To the page beginning
Перейти до основного вмісту
CC logo

Львівська обласна військова адміністрація

Ukrainian trident Diia
Головна
Усі документи

Додаток до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 21.06.2022 № 103/0/5-22ВА

Download icon Завантажити (docx, 81,4 кБ)
Connected icon Пов'язані документи
Print icon Надрукувати
Поділитись
Facebook icon Telegram icon

Додаток

до розпорядження начальника   

обласної військової адміністрації

від _______________№__________

(Додаток 3

до Програми)

Перелік завдань, заходів і результативних показників

Програми розвитку освіти Львівської області на 2021 – 2025 роки

№ з/п

Назва цілі

Заходи цілей

Показники виконання заходу, один. виміру

Виконавці

завдання

Фінансування

Індикатори

Джере

ла*

Обсяги, тис. грн

2021

рік

2022

рік

2023

рік

2024 рік

2025 рік

2022 рік**

Дошкільна освіта

1.

Підтримувати розроблення та апробацію освітніх програм і навчальних курсів, що дозволяють ефективно реалізувати вимоги Базового компонента дошкільної освіти та програми розвитку дитини, відповідають інтересам батьків і місцевих громад

Впровадження в ЗДО області інноваційних освітніх програм:

а) міжнародної парціальної програми соціально-фінансової освіти дітей дошкільного віку «Афлатот» (Нідерланди);

 

б)  авторської комплексної оздоровчої програми «Нехворійко»;

 

в) парціальної програми з духовно-морального виховання «Зерно любові».

 

Створення програмно-методичного забезпечення для цих програм.

 

 

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/ наданих послуг (тис. грн)

Продукту

Кількість ЗДО, що працюють за програмою

Кількість дошкільнят, які навчаються за програмою

Ефективності

Середня вартість витрат на дошкільника

Якості

Забезпечення потреби

КЗ ЛОР «ЛОІППО»

ОБ

 

 

95

0

170

170

170

Виконані роботи та надані послуги

Охоплені програмами 32 ЗДО, 480 дошкільнят

(орієнтовно)

 

Витрати на одну дитину  197,9 грн (орієнтовно)

 

Випущено 3 методичні посібники (до 2,5 др. арк.)

 

Дошкільнятам забезпечено якісний виховний простір

2.

Підтримувати ініціативи, спрямовані на саморозвиток спільнот ЗДО, самооцінювання якості та ефективності освітнього процесу

Забезпечення  наступності в упровадженні особистісно-орієнтованої моделі змісту освіти, передбаченої  Базовим компонентом дошкільної освіти та Державним стандартом початкової освіти, через: 

а) щосеместрові спільні конференції (онлайн-конференції) вихователів ЗДО та вчителів початкової школи (класних керівників) для обміну досвідом і взаємонавчання;

б) створення програмно-методичного забезпечення наступності між дошкільною і початковою освітою та ін.

 

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт, наданих послуг (тис. грн)

Продукту

Кількість онлайн-конференцій вихователів ЗДО та вчителів початкової школи.

Загальний обсяг програмно-методичних розробок (др.арк.)

Ефективності

Середня вартість витрат на надані послуги на одного користувача

Якості

Забезпечення потреби

КЗ ЛОР «ЛОІППО»

ОБ

100

0

100

100

100

Проведено 4 вебінари та 1 науково-практичну конференцію вихователів ЗДО та вчителів початкової школи (орієнтовно 210 осіб).

Підготовано до друку навч.-метод. посібн. заг. обс. 4 др. арк.

Середня вартість витрат на надані послуги на одного педагога становить  476 гривень.

Забезпечено наступність в упровадженні особистісно-орієнтованої моделі змісту освіти у 30 ЗДО

3

Організація  освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості з методики ECERS-3 (у рамках всеукраїнського проєкту з освоєння методики ECERS-3, моніторингу та підвищення якості освітнього середовища у пілотних ЗДО)

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт (тис. грн)

Продукту

К-ть ЗДО, охоплених ECERS-3

Ефективності

Середня вартість витрат на один ЗДО

Якості

Продуктивність запропонованих змін

КЗ ЛОР «ЛОІППО»

ОБ

75

0

230

230

230

Надано послуг (вебінари/семінари з методики ECERS-3, обстеження ЗДО) 

Середня вартість витрат на один ЗДО – 15 тис. гривень.

5 ЗДО напрацювали індивідуальну стратегію розвитку відповідно до результатів дослідження ECERS-3.

В ЗДО, що обрали програму, створено якісне освітнє середовище

 

Загалом коштів

ОБ

270

0

500

500

500

 

 

Загальна середня освіта

1.

Підтримувати розроблення та апробацію освітніх програм і навчальних курсів, що дозволяють ефективно реалізувати стандарти початкової та базової загальної освіти, відповідають запитам і потребам учнів і місцевих громад

 

 Проєкт «Інноваційні програми і дидактичне забезпечення для осучаснення освітнього процесу». Обласний конкурс авторських загальноосвітніх навчальних програм і матеріалів. Апробація програм та дидактичних матеріалів переможців конкурсу в ЗЗСО Львівщини

Витрат

Сумарна вартість премій, виконаних робіт та наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть авторських програм.

Обсяг дидактичних матеріалів (др.арк.)

Ефективності

Результати апробації програм і матеріалів

Якості

Грифування програм і матеріалів

ДОН ЛОДА

ОБ

220

 

 

0

 

300

300

300

Відібрано до 5 програм компетентнісно орієнтованих навчальних предметів (інтегрованих курсів).

Розроблено до 25 проєктів навчальної та навчально-методичної літератури до програм-переможниць конкурсу (посібників для вчителя, зошитів для учнів тощо).

Премійовано  авторів, авторські колективи, які перемогли на конкурсі (преміальна сума 25 тис. гривень).

Проведено промоцію проєктів, що перемогли

2.

б) Проєкт «“TeenSTAR”: статеве виховання в контексті дорослої відповідальності». Впровадження у ЗЗСО програми статевого виховання молоді “TeenSTAR” (Sexuality Teaching in the context of Adult Responsibility - “Навчання статевої поведінки у контексті дорослої відповідальності”). Тренінги для педагогів та пілотні курси для школярів Львівщини

Витрат

Сумарна вартість

виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

Обсяг навчальних занять для вчителів та учнів (год.) 

Ефективності

К-ть педагогів та учнів, охоплених програмою (%)

Якості

Відповідність запропонованого змісту навчання програмі та вимогам до якості наданих послуг

КЗ ЛОР «ЛОІППО»

Комісія освіти і виховання УГКЦ;

NGO TeenSTAR Österreich

УКУ Український католицький університиет

 

 

ОБ

50

 

0

 

500

500

500

Програму «TeenSTAR» адаптовано.

 

Перекладено матеріали програми українською мовою загальним обсягом до 3 др. арк.

 

Прочитано ознайомчий спецкурс (8 год.).

Підвищено професійний рівень педагогів Львівщини з питань  статевого виховання молоді

3.

Організовувати різного виду змагання між учасниками освітнього процесу з метою виявлення їхніх обдарувань, розвитку креативності та вольових якостей

 

Проєкт «Книгокрай».

Формування навичок читацької культури, підвищення рівня читацької грамотності й мотивації школярів до читання книжок за допомогою інформаційно-ігрової електронної платформи для вдумливих читачів дитячого віку. Наповнення е-платформи контентом. Нагородження кращих читачів

Витрат

Загальна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

Інформаційно-ігрова електронна платформа

Ефективності

Відповідність продукту розробленому технічному завданню

Якості

К-ть учнів, які розвивають навички читача як користувачі платформи

ДОН ЛОДА

КЗ ЛОР «ЛОНПБ»

 

ОБ

0

0

70

70

70

Створено та запущено електронну платформу для вдумливого читання.

Сформовано контент для е-платформи загальним обсягом 5 др. арк.  (орієнтовно).

