчень батьків багатодітних сімей та дитини з багатодітної сім’ї |
Виготовлення бланків посвідчень батьків багатодітних сімей та дитини з багатодітної сім’ї |
Затрат: - обсяг фінансового ресурсу |
Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
0,00 |
198,0 |
Забезпечення потреби в бланках посвідчень |
||
|
Продукту: - очікувана кількість виготовлених бланків посвідчень батьків багатодітних сімей та дитини з багатодітної сім'ї – 6000 шт. |
||||||||||
|
Ефективності: - середня вартість виготовлення одного посвідчення – 33 грн. |
||||||||||
|
Якості: - 100% забезпечення потреби в бланках посвідчень |
||||||||||
|
6 |
Придбання житла для осіб, постраждалих унаслідок Чорнобильської катастрофи (віднесених до категорії 1) на умовах співфінансування |
Придбання житла для осіб, постраждалих унаслідок Чорнобильської катастрофи (віднесених до категорії 1) на умовах співфінансування |
Затрат - обсяг фінансового ресурсу |
Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
0,00 |
0,00 |
Забезпечення житлом учасників ліквідації Чорнобильської катастрофи |
||
|
Продукту - кількість ліквідаторів аварії на ЧАЕС І категорії, що потребують житла
|
||||||||||
|
Ефективності - очікувана кількість придбаного житла на умовах співфінансування – 0 квартир; середня вартість житла - тис. грн.
|
||||||||||
|
Якості - % забезпечення житлом
|
||||||||||
|
7 |
Заходи із впровадження електронної соціальної картки мешканця Львівщини (е-квитка) |
Створення Реєстру осіб пільгових категорій |
Затрат: – обсяг фінансового ресурсу |
Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
0,00 |
18,18 |
Впровадження Реєстру обліку осіб пільгових категорій як складової перспективного впровадження Автоматизованої системи обліку проїзду |
||
|
Продукту: - кількість осіб, які мають право на пільговий проїзд, осіб |
||||||||||
|
Якості : - створення реєстру – 100%
|
||||||||||
|
8 |
Фінансова підтримка на придбання меблів та обладнання для будинків/відділень підтриманого проживання, які створюються у територіальних громадах та інтернатних установах соціальної сфери. |
кількість будинків/відділень підтриманого проживання, громад |
Затрат: – обсяг фінансового ресурсу |
Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
0,00 |
0,00 |
Фінансова підтримка на придбання меблів та обладнання для будинків/відділень підтриманого проживання, громад |
||
|
Продукту: - кількість звернень будинків/відділень підтриманого проживання, громад |
||||||||||
|
Якості: - 100% забезпечення фінансовим ресурсом |
||||||||||
|
9 |
Нерозподілений резерв |
|
|
Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
Усього: |
43 875,68 |
|||||||||
_________________________________________________________________________________________