Краще бути обізнаними: інформація на випадок відключення електроенергії та зникнення мобільного зв'язку
Очільник Львівської області Максим Козицький нагадав важливі номери та інформацію на випадок відключення світла і мобільного зв'язку у випадку, якщо вам потрібна допомога.
Найважливішими залишаються номери екстрених служб, додзвонитися до яких можна за допомогою стаціонарних телефонів:
- 101 – пожежна охорона
- 102 – поліція
- 103 – швидка допомога
- 104 – аварійна служба газу
- 112 / 032 259 60 31 – Гаряча лінія Львівської області
Джерелом інформування за відсутності електроенергії та мобільного зв'язку може бути радіоприймач (на батарейках чи акумуляторах).
«Якщо електроенергія відсутня тимчасово, то мобільна мережа автоматично переходить на резервні джерела і продовжує працювати. Під час тривалих відключень фахівці, які займаються аварійними роботами, регулярно поновлюють запас пального, щоб забезпечити безперервну роботу мобільної мережі. Одна заправка генератора забезпечує від восьми годин до двох діб автономної роботи. Але коли користувачі масово переходять з домашнього інтернету на мобільний, мережа зазнає різкого збільшення навантаження. Це впливає на швидкість мобільного інтернету в кожного користувача», - зазначив Максим Козицький.
Там, де немає зв’язку одного з операторів, абоненти можуть спробувати такі варіанти, щоб залишатись на зв’язку (доступні в мережі lifecell):
- Національний роумінг (користування мережею не залежно від основного оператора).
- Користуватись доступними месенджерами (врахуйте, що максимальне навантаження на мережу створюють фото-, відео- та анімаційні повідомлення, тому варто обмежитись і надсилати текстові повідомлення).
Важливо: «Зараз одночасно використовувати електроенергію в домівках можуть лише 30% споживачів Львівщини», – Максим Козицький.
Тож що потрібно підготувати на випадок відключення електроенергії?
- ліхтарики та аналоговий радіоприймач на батарейках, а краще на акумуляторах.
- сірники, свічки і сухий спирт;
- заряджені телефони й інші необхідні пристрої та додаткові павербанки;
- тижневу потребу питної води та їжі, яка готується «у польових умовах» або уже готова до вживання.
- аптечку з необхідними ліками, а також з тим, що може знадобитися в разі поранення;
- теплі речі та ковдри.
«Запам’ятайте це все і розкажіть близьким. Пам’ятайте: наші спеціалісти цілодобово працюють над тим, щоб усі були з електроенергією, водою, зв‘язком та теплом. Повернемо все на свої місця», - звернувся до жителів Львівщини Максим Козицький.
Також закликаємо ретельно перевіряти інформацію, яку публікують в сумнівних телеграм-каналах. Часто там публікують неправдиве повідомлення, здатне викликати паніку в населення. Краще скористайтеся перевіреним джерелом:
- Офіційний телеграм-канал, де повідомляють, якщо є повітряна тривога або інша небезпека для жителів області: https://t.me/dczloda
- Офіційний телеграм-канал начальника Львівської ОВА: https://t.me/kozytskyy_maksym_official
- Львівобленерго – цілодобовий кол-центр, безкоштовно: 0-800-30-15-68
Щоб дізнатися номери телефонів та адреси консультативно-координаційних центрів для ВПО, які з ініціативи Львівської ОВА працюють у всіх районах області, телефонуйте на гарячу лінію області – 112.