 

Зареєстровано 10% ЗЗСО, 5% класів, 3%  учнів.

 

Підвищено рівень читацької грамотності і мотивації учнів до читання книг

4.

Підвищити ефективність освітнього процесу через впровадження сучасних технологій та засобів навчання, зокрема  дистанційне та змішане навчання

 

Проєкт «Дидактичне забезпечення змішаного та дистанційного навчання для «Української Дистанційної Школи».

Обласний конкурс навчальних матеріалів до змістових модулів чинних загальноосвітніх навчальних програм

Витрат

Загальна вартість наданих послуг (тис. грн)

Продукту

Сумарний обсяг навчальних матеріалів (др. арк.)

Ефективності

Середня вартість витрат на продукт

Якості

Відповідність матеріалів вимогам (%)

ДОН ЛОДА

 

 

 

ОБ

300

2105

300

300

300

Виділено на преміальні та надано послуг на суму до 2105 тис. гривень.

Розроблено в електронному форматі якісних навчальних матеріалів до 120 (орієнтовно) окремих змістових модулів чинних програм навчальних предметів (інтегрованих курсів).

Розробників-переможців нагороджено преміями 21 тис. гривень. Апробацією цих матеріалів охоплено мінімум 2500 учнів та 100 вчителів

5.

 

Проєкт  «Ательє візуальних проєктів». Створення сучасної знімальної студії. Забезпечення візуального контенту освітнього процесу та візуального супроводу освітніх заходів

Витрат

Сумарна вартість закупленого обладнання

/ виконаних робіт / наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть виробленого візуального продукту (байти)

Ефективності

Середня вартість витрат на продукт

Якості

Забезпечення  потреби (%)

КЗ ЛОР «ЛОІППО»

ОБ

160

0

0

0

0

Створено аудіовізуальні матеріали для змістових модулів програм навч. предметів загальним обсягом до 1,5 мегабайт.

Змонтовано відеоролики для популяризації Стратегії розвитку освіти Львівщини та інших освітніх проєктів.

Забезпечено візуальний супровід освітніх заходів, передбачених Програмою розвитку освіти Львівщини.

Аудіовізуальний  контент розміщено на освітніх вебсайтах та каналах Youtube, Facebook.

6.

Оберігати здоров’я учасників освітнього процесу

Проєкт «Школа сприяння здоров’ю». Залучення педколективів ЗЗСО до розбудови здорового середовища із застосуванням апробованого інструменту самооцінки і вдосконалення ЗЗСО «Індекс здоров’я школи». Розроблення методичних матеріалів

Витрат

Загальна вартість наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть педколективів, що застосовують інструмент самооцінювання

Ефективності

Відповідність середовища критеріям

Якості

Забезпечення  потреби (%)

КЗ ЛОР «ЛОІППО»

УКУ-

ОБ

50

0

80

80

80

Залучено  в 21 ТГ по одній школі до процесу самооцінки і вдосконалення ЗЗСО із застосуванням «Індексу здоров’я школи».

Підготовлено метод. рекомендації, закладено базу даних проєкту.

Розроблено програму спецкурсу  і підготовлено  координаторів  (1 представник  від школи) шкільних команд з визначення ІЗШ (очно-дистанційна форма,    8 год.)

7.

Підтримувати ініціативи, спрямовані на саморозвиток спільнот ЗЗСО, самооцінювання якості та ефективності освітнього процесу

Проєкт «Оцінювання якості освітнього середовища: е-інструментарій виміру показників». Розроблення та впровадження технології оцінювання (самооцінювання) якості освітнього середовища ЗЗСО як виховного простору з використанням електронного інструментарію вимірювання показників (анкет та датабази результатів досліджень)

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

Е-анкети та е-рограми для накопичування даних.

 К-ть ЗЗСО, які використовують інструментарій

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Оволодіння технологією (%)

ДОН ЛОДА

 

КЗ ЛОР ЛОІППО

 

 

ОБ

80

130

50

50

50

Виконано робіт/надано послуг на суму                  130 тис. гривень.

Розроблено 3 електронні анкети та базу даних якості виховного простору ЗЗСО.

Підготовано до друку навчально-методичний посібник з описом технології дослідження якості виховного простору і організації професійного розвитку педагогічних працівників щодо вимірювання та аналізу результатів досліджень.

Проведено 2 тренінги для пед. персоналу 10 ЗЗСО, де апробовуватиметься інструментарій

8.

Проєкт «Ефективність освітніх мереж територіальних громад Львівщини». Моніторинг функціонування ЗЗСО у територіальних громадах та якості надаваних цими закладами послуг з метою оцінки ефективності та сприяння оптимізації мережі

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть громад та ЗО, які скористалися послугами

Ефективності

% громад, яким надано послуги

Якості

Відповідність наданих послуг запитам (%)

ДОН ЛОДА

КЗ ЛОР «ЛОІППО»

 

ОБ

 

МБ

50

0

450

450

450

Проведено промоцію проєкту

 

Створено матрицю бази даних про стан освітньої мережі ТГ

9.

Стимулювати професійне зростання педагогічних працівників. Запровадити систему науково-педагогічної підтримки педагогічних кадрів ЗЗСО 

 

Проєкт «Освітній Еверест». Створення при опорних ЗЗСО постійно діючих тренінгових центрів професійного зростання педагогічних працівників для взаємонавчання,  розроблення інструментарію формувального оцінювання, правильників внутрішньошкільного заохочення та оцінювання, орієнтованих на стимулювання особистісного розвитку дитини.  Створення методичних матеріалів для вчителя

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн).

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть педагогів, які користуються послугами

Ефективності

Середня вартість витрат на одного педагога

Якості

Оволодіння методикою викладання (%)

ДОН ЛОДА

ЦПР

ОУОТГ

ОБ

 

МБ

100

0

80

80

80

Виконано  робіт/надано послуг

Створено 7 тренінгових центрів педагогічних працівників.

Сформовано тематику тренінгів та засідань методичних об’єднань педпрацівників на 2021-2022 навч. рік.

Послугами центрів користуються 10% педагогів.

Розроблено метод. мат-ів загальним обсягом до 2 др. арк.

Налагоджено ефективну роботу внутрішкільної системи забезпечення якості освіти у ЗЗСО, які користуються послугами центрів.

10.

Розвиток мережі центрів професійного розвитку педагогічних працівників області

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (у тисячах грн.)

Продукту

Кількість створених та обладнаних ЦПР

Ефективності

% педагогів, яким надано послуги

Якості

Відповідність результатів оцінювання педагогами роботи ЦПР вимогам до якості наданих послуг

КЗ ЛОР «ЛОІППО»

ГО «Центр освітніх ініціатив»

 

ОБ

 

ІД

 

 

МБ

0

 

120

 

 

100

0

 

0

 

 

0

200

 

50

 

 

400

200

 

50

 

400

200

 

50

 

 

400

Створено та облаштовано не менше 30 ЦПР.

 

Надано послуги не менше 90% педагогів.

 

80% педагогів оцінюють роботу  ЦПР як таку, що відповідає їх вимогам до професійного зростання

11.

Проєкт «Якість професійного розвитку педпрацівників у контексті сертифікації». Моніторинг якості послуг з підвищення кваліфікації, наданих різними провайдерами педагогічним працівникам Львівщини, які сертифікуються, та вироблення рекомендацій щодо змін, спрямованих на забезпечення в області якісної  післядипломної педагогічної освіти. Залучення кращих сертифікованих вчителів як освітніх експертів до вивчення передового педагогічного досвіду під час ІІІ етапу сертифікації

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

Звіти й рекомендації (др. арк.)

Ефективності

Середня вартість витрат на опитування одного педагога

Якості

Валідність і надійність дослідження

КЗ ЛОР «ЛОІППО»

 

ДУ ДСЯО

ОБ

10,5

0

80

80

80

Розроблено анкети і опитано, орієнтовно, 70 педагогів області, які сертифікуються

Підготовано звіт і рекомендації провайдерам послуг з професійного розвитку педпрацівників.

