Львівська ОВА спільно з USAID та Альянсом українських виробників їжі співпрацюють, щоб допомогти українським виробникам вийти на ринок США

Підтримка Експорту (1)
Програма USAID запустила Менторську програму підтримки.
Сьогодні, 30 травня, начальник Львівської ОВА Максим Козицький зустрівся з представниками USAID та експортерами-учасниками Альянсу українських виробників їжі.
Альянс українських виробників їжі («UKRAINIAN FOOD MANUFACTURERS ALLIANCE») – виробники харчової галузі, які орієнтують свій товар на експорт, створили у травні цього року за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка в Україні» (USAID CEP).
Окрім цього, щоб допомогти українським виробникам продуктів харчування вийти на ринок США, Програма USAID запустила Менторську програму підтримки.
Головною експерткою USAID у цій програмі є Лоуренс Анн Міттельброн, яка сьогодні також взяла участь у зустрічі. Вона – фахівчиня з 20-річним міжнародним досвідом у галузі розвитку бізнесу, глобальних ланцюгів постачання, промислових питань та операцій у сфері громадського харчування, ресторанів та індустрії гостинності. Є радницею глобальних харчових компаній, має широку мережу контактів з потенційними дилерами та імпортерами у Північній Америці, Європі та Великій Британії.
Відтак, для виведення українських компаній на ринок США Менторська програма підтримки передбачає роботу у декілька етапів:
1 етап – менторська підтримка та консультації з підготовки компаній до вимог ринку;
2 етап – підготовка до перемовин з потенційними клієнтами та участь у виставці у США;
3 етап – підтримка під час перемовин з потенційними клієнтами.
«Сьогодні Лоуренс нам рекомендує далі рухатись в межах Альянсу, а не як кожна окрема компанія. І для клієнта набагато вигідніше працювати саме з Альянсом. Нашою ціллю є досягнути домовленостей з рітейлами в США і заснувати полиці «Made in Ukraine», щоб вся українська продукція була не розкидана, а фокусувала увагу. Адже запит на українське є, є люди, які готові купувати та розуміють, що таким чином підтримують нашу державу. Відповідно наша ціль бути готовими до перемовин: кожному виробнику мати впроваджену відповідну систему контролю якості і безпечності продукції, лейблинг, пакування тощо», – розповіли в Альянсі українських виробників їжі.
Учасниками менторської програми є 20 українських компаній з таких категорій як кондитерські вироби, снеки, функційна їжа, органічні продукти. Левова частка з них – зі Львівщини.
Як додали в Альянсі, окрім досвіду з впровадження продукції на ринок США, є також низка інших питань, з якими бізнес стикається, орієнтуючись на зовнішні ринки. І тут теж є потреба залучення додаткових спеціалістів. Відтак, виникла ідея створити Інкубатор продуктів. Він стане місцем, де дослідження та розробки зустрічатимуться з масштабуванням. Тобто розробки технологій масштабуватимуться в продукт. Концепцію інкубатора планують презентують вже найближчим часом.
Сторони проговорили етапи реалізації проєкту та деталі співпраці. Максим Козицький подякував USAID за всю підтримку, яку організація надає громадам Львівщини.
Довідково.
Через війну в Україні велика кількість товаровиробників, в тому числі харчового сектора, стикнулися з великою кількістю викликів: зберегти робочі місця, відновити ланцюги поставок, які були розірвані через розруху виробничих потужностей партнерів.
Компанії, які входять в Альянс українських виробників їжі, швидко зорієнтувалися та зрозуміли, що просування України у світі стало нагальною потребою і водночас викликом. Українські експортоорієнтовані компанії харчового сектора об'єдналися, щоб просувати продукцію made in Ukraine.
Головна мета та бачення Альянсу українських виробників їжі – ознайомити клієнтів з Україною через наші високоякісні продукти CPG на полицях супермаркетів у всьому світі.
Альянс об’єднав підприємства, які виробляють продукти харчування у таких категоріях як солодощі, снеки, продукти без глютену та лактози: Smakuli, BRANCHO, LOL&POP, ТОВ «ЗДОРОВА ГЕНЕРАЦІЯ», Leopol, LiQberry, Львівська майстерня шоколаду, STODOLA, Zernovita_bakery, Father's Wine.