ПРОГРАМА позапланового внутрішнього аудиту ефективності
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
обласної державної адміністрації
___________ № __________
ПРОГРАМА
позапланового внутрішнього аудиту ефективності на тему:
«Оцінка діяльності департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації щодо ефективності здійснення процесів та операцій, пов’язаних з управлінням державним та комунальним майном за період з 01 січня 2021 року до 24 травня 2022 року»
|
1 |
Об’єкт внутрішнього аудиту |
Діяльність департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації щодо стану внутрішнього контролю за дотриманням законодавчих і нормативно-правових актів при здійсненні операцій з державним та комунальним майном |
|
2 |
Тема внутрішнього аудиту |
Оцінка діяльності департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації щодо ефективності здійснення процесів та операцій, пов’язаних з управлінням державним та комунальним майном |
|
3 |
Цілі внутрішнього аудиту |
Виявлення факторів (порушень, проблем і недоліків організаційного, нормативно-правового та фінансового характеру), які негативно впливають на результати фінансово-господарської діяльності департаменту архітектури та розвитку містобудування обласної державної адміністрації, на його фінансовий стан, виконання завдань, досягнення запланованих цілей, визначення рівня негативного впливу цих факторів, а також виявлення джерел і резервів для підвищення ефективності управління фінансово-господарською діяльністю установи; надання обґрунтованих пропозицій щодо підвищення ефективності управління державним та комунальним майном установи, усунення наявних порушень, проблем і недоліків та запобігання їм надалі |
|
4 |
Питання, що підлягають дослідженню з урахуванням результатів попередньої оцінки ризиків (ризикові сфери об’єкта аудиту) |
1. Контроль за дотриманням чинного законодавства щодо операцій з основними засобами та малоцінними необоротними матеріальними активами. 2. Перевірка фактичної наявності та збереження основних засобів/малоцінних необоротних матеріальних активів. 3. Перевірка правильності документального оформлення операцій, пов’язаних з рухом основних засобів/ малоцінних необоротних матеріальних активів. 4. Оцінка придатності наявних основних засобів/ малоцінних необоротних матеріальних активів до експлуатації. 5. Виявлення фактів неефективного використання основних засобів/малоцінних необоротних матеріальних активів, необґрунтованого списання тощо. 6. Перевірка операцій з орендованими і переданими в оренду основними засобами |
|
5 |
Обсяг аудиторського завдання |
з 01.01.2021 до 24.05.2022 |
|
6 |
Обсяг аудиторських прийомів та процедур за кожним фактором ризику |
Аналітичний огляд, аналітичні тести, спостереження, підтвердження, документальна перевірка, перевірка документів по суті (проводяться суцільним і вибірковим методами), опитування/інтерв’ювання тощо. Направлення запитів |
|
7 |
Тривалість виконання аудиторського завдання |
з 25.05.2022 до 03.06.2022 (32 люд./днів). 1. Збір аудиторських доказів – 12 люд./днів. 2. Робота з джерелами аудиторських доказів – 10 люд./днів. 3. Документування ходу та результатів дослідження – 8 люд./днів. 4. Узагальнення результатів аудиторського дослідження – 2 люд./дні. 5. Підготовка та обговорення проєкту аудиторського звіту – 4 люд./дні |
|
8 |
Склад аудиторської групи |
Крут Т.В. – завідувач сектору внутрішнього аудиту апарату обласної державної адміністрації - керівник аудиторської групи; Скірка В.М. – начальник адміністративного управління апарату обласної державної адміністрації; Дуда А.С. – начальник відділу електронного урядування адміністративного управління апарату обласної державної адміністрації; Собків І.Б. – головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення апарату обласної державної адміністрації |
|
9 |
Найменування структурного підрозділу (підприємства, установи, організації), у якому виконується аудиторське завдання |
Департамент архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації (79008, м. Львів, вул. Винниченка, 18) |
Керівник апарату
обласної державної адміністрації І. ШУРПЯК