Дослідження відповідає вимогам

Освітніми експертами стали сертифіковані вчителі

12.

Преміювання педагогічних працівників Львівщини, 

діяльність яких вирізняється творчим підходом та методичними знахідками (конкурс «Вчитель року» та ін.), в тому числі видатних працівників освіти

 

 

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть премій

Ефективності

Оптимальність преміальних

Якості

Визнання справедливості та об’єктивності преміювання

ДОН ЛОДА

ОБ

500

0

800

800

800

Відзначено преміями  приблизно 45 педагогів області.

Середня вартість однієї премії – оптимальна (10 000 гривень).

90 % опитаних із вибірки отримувачів вигод визнають  об’єктивність та справедливість преміювання

13.

Модернізувати мережу ЗЗСО територіальних громад області

 

Проєкт «НУШ: кроки впровадження». Формування мережі академічних ліцеїв (моделювання, набуття статусу, формування матеріально-технічної і навчально-методичної бази, добір кадрів та ін.). Приведення у відповідність до чинного законодавства установчих документів ЗЗСО та ін.

Витрат

Сумарна вартість придбаних матеріалів та обладнання / виконаних робіт / наданих послуг (тис. грн)

Продукту

Комплекти установчих документів для академічних ліцеїв (др. арк.).

Комплекти обладнання для академічних ліцеїв.

К-ть відремонтованих приміщень

Ефективності

Частота використання примцщень та обладнання

Якості

Забезпечення  потреби (%)

ДОН ЛОДА

ОБ

0

0

5000

5000

5000

Складено карту та розроблено комплекти установчих документів для академічних ліцеїв (до 5 др. арк.).

 

Розраховано потреби ліцеїв у ремонтних роботах та обладнанні

 

 

 

 

14.

Оновлення матеріальної бази  ЗЗСО територіальних громад області

Придбання літератури для опорних ЗЗСО області

Витрат

Сумарна вартість придбаного обладнання/ виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються послугами

Ефективності

Частота використання обладнання

Якості

Забезпечення  потреби (%)

ДОН ЛОДА

ОБ

125

0

0

0

0

Придбано літературу для оновлення шкільних бібліотек на суму 125 тис. грн.

 

15.

Організувати різного виду змагання між учасниками освітнього процесу з метою виявлення їхніх обдарувань, розвитку креативності та вольових якостей

Проєк «Шкільне підприємництво» Нагородження кращих проєктів шкіл

Витрат

Сумарна вартість придбаних товаріа/виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються послугами

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Позитивний вплив на особистісний розвиток (%)

ДОН ЛОДА

ОБ

0

0

0

0

0

Створено та запущено електронну платформу

 

Зареєстровано 105 ЗЗСО, 5 % класів, № 5 учнів

 

Підвищено рівень фінансової грамотності, підприємницьких здібностей та реалізації проєктів

 

Загалом коштів

ОБ

1645,5

2235

7910

7910

7910

 

 

Спеціальна освіта

1.

Зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти обласного підпорядкування

Проведення поточних ремонтів, придбання матеріалів в спеціальних закладах освіти обласного підпорядкування, де перебувають внутрішньо переміщені діти

Витрат

Сумарна вартість придбаного обладнання/виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються обладнанням

Ефективності

Частота використання обладнання

Якості

Зростання ефективності навчання

ДОН ЛОДА

ОБ

1 000

7653

1000

1000

1000

Виконано поточні ремонти на суму до 7,6 млн. грн.

 

2.

Підтримувати ініціативи з розроблення змісту допрофільної підготовки та профільного навчання, забезпечення інклюзивного професійного навчання у спеціальних ЗЗСО

 

Впровадження профільного навчання за спеціальностями «масажист», «перукар», «кухар», «швачка», «столяр» та ін. для учнів 10-13 класів спеціальних освітніх закладів ЛОР. Профорієнтаційні проєкти:

а)  «Хочу. Можу. Буду». Підгірцівська спецшкола та Бориславський НРЦ «Гармонія»; б) «Соціальне шкільне підприємництво». НРЦ Св. Миколая та Підкамінська СШ І-ІІІ ст.. (у співпраці з Фондом «Східна Європа» разом із ChildFund Deutschland e.V. за фінансової підтримки Федерального Міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини) 

Витрат

Сумарна вартість придбаного обладнання/ виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються послугами

Ефективності

Частота використання обладнання

Якості

Забезпечення  потреби (%)

ДОН ЛОДА

ОБ

300

0

200

200

200

Придбано обладнання / виконано  робіт / надано послуг

Покращено матеріальну базу кабінетів трудового навчання.

Користуються послугами та обладнанням  310 учнів. 

Обладнання регулярно використовується.

Зросла роль допрофесійної підготовки учнів з ООП

Пролонгація науково-педагогічного експерименту  освітньо-соціально-культурного центру Святого Миколая. Підтримка й розгортання розробленої в НРЦ системи корекційно-виховного впливу на розвиток особистості та реабілітацію в позаурочний час дітей шкільного віку з порушеннями психофізичного розвитку; розширення та впровадження набутого досвіду в практику інших ЗЗСО

Витрат

Сумарна вартість придбаних товаріа/виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються послугами

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Позитивний вплив на особистісний розвиток (%)

ДОН ЛОДА

ОБ

5300

6300

7000

7000

7000

Придбано товарів / виконано робіт / надано послуг вартістю до 6300  тис. гривень.

Створено модель корекційно-виховного впливу на розвиток особистості та реабілітацію в позаурочний час дітей шкільного віку з порушеннями психофізичного розвитку.

Послугами освітньо-соціально-культурних центрів користуються до 70 учнів з ООП.

Проведено науково-практичний семінар та створено рекомендації 

3.

Посилювати спроможність закладів освіти компенсуючого типу до потреб користувачів освітніх послуг

 

Створення на базі НРЦ «Гармонія» Парку просторового орієнтування для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (тренажери, тенісна зона, міні-футбольне поле, зона відпочинку, зона сенсорного розвитку)

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються послугами

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Позитивний вплив на фізичний стан (%)

ДОН ЛОДА

КЗ ЛОР «Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ступенів «Гармонія»

ОБ

 

 

500

 

0

500

500

500

Придбано частину обладнання та виконано низку робіт зі створення Парку просторового орієнтування для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату у НРЦ «Гармонія»

Послугами, що їх можна отримати в парку, користуються до 100 учнів.

Забезпечується розвиток індивідуальних можливостей осіб з ОПП

4.

Забезпечення безперешкодного доступу до закладів освіти (пандусами, ліфтами та іншими елементами архітектурної доступності)

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть закладів з безперешкодним доступом

Ефективності

Середня вартість витрат на один заклад

Якості

Забезпечення  потреби (%)

ДОН ЛОДА

ОБ

1700

0

1500

1500

1500

Сформовано перелік відсутніх у закладах освіти елементів архітектурної доступності

 

Встановлено ліфт

5.

Стимулювати професійне зростання педагогічних працівників спеціальних ЗЗСО, у тому числі розвивати професійні цифрові компетентності

 

Проведення педагогічних конференцій, семінарів, круглих столів для обміну досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються послугами

Ефективності

Середня вартість витрат на учасника

Якості

Набуття досвіду (%)

ДОН ЛОДА

ОБ

0

0

20

20

20

Учасниками педагогічних конференцій, семінарів, круглих столів для обміну досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами стали до 70% педпрацівників закладів спеціальної освіти.

80% опитаних визнають, що проведені заходи збагатили їх досвідом роботи з дітьми з ООП

6.

Забезпечити оздоровлення учнів (вихованців) закладів освіти обласного підпорядкування, внутрішньо переміщених дітей

 

Забезпечення оздоровлення учнів  (вихованців) закладів освіти обласного підпорядкування (діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування), внутрішньо переміщених дітей

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються послугами оздоровлення

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Забезпечення  потреби (%)

 

 

ДОН ЛОДА

ОБ

2016

6000

4500

4500

4500

Забезпечено оздоровлення 100% учнів  (вихованців) закладів освіти обласного підпорядкування (діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування), внутрішньо переміщених дітей, які перебувають в спеціальних закладах освіти обласного підпорядкування

7.

Створити належні умови навчання та перебування учнів у закладах освіти обласного підпорядкування

Зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти  обласного підпорядкування

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються послугами

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості Відповідність очікуванням (%)

ДОН ЛОДА

ОБ

150

0

0

0

0

Оновлено та покращено матеріально-технічну базу закладів освіти обласного підпорядкування

 

 

Загалом коштів

ОБ

10966

19953

14720

14720

14720

 

 

Позашкільна та спеціалізована освіта

1.

Посилити спроможність Малої академії наук та створити умови для інноваційної діяльності інших закладів позашкільної освіти

 

Проєкт «Львівська кіношкола». Створення на базі ЛОЦНТТУМ кіношколи, яка матиме навчальні курси: операторський; сценарний; монтажу; кольорокорекції; звукорежисерський; мультиплікації та інші.

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються послугами

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості Відповідність очікуванням (%)

КЗ ЛОР ЛОЦНТТУМ

ОБ

450

0

0

500

500

Розроблено концепцію та кошторис проєкту

 

Закуплено обладнання та матеріалів для кіношколи

Розроблено навчальні програми

Проведено набір в кіношколу (до 15 осіб на кожний факультет)

Виготовлено навчальні відеоролики учнів школи

2.

Проєкт «Вікно в природу». Проведення заходів з оновлення еколого-освітньої виставки «Планета ЗОО» та забезпечення доступу до неї (пандус та ін.) осіб з ООП, розвитку здібностей та обдарувань цих дітей в процесі відвідування виставки

Витрат

Сумарна вартість закуплених матеріалів/ виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються послугами

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Позитивний вплив на особистісний розвиток (%)

КЗ ЛОР ЛОЦЕНТУМ

ОБ

180

0

0

200

200

Закуплено матеріаліав, виконано  робіт/надано послуг

Відвідало виставку 1280 учнів.

Середня вартість витрат на одного учня становить                        140,6 гривень.

До 80% опитаних відвідувачів висловили думку, що здобули нові знання та зацікавились життям тварин і птахів

 

3.

Підвищити ефективність освітнього процесу через впровадження сучасних технологій та засобів навчання

 

Проєкт «Еко STEM – лабораторія». Розширення доступу здобувачів неформальної освіти природознавчого спрямування будь-якого віку і педагогічних працівників до наукових спостережень, іншої дослідницької діяльності, організації моніторингу стану довкілля на базі укомплектованої в  ЛОЦЕНТУМ Еко STEM – лабораторії

Витрат

Сумарна вартість закупленого обладнання/ виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються послугами

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Позитивний вплив на особистісний розвиток (%)

КЗ ЛОР ЛОЦЕНТУМ

ОБ

250

0

0

300

300

Закуплено обладнання/ виконано робіт/надано послуг

Скористалися освітніми послугами до 2 тис. учнів.

Середня вартість витрат на одного учня – 125 гривень.

До 80% опитаних користувачів виявили інтерес до наукових спостережень та організації моніторингу стану довкілля

4.

Оновлення матеріально-технічної і навчальної бази закладів та установ освіти Львівської обласної ради

Проведення капітального ремонту покрівлі КЗ ЛОР «ЛОНПБ» (аварійний стан)

Витрат

Сумарна вартість закуплених меблів та  обладнання/ виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються оновленою базою

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Забезпечення  потреби (%)

ДОН ЛОДА

 

 

ОБ

790

1300

2000

2000

2000

Виконано ремонт   сумарною вартістю до 1300 тис. гривень.

Потреби в оновленні матеріально-технічної       і навчальної бази закладів, установ освіти забезпечено на 29%

 

5.

Застосовувати механізм публічно-приватного партнерства в позашкільній освіті.

 

Сприяння реалізації на базі мистецького просвітницького проєкту для дітей та молоді «Студія культури та мистецтв «СПІРОГРАФ»,  проведення репетицій аматорського «Театру» та проведенню інших мистецьких акцій для дітей і молоді, організованих  Центром культурно-мистецьких ініціатив

Витрат

Сумарна вартість хакуплених матеріалів/ виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються послугами

Ефективності

Середня вартість витрат на учасника акції

Якості

Позитивний вплив на особистісний розвиток (%)

ГО «Центр Культурно-мистецьких Ініціатив»

ОБ

0

0

150

150

150

Забезпечено надання якісних освітніх послуг,  розвинуто естетичні смаки відвідувачів акцій

 

 

 

6.

Проєкт «Арт-палітра». Підготовка і проведення на базі Малої академії мистецтв та на інших площадках заходів освітньо-розвивального спрямування (пленерів, виставок, конференцій тощо) для мистецьки обдарованих дітей 5-16 років, зокрема й позбавлених батьківської опіки та з особливими освітніми потребами, під час літніх канікул (спільно з освітніми закладами мистецького профілю Польщі та ГО «Центр культурно-мистецьких ініціатив»).

Витрат

Сумарна вартість придбаних матеріалів/ виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які взяли участь у заходах

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Позитивний вплив на особистісний розвиток (%)

ДОН ЛОДА

КЗ ЛОР

«Підбузька школа-інтернат «Мала академія мистецтв       ім. Е.Миська»

ГО «Центр культурно-мистецьких ініціатив»

 

ОБ

 

МБ

 

ІД

 

 

150

 

 

0

170

170

170

Придбано  матеріалів/виконано робіт/ надано послуг  Проведено 5 майстер-класів з образотворчого мистецтва для дітей, позбавлених батьківської опіки та з ООП.

Виявлено мистецьки обдарованих дітей та створено умови для розвитку цих обдарувань.

Організовано презентації їхніх робіт на різних локаціях

7.

Підвищити ефективність освітнього процесу через впровадження сучасних технологій та засобів навчання

Відвідування музеїв, навчальних лабораторій, кіношколи.

Проведення виїзних виставок, книжкових ярмарків

Витрат

Сумарна вартість придбаних матеріалів/ виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які взяли участь у заходах

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Позитивний вплив на особистісний розвиток (%)

ДОН ЛОДА, заклади позашкільної освіти

ОБ

0

0

0

0

0

Розроблено новітній маршрут для учнівської молоді.

Маршрут відвідало 10 тис. учнів.

Проведено 10 виїзних виставок книжкових ярмарок

 

Загалом коштів

 

1820

1300

3320

3320

3320

 

 

Професійна (професійно-технічна) та фахова передвища освіта

1.

Зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти обласного підпорядкування

Проведення поточних ремонтів, придбання матеріалів в закладах професійно-технічної освіти, де перебувають внутрішньо переміщені особи

 

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть НПЦ

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Забезпечення  потреби (%)

ДОН ЛОДА

ОБ

 

3200

 

 

8300

3500

3500

3500

Придбано матеріалів та обладнання/ виконано робіт сумарно до 8300           тис. грн.

 

 

Отримали покращені освітні потреби 20 122 учні

 

2.

Зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти обласного підпорядкування

Проведення поточних ремонтів, придбання матеріалів в закладах фахової передвищої освіти, де перебувають внутрішньо переміщені особи  

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

Комплекти обладнання.

К-ть здобувачів, які користуються обладнанням

Ефективності

Середня вартість витрат на один заклад

Якості

Забезпечення  потреби (%)

ДОН ЛОДА

ОБ

 

ІД

880

 

800

3000

3000

3000

Забезпечено проведення поточних ремонтів на суму 800 тис. грн.

 

 

 

 

 

 

3.

Застосовувати механізм публічно-приватного партнерства в професійній (професійно-технічній) освіті (спільне фінансування закладів освіти, професійно-практична підготовка)

 

 

Розвиток професійної освіти регіону на засадах публічно-приватного партнерства. Створення наглядових рад

 

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть створених наглядових рад

К-ть закладів з дуальною формою освіти

Ефективності

Участь роботодавців у роботі НР.

Оновлені освітні програми

Якості

Ефективні програми  співпраці профосвіти з суб’єктами господарювання

ДОН ЛОДА

ОБ

 

Грант

300

 

1000

0

350

350

350

Виконано  робіт/надано послуг

Створено наглядові ради при усіх ЗП(ПТ)О області.

Членами НР в усіх ЗП(ПТ)О області стали підприємці.

 

Розроблено програми  співпраці профосвіти із суб’єктами господарювання, укладено дво- та багатосторонні угоди

 

 

4.

Залучити потенційних роботодавців до участі у підготовці кваліфікованих робітників шляхом розвитку дуальної форми освіти.

 

Провести профорієнтацію щодо дуальної освіти в ЗПТО.

Навчання наставників, що беруть участь у впровадженні дуальної системи навчання

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які скористались послугами

Ефективності

Участь роботодавців у підготовці робітників

Якості

Зростання професійної компетентності

ДОН ЛОДА

НМЦПТО

 

ОБ

0

0

250

250

250

Проведено профорієнтацію щодо дуальної освіти в усіх ЗПТО.

Групу відповідальних осіб від ЗПТО  підготовлено до впровадження дуальної системи навчання.

 Підвищено проф-ну компетентність 50 вчителів та майстрів виробничого навчання.

Роботодавців залучено формування в учнів проф. навичок

5.

Популяризувати робітничі професії, сформувати позитивний імідж закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Залучити бізнес до популяризації професійної освіти та робітничих професій.

 

Підготовка і проведення щорічного Форуму професійної освіти  (промоційні відеоролики, учнівські екскурсії, виставки тощо)

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть залучених до участі

К-ть проведених заходів

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учасника

Якості

Позитивний вплив на вибір професії (%)

НМЦПТО

 

ОБ

0

0

700

700

700

Проведено Форум професійної освіти

Взяло участь до 3000 учасників ЗЗСО та ЗПТО.

Влаштовано до 30 павільйонів ЗПТО та роботодавців.

 

Проведено учнівські екскурсії й виставки на базі  обласних підприємств та ознайомлено учнів сучасним галузями бізнесу.

 

Створено промоційні відеоролики, до яких залучено ЗПТО 

6.

Сформувати мережу професійних ліцеїв регіону

 

Формування мережі професійних ліцеїв. Приведення у відповідність до чинного законодавства установчих документів закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

Пакети установчих окументів профліцеїв

Ефективності

Середня вартість витрат на один заклад

Якості

Модернізація норм та умов праці (%)

ДОН ЛОДА

ОБ

0

0

2000

2000

2000

Сформовано карту та план заходів

7.

Удосконалити систему підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних кадрів професійно-технічної освіти на базі профільних закладів професійно-технічної освіти

Створення інноваційного технологічного простору для навчання впродовж життя (на базі Новояворівського ВПУ -  НПЦ з професії «Електрогазозварник» та «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»; на базі Червоненського ВПУ -  НПЦ с/г напряму)

 

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

Навчально-практичні центри

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Відповідність харакеристик простору критеріям

ДОН ЛОДА

ОБ

 

МБ

 

ІД[1]

0

 

0

 

0

0

 

0

 

0

50

 

80

 

50

50

 

80

 

50

50

 

80

 

50

Забезпечено створення та діяльність двох інноваційних технологічних просторів для навчання впродовж життя. 

2151 учень та студент отримали зазначені послуги після впроваджених змін

 

8.

Розвивати інклюзивну форму навчання в закладах професійної (професійно-технічної)  і фахової передвищої освіти

 

Експеримент всеукраїнського рівня за темою: «Науково-методичні засади формування професійної компетентності осіб з особливими освітніми потребами» (наказ МОН України від 08.04.2019 р. №451).

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

 

Продукту

Методика формування профкомпетентності осіб ООП

 

Ефективності

Покращення якості управління інклюзивною освітою

 

Якості

Схвалення розробленої методики

ДОН ЛОДА

 

ЛНУ імені Івана Франка

 

ОБ

0

0

100

100

100

Проведено тренінги, круглі столи щодо впровадження інклюзії в професійну освіту. 

 

Підвищено професійну компетентність викладачів та майстрів виробничого навчання для роботи з особами з особливими потребами.

Долучено до експерименту 6 ЗПТО. 

Покращено якість управління інклюзивною освітою.

 Забезпечено надання якісних освітніх послуг для осіб з особливими освітніми потребами.

 

Загалом коштів

4380

9100

9950

9950

9950

 

 

Вища освіта та наука. Педагогічна освіта

1.

Розширювати мережі креативних та освітніх просторів в університетах, громадах.

     

Створення гуртків інноваторства та винахідництва при закладах фахової передвищої та вищої освіти

 

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

Кількість гуртків. Кількість студентів, залучених до діяльності Ефективності

Сумарні витрати на одного студента

Якості

Отримання належної підготовки та додаткових навичок

ДОН ЛОДА

ОБ

0

0

350

350

350

Організовано 5 гуртків інноваторства та винахідництва для студентської молоді.

 

Здобуті додаткові навички

2.

Проєкт «Наука та релігія: від протистояння до взаємодоповнення». Спростування стереотипів про несумісність науки і релігії, сприяння обміну знаннями, розповсюдженню інформації у галузі науки і релігії в комплементарному ключі; творення освітньої платформи для гармонізації релігійного та наукового світоглядів; проведення інформаційних кампаній, тренінгів та освітніх заходів, що сприятимуть зміні ставлення різних типів зацікавлених сторін та широкої громадськості

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які отримали послуги

Ефективності

Сумарні витрати на одного учня/ студента/ педагога

Якості

Позитивний вплив на особистісний розвиток (%)

ЛОІППО

ОБ

0

0

70

70

70

Розроблено концепцію реалізації проєкту

 3.

Підтримувати винахідництво та науково-дослідницьку діяльність молодих вчених та студентів

 

Преміювання талановитої студентської молоді. Обласна премія імені В’ячеслава Чорновола за доробки в галузі гуманітарних і суспільних наук

 

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть премій

Ефективності

Середня вартість витрат на премійованого/у

Якості

Визнання учасниками об’єктивності оцінювання та справедливості преміювання

ДОН ЛОДА

ОБ

1295

0

1600

1600

1600

Виплачено студентам іменні премії на суму       1 млн гривень.

Середня вартість однієї премії – 6500 гривень.

Відзначено преміями  студентів області – переможців конкурсів.

80% опитаних із вибірки отримувачів вигод визнають  об’єктивність та справедливість преміювання

4.

Удосконалити механізми стимулювання наукової діяльності молоді шляхом переходу до грантового фінансування, підтримки творчих проєктів

 

Преміювання та надання грантів науковцям, викладачам Львівщини за/для дослідження, корисні регіону та Україні

 

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть премій та грантів

Ефективності

Середня вартість однієї премії та гранту

Якості

Отримувачі вигод визнають справедливість та об’єктивність преміювання

ДОН ЛОДА

ОБ

3000

0

4000

4000

4000

Виплачено науковцям, викладачам  премії

Вручено до 56 премій та до 20 грантів на імплементацію результатів досліджень.

Середня вартість однієї премії – 25 тис. грн; гранта – 80 тис. гривень.

Індекс цитувань праць учених, які отримали премії, високий.

Характеристики  праці нагороджених відповідають вимогам до претендентів

5.

Підготовка педагогічних працівників нової генерації шляхом створення умов для залучення до майбутньої професійної діяльності талановитої молоді

Проведення щорічного обласного дидактико-педагогічного форуму для обміну досвідом та вироблення політики у сфері підготовки педагогічних працівників нової генерації

 

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть учасників – педагогічних та науково-педагогічних працівників Ефективності

Представлено освітні інновації та досвід практичної педагогічної діяльності

Якості

% учасників, які визнають цінність форуму

 

ДОН ЛОДА

На базі КЗ ЛОР «ЛОІППО», КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевич» та КЗ ЛОР «Самбірський фаховий педагогічний коледж імені Івана Филипчака»

ОБ

90

0

250

250

250

Виконано робіт/надано послуг

Залучено до 500 педагогів та науково-педагогічних працівників.

Учасники ознайомлені з новітніми педагогічними практиками та досвідом колег.

Понад 80% опитаних учасників форуму відзначають актуальність тематики та високий рівень організації

 

 

 

Загалом коштів

4385

0

6270

6270

6270

 

 

Управління

1.

Сформувати систему моніторингу сфери освіти з метою прийняття ефективних управлінських рішень

 

Проєкт «Oреn Street Map». Створення на базі спеціальної е-програми самооновлюваної бази даних про стан освіти Львівщини з можливостями для узагальнень та аналітики  (так зв. датабаза)

Наповнення та інформаційна підтримка електронної карти закладів освіти Львівщини

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

Датабаза «Електронні карти»

Ефективності

Обсяг витрат на байт продукту

Якості

Е-продукти, що відповідають тех. завданням та потребі

ДОН ЛОДА

 

ОБ

150

0

120

120

120

Виконано   робіт/надано послуг

Створено самооновлювану е-базу даних про стан загальної освіти Львівщини та самооновлювані е-карти заладів освіти області.

Створені е-продукти забезпечують узагальнення статистичної інформації та аналіз стану системи загальної середньої освіти

2.

Проведення заходів для розвитку у ЗЗСО  внутрішньої системи забезпечення якості освіти (за участі ДУ ДСЯО). 

Залучення педагогічних працівників як  освітніх експертів до проведення інституційного аудиту під час ІІІ етапу сертифікації

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть проведених заходів (в год).

К-ть залучених педпрацівників

Ефективності

Середня вартість витрат на одного експерта

Якості

Забезпечення  потреби (%)

ДОН ЛОДА

ОБ

 

 

0

0

200

200

200

Проведено вебінари та практичні           заняття для ЗЗСО 73 територіальних громад.

Залучено до 30 педпрацівників як освітніх експертів.

Забезпечено розвиток внутрішньої системи забезпечення якості освіти в 30% ЗЗСО області

 

Проведення аудиту закладів та установ освіти  обласного підпорядкування

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть проведених аудитів

К-ть залучених працівників

Ефективності

Середня вартість витрат на одного експерта

Якості

Забезпечення  потреби (%)

ДОН ЛОДА

ОБ

0

0

0

0

0

Проведено аудит закладів та установ освіти обласного підпорядкування

3.

Завершити децентралізацію управлінської вертикалі на регіональному рівні, сформувати сервісні підходи та забезпечити розумну автономію закладів освіти

 

Забезпечення децентралізації та автономії закладів освіти:

Витрат

Сумарна вартість  робіт/послуг (тис. грн)

ДОН ЛОДА

 

ОБ

0

0

200

200

200

 

а) здійснення інформаційної підтримки реформування системи освіти Львівщини/ України на засадах державних освітніх документів стратегічного призначення, Стратегії розвитку освіти Львівщини на 2021 – 2027 рр.

Продукту

К-ть повідомлень та акцій (в байтах)

Ефективності

Середня вартість витрат на одиницю продукту

Якості

Позитивний вплив на ставлення до освітніх реформ

ЛОІППО

 

ЦПРПП

 

 

 

 

 

 

Забезпечено регулярне інформування освітян і громадськості про реформування системи освіти Львівщини/ України.

До 70% опитаних учасників освітнього процесу підтримують здійснені заходи з реформування освіти

б) розроблення та апробація нормативних документів, необхідних для забезпечення децентралізації та автономізації  ЗО області

Продукту

К-ть документів (др. арк.)

Ефективності

Середня вартість витрат на одиницю продукту

Якості

Відповідність створених документів запитам та вимогам

ЛОІППО

 

ЦПРПП

 

 

 

 

 

 

 

Створено проєкти нормативних документів, що регулюють функціонування системи освіти в межах компетенції місцевих органів влади, департаменту освіти і науки облдержадміністрації.

До 70% опитаних підтримують розроблені нормативні акти

4.

Навчання державних службовців та підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування  за програмами короткотермінових тематичних семінарів

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які отримали послуги

Ефективності

Середня вартість витрат на одного здобувача освіти

Якості

Оволодіння знаннями

ДОН ЛОДА

 

ОБ

500

0

500

500

500

Проведено короткотермінові тематичні семінари.

 

Отримали послуги державні службовці.

 

Не менше 95% здобувачам освіти усі тести зараховано.

5.

Впровадити регіональну систему е-урядування

 

Облаштування системи трекінгу (відстеження) руху шкільних автобусів та інших транспортних засобів, що перебувають в користуванні освітніх закладів та установ, в реальному часі. Придбання автомобільних  GPS-трекерів та супутнього програмного забезпечення

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть встановлених GPS-трекерів

Ефективності

Середня вартість витрат на один автобус

Якості

Забезпечення  потреби

ДОН ЛОДА

ОБ

2500

0

3000

3000

3000

Розроблено тендерну документацію на

GPS-трекери та супутнє обладнання

 

Придбано і встановлено GPS-трекери (до 400) та супутнє обладнання

 

6.

Підтримувати ініціативи з розроблення освітніх програм та організації навчання, що забезпечують ефективну професійну підготовку керівників закладів освіти та управлінців освітньої сфери в питаннях менеджменту

 

Проведення сесій Освітньої академії Львівщини (вироблення освітньої політики та обмін досвідом управлінської діяльності між управлінським персоналом ЗО регіону, бізнесменами та науковцями)

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які отримали послуги

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учасника Академії

Якості

Набуття досвіду (%)

ДОН ЛОДА

ОБ

450

     0

550

550

550

Надано освітніх послуг

 

Проведено 6 сесій Освітньої академії Львівщини.

 

Збагатили професійний досвід до 500 педагогів та управлінців

7.

Проведення навчання педагогічних працівників  області (дистанційні платформи)

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

К-ть здобувачів, які отримали послуги

Ефективності

Середня вартість витрат на одного користувача

Якості

Оволодіння методикою дистанційного навчання (%)

ДОН ЛОДА

Центр іноваційних освітніх технологій НУ «Львівська політехніка»

ОБ

 

МБ

574

 

574

400

 

400

1300

 

1300

1300

 

1300

1300

 

1300

Надано освітніх послуг сумарною вартістю до

800 тис. гривень.

 

Підготовано 2500 педпрацівників області до використання дистанційних платформ у навчальному процесі.

 

Середня вартість навчання становить 320 грн на одного користувача.

Не менше 85% педпрацівників оволоділи методикою дистанційного навчання

8.

Запровадити регіональну систему моніторингу Стратегії і Програми розвитку освіти Львівщини.

 

а) щорічне звітування виконавців проєктів ПРОЛ, експертна оцінка якості виконання та громадське обговорення звітів;

б) розроблення проєкту Програми розвитку освіти Львівщини на 2024-2026 рр.

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

Продукту

Звіти про виконання проєктів  експертні висновки

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учасника заходу

Якості

Відповідність звітів вимогам

ДОН ЛОДА

ОБ

0

0

150

150

150

Виконано  роботи/надано послуги

Створено семестрові та річний звіти про виконання проєктів + експертні висновки за річними звітами.

Проведено громадське обговорення річних звітів.

Якість звітів відповідає вимогам

 

Загалом коштів

 

4174

400

6020

6020

6020

 

 

Наскрізні проєкти

1.

Вибудувати систему виховання, зорієнтовану на формування ідентичності дитини на цінностях української політичної нації – складової європейської цивілізації

Забезпечення переходу до виховання, зорієнтованого на цінності та ідентичність українця:

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/ наданих послуг (тис. грн)

ДОН ЛОДА

 

ОБ

 

 

1647,5

 

 

3500

 

 

3 975

 

 

3975

 

 

3975

 

 

Придбано  обладнання і матеріали / виконано роботи / надано послуги сумарною вартістю до 3500  тис. гривень.

1.1. Проєкт «Плекаймо характер!». Впровадження в ЗЗСО області програм формування емоційного інтелекту дитини на традиційних для українців моральних цінностях в процесі урочної, позакласної та позашкільної діяльності з використанням переважно ігрової та проєктної методик. Навчання педагогічних працівників, розроблення методичних матеріалів, проведення обласної педагогічної конференції «Головне – характер!» (2024 р.)

Продукту

К-ть ЗЗСО, в яких укладені програми формування емоційного інтелекту дитини.

Загальний обсяг розроблених методичних матеріалів (др.арк.).

К-ть педагогів, які розвинули професійні навички

Ефективності

К-ть ЗЗСО, де впроваджена програма (%)

Якості

Характеристики виховного простору ЗЗСО, у яких діє програма

КЗ ЛОР «ЛОІППО»

 

 

 

 

 

 

Програми формування емоційного інтелекту дитини укладені в 42 ЗЗСО.

 

Підготовано до друку методичні матеріали обсягом до 3 др.арк.

 

Проведено 9 тренінгів. Професійні навички розвинули до 270 педагогів.

У 42 ЗЗСО розпочато формування сучасного освітнього простору, який відповідає критеріям

1.2. Повне комплектування навчальних кабінетів предмета «Захист України» закладів освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, засобами навчання та обладнанням

Продукту

Кількість укомплектованих кабінетів

Ефективності

Відповідність комплектації вимогам до обладнання

Якості

Забезпечення потреби

ДОН ЛОДА

 

 

 

 

 

 

Повне оснащення 20  навчальних кабінетів предмета «Захист України».

Комплектація  відповідає вимогам до обладнання.

Забезпечено до 30%  від потреби

 

 

Стимулювати професійне зростання педагогічних працівників

1.3. Проєкт «Інфомедійна грамотність у закладах освіти Львівщини». Проведення заходів для розвитку медіаграмотності  в педагогічних працівників та учнів: здатності аналізувати медіаконтент, розрізняти фейки, дезінформацію і пропаганду, стереотипи і мову ворожнечі, виявляти маніпуляції у медіа та ін.

Продукту

К-ть здобувачів, які отримали послуги

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Позитивний вплив на особистісний розвиток (%)

КЗ ЛОР «ЛОІППО»

 

 

 

 

 

 

Підготовано тренерів та

проведено тренінги для педагогічних працівників  області на базі опорних шкіл із залученням ЗПТО.

Проведено конкурс для учнів  «Я у  медіапросторі»

Розроблено програму та матеріали для роботи з батьками «Медіаграмотність для батьків» 

1.4. Проєкт «Профілактика емоційного вигорання вчителів». Формування  емоційної стійкості та вмотивованості до навчання впродовж життя. Сприяння психічному процвітанню через навчання творчому мисленню, роботі в команді і т. ін., формуванню компетентності бути щасливим/ою

Продукту

К-ть здобувачів, які отримали послуги

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учасника

Якості

Оволодіння методикою (%)

ДОН ЛОДА

 

 

 

 

 

 

 

Підготовано до 10% класних керівників шкіл Львова та Львівської області.

Забезпечено:

- профілактику емоційного вигорання вчителів;

- формування в учнів цілісної системи цінностей;

- розвиток у вчителів та учнів емоційної стійкості, гнучкості та вміння адаптуватись до зовнішніх обставин та ін.

2.

Стимулювати науково-пізнавальну, пошуково-дослідницьку діяльність учасників освітнього процесу для підвищення у них мотивації до навчання, розвитку творчого і критичного мислення 

 

Забезпечення розвитку творчих здібностей молоді:

Витрат

Сумарна вартість придбаного обладнання і матеріалів / виконаних робіт / наданих послуг (тис. грн)

ДОН ЛОДА

ОБ

187

0

580

580

580

Придбано  обладнання і матеріали/ виконано роботи/надано послуги

2.1. Проєкт «Центр винахідництва та креативних індустрій». Створення на базі Львівського державного Будинку техніки гуртків  сучасних інноваційних технологій у сфері ІТ, дизайну, фото- та кіношколи.

Продукту

К-ть гуртків та здобувачів, які отримали послуги

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня/студента

Якості

Позитивний вплив на особистісний розвиток (%)

ДЗ Будинок техніки

 

 

 

 

 

 

Створено Центр винахідництва та креативних індустрій на базі Львівського державного Будинку техніки (гуртки  інноваційних технологій у сфері ІТ, дизайну, фото- та кіношколи).

Отримали освітні послуги до 100 учнів та студентів.

До 80% опитаних здобувачів освіти відзначають позитивний вплив гуртка на особистісний розвиток

2.2. Проєкт «Живи органічно!» Залучення дітей дошкільного і шкільного віку до процесу вирощування овочевих культур на базі теплиць та пришкільних ділянок ЗДО, ЗЗСО, ЗП(ПТ)О, вивчення і дослідження дітьми процесів обробітку землі, вирощування рослин, приготування їжі тощо

Продукту

К-ть здобувачів, які отримали послуги

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Позитивний вплив на особистісний розвиток (%)

КЗ ЛОР ЛОЦЕНТУМ

 

 

 

 

 

 

 

До проєкту залучено 5 ЗЗСО та 5 ЗДО.

Учасниками проєкту є орієнтовно 200 учнів та 150 дошкільнят.

До 75% опитаних дітей та батьків відзначають позитивний вплив вивчення і дослідження дітьми процесів обробітку землі, вирощування рослин, приготування їжі тощо на особистісний розвиток

2.3. Проєкт «Сходинки професійного зростання». Забезпечення профільного навчання та допрофесійної підготовки учнів закладів загальної середньої та позашкільної освіти в галузі лісівництва на базі «кабінетів лісу», створених за підтримки управління лісового господарства Львівської ОДА та лісгоспів

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються послугами

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Позитивний вплив на особистісний розвиток (%)

КЗ ЛОР ЛОЦЕНТУМ

 

 

 

 

 

 

 

 

Створено та обладнано 5 кабінетів лісу.

Виділено робочі місця та навчально-виробничі ділянки на територіях державних лісогосподарських підприємств для проходження здобувачами освіти практичної підготовки

випускники ЗПО за лісівничим профілем набули компетентності з лісознавства та лісівництва

2.4.  Проєкт «Мобільна лабораторія Tech LabInno». Створення і функціонування технологічної лабораторії, де учні зможуть розробляти і виготовляти зразки інноваційної продукції

Продукту

К-ть здобувачів, які користуються послугами

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Позитивний вплив на особистісний розвиток (%)

КЗ ЛОР «ЛОМАН»

 

 

 

 

 

 

 

Користуються  послугами 2 000 учнів шкіл Львівської області.

До 60% опитаних відвідувачів лабораторії відзначають, що здобули знання та зацікавились технічними спеціальностями, використанням набутих навичок та інноваційних процесів у житті

2.5. Пілотний проєкт Tech StartUp School Національного університету «Львівська політехніка». Сприяння учням-винахідникам, які навчаються в ЗЗСО, ЗПТО та коледжах, у розвитку вмінь створювати власні стартап-проєкти та подавати їх на участь у конкурсі стартапів. Найкращі команди отримають індивідуальну менторську підтримку від партнерів проєкту.

Продукту

К-ть здобувачів, які отримали послуги

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Позитивний вплив на особистісний розвиток (%)

НУ  Львівська політехніка

 

 

 

 

 

 

Навчання учнів/студентів -винахідників у Tech StartUp School.

До 80% опитаних учнів Tech StartUp School визнають розвиток вмінь створювати власні стартап-проєкти та вміють подавати їх на участь у конкурсі стартапів

3.

Підтримувати та поширювати позитивні приклади використання цифрових технологій та віддаленого навчання для різних категорій здобувачів освіти

 

Забезпечення цифровізації освітнього простору, дистанційне і змішане навчання

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

ДОН ЛОДА

 

ОБ

285

362

330

330

330

Придбано  обладнання і матеріали / виконано роботи/надано послуги сумарною вартістю до 362 тис. грн

3.1. Створення умов для пілотування впровадження дистанційної платформи Moodle у ЗЗСО області.

Продукту

К-ть ЗО, які встановили платформу Moodle.

К-ть педпрацівників, які розмістили навчальні курси на дистанційній платформі Moodle 

Ефективності

Середня вартість витрат на одну школу

Якості

Відповідність платформи потребам школи

Центр інноваційних освітніх технологій НУ Львівська політехніка

 

 

 

 

 

 

100 пілотних шкіл використовують платформу Moodle.

Придбано 100 доменних імен та виконано інші роботи/ послуги на суму 362 тис. гривень

для 100-пілотних шкіл.

300 педагогів розмістили навчальні курси

Середня вартість витрат на одну школу – 2 тис. гривень.

Платформа Moodle відповідає потребам ЗЗСО

 

3.2. Створення нового цифрового продукту для учнів, студентів, педагогічних і науково-педагогічних працівників (проста візуалізація, цікавий наратив, цікава та «молодіжна» мова) про ефективне навчання, права людини, толерантність та психологічну підтримку

Продукту

К-ть створених продуктів (у байтах)

Ефективності

Середня вартість витрат на один продукт

Якості

Позитивний вплив на особистісний розвиток (%)

ЦІОТ НУ Львівська політехніка

 

 

 

 

 

 

Створено навчальні та інформаційні матеріали з використанням цифрових технологій, призначені для  промоції навчання.

До 80% опитаних учнів, студентів, педагогічних і науково-педагогічних працівників відзначають позитивний вплив продукту на особистісний розвиток дитини

3.3. Підготовка психологів та соціальних працівників закладів освіти (дошкільної, загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої, вищої) в умовах дистанційного та змішаного навчання

Продукту

К-ть здобувачів, які отримали послуги

Ефективності

Середня вартість витрат на одного здобувача

Якості

Оволодіння методикою (%)

КЗ ЛОР  «ЛОІППО»

ГО «Міжнародна психологічна асоціація проективних методик»

 

 

ІД

 

 

80

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Отримали послуги психологи та соціальні працівники закладів дошкільної, загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої, вищої освіти;

психологи та соціальні працівники оволоділи необхідними їм методиками

4.

Позиціонувати бренд освіти Львівщини в національному інформаційному просторі, популяризувати освітній потенціал Львівщини за межами регіону

Формування українського освітнього простору в країнах діаспори:

Витрат

Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)

ДОН ЛОДА

ОБ

555

150

450

450

450

Придбано техніки/виконано  робіт/надано послуг сумарною вартістю      150 тис. гривень

4.1.  Портал «Український освітній всесвіт». Інтерактивна карта та форум українознавчих освітніх закладів за кордоном

Продукту

Портал, що відповідає тех. завданню

Ефективності

К-ть користувачів

Якості

Відповідність порталу вимогам та очікуванням (%)

МІОК

 

 

 

 

 

 

Створено інтерактивну карту та форум українознавчих освітніх закладів за кордоном.

Створено  мережу комунікації між освітянами зі 100 українознавчих шкіл  з 36 країн світу

4.2. Проєкт “Крок до України”.

Створення освітнього порталу для навчання української мови як іноземної. Забезпечення учнів українських суботніх та недільних шкіл за кордоном, студентів українознавчих студій за кордоном та студентів-іноземців в Україні сучасними навчальними матеріалами для самостійного вивчення української мови як іноземної (УМІ), учителів суботніх та недільних шкіл - сучасними методичними розробками та навчальними ресурсами, доступними в режимі онлайн

Продукту

К-ть здобувачів, які отримали послуги

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня/студента

Якості

Забезпечення  потреби (%)

МІОК

 

 

 

 

 

 

Запущено освітній інтерактивний ресурс для вивчення української мови та промоції її у світі – портал  та його мобільна версія.

Створено сучасні навчальні та методичні матеріали для навчання української мови в УМІ.

 Створено умови для зростання в міжнародній спільноті кількості мовців, які володіють українською мовою; поширення знань про українську культуру, історію

4.3.  Заходи з підтримки української мови, в т. ч. VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Українська мова у світі»

Продукту

Доповіді та виступи

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учасника

Якості

Позитивний вплив на професійний розвиток (%)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Українська мова у світі» запланована на 2022 рік

4.4.Регіональний науково-практичний експеримент «Впровадження структурно-функціональної моделі забезпечення комплексної підтримки україномовної освіти за кордоном», розрахований на  2020–2030 роки. Розроблення програм та навчальних і культурно-просвітницьких матеріалів для шкіл різного типу, що функціонують у середовищі українських емігрантів, з урахуванням їхніх потреб. Підготовка на базі ЛНУ ім. Івана Франка та інших ЗВО педагогів для навчання українських емігрантів (дітей та дорослих) українознавчих предметів, підвищення кваліфікації педагогів україномовних шкіл, таких як Культурно-освітній центр «Дивосвіт» при Спілці українців у Португалії, Українсько-австрійський культурно-освітній центр  у Відні «Ерудит»; Товариство «Українсько-грецька думка», ГО «Справа Кольпінга в Україні»   та ін.

Продукту

Модель комплексної підтримки україномовної освіти за кордоном.

Програми і матеріали для шкіл (др. арк.)

Ефективності

Середня вартість витрат на одного учня

Якості

Забезпечення  потреби (%)

Оволодіння методикою викладання (%)

ЛНУ           ім. Івана Франка

 

КЗ ЛОР «ЛОІППО»

 

 

 

 

 

 

 

Розроблено концепцію та необхідну для реалізації експерименту документацію

 

Дібрано ЗЗСО для участі в експерименті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загалом коштів

ОБ

2674,5

4012

5335

5335

5335

 

 

Усього за наявними позиціями

ОБ

30315

37000

54025

54025

54025

 



* вказується кожне джерело окремо.

** цілі, заходи, показники вказуються на кожен рік програми.

 

                                               ___________________________________________________________________

 

 

[1] ІД – інші джерела (гранти, спонсори, меценати)

Пов'язані документи:

Розпорядження голови від 21.06.2022 №103/0/5-22ВА Щодо внесення змін до Програми розвитку освіти Львівської області на 2021-2025 роки
Footer logo

Львівська обласна військова адміністрація

Офіційний вебсайт

Адреса:
79000, Львів,
вулиця Володимира Винниченка, 18

Адреса:
79000, Львів,
вулиця Володимира Винниченка, 18

Слідкуй за нами:
Youtube Facebook Telegram

299-91-44

Телефон
Слідкуй за нами:
Youtube Facebook Telegram

16-84

Гаряча лінія

zvern@loda.gov.ua

Електронна пошта

Мапа сайту

Слідкуй за нами:
Youtube Facebook Telegram

Мапа сайту

CC logo

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту
thedigital@loda.gov.ua
Розроблено в SoftServe created
За підтримки Sombra supported