Сервіси та послуги
Корисна інформація
Структура та контакти
Заступник директора департаменту
Вакансія
Вакансія
Управління медичної допомоги, стратегічного розвитку та комунікації
Чорній Володимир Володимирович
Заступник директора департаменту - начальник управління
Відділ організації медичної допомоги населенню
Верес Марія Михайлівна
Заступник начальника управління - начальник відділу
Відділ контролю якості медичної допомоги та комунікації
Морозова Уляна Тарасівна
в. о. начальника відділу
Управління організаційно-фінансового забезпечення, стратегічного планування та цифрровізації
Малоїд Олександр Миколайович
Начальник управління
Відділ стратегічного планування, фінансування та економічного аналізу
Ізмайлова Олена Іванівна
Начальник відділу
Відділ післядипломної освіти, цифрровізації та організаційного забезпечення
Кміть Ірина Павлівна
Начальник відділу
Головний спеціаліст - головний бухгалтер
Стосик Тетяна Миколаївна
Головний спеціаліст - головний бухгалтер
Інформація про діяльність
Завдання та функції
Повноваження Департаменту охорони здоров'я:
1) забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я на рівні госпітального округу Львівської області та організація надання медичної допомоги в госпітальному окрузі;
2) галузеве управління закладами охорони здоров’я спільної власності територіальних громад Львівської області;
3) формування мережі закладів охорони здоров'я з урахуванням планів розвитку госпітального округу Львівської області, потреб населення в медичному обслуговуванні, необхідності забезпечення належної якості такого обслуговування, своєчасності, доступності для громадян, ефективного використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;
4) організація надання медико-санітарної допомоги населенню, роботи органів медико-соціальної експертизи, закладів судово-медичної та судово-психіатричної експертизи;
5) здійснення заходів, спрямованих на запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям та на їх ліквідацію;
6) забезпечення виконання актів законодавства у сфері охорони здоров’я, державних стандартів, критеріїв та вимог, спрямованих на збереження навколишнього природного середовища, а також додержання нормативів професійної діяльності у сфері охорони здоров’я, вимог Державної фармакопеї, стандартів медичного обслуговування, медичних матеріалів і технологій.
Департамент охорони здоров'я відповідно до визначених повноважень виконує такі завдання:
1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень голови обласної державної адміністрації в межах повноважень Департаменту та здійснює контроль за їх виконанням;
2) здійснює організаційно-методичне керівництво закладами охорони здоров’я міст і районів області, спрямовує їх діяльність на ефективну реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я на території Львівської області та забезпечує контроль за їх діяльністю.
Координує діяльність територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у сфері охорони здоров’я та сприяє їм у виконанні завдань і функцій, які покладені на них.
Заклади охорони здоров’я міст і районів області підзвітні та підконтрольні Департаменту в частині організаційно-методичного забезпечення;
3) здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;
4) готує пропозиції до проєктів програм соціально-економічного розвитку області та проєктів обласного бюджету, подає їх на розгляд обласній державній адміністрації та забезпечує їх виконання;
5) у межах своєї компетенції сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території;
6) вивчає стан здоров’я населення, вживає заходів щодо запобігання і зниження захворюваності та втрати працездатності, а також збільшення тривалості життя людей;
7) у встановленому законодавством порядку та відповідно до визначених термінів надає МОЗ необхідну інформацію, документи, матеріали і статистичну звітність;
8) готує пропозиції та забезпечує організацію виконання заходів щодо проведення реформування у сфері охорони здоров’я відповідно до поставлених завдань та після узгодження з МОЗ подає їх на розгляд обласної державної адміністрації;
9) розробляє прогнози розвитку закладів охорони здоров’я, утворення, реорганізації і їх закриття та враховує їх під час розроблення проєктів програм соціально-економічного розвитку відповідних територій;
10) здійснює моніторинг та інформаційний супровід процесів реформування;
11) розробляє проєкти розпоряджень голови обласної державної адміністрації, у визначених законом випадках – проєкти нормативно-правових актів з питань реалізації галузевих повноважень;
12) бере участь у розробленні проєктів наказів керівника апарату обласної державної адміністрації, проєктів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи обласної державної адміністрації;
13) розробляє обласні цільові програми у сфері охорони здоров’я населення, подає їх у встановленому порядку на розгляд обласної ради та організує їх виконання;
14) бере участь у підготовці звітів голови обласної державної адміністрації для їх розгляду на сесії обласної ради;
15) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові обласної державної адміністрації;
16) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;
17) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Департамент;
18) постійно інформує населення про стан здійснення визначених законодавством повноважень Департаменту;
19) забезпечує координацію та аналіз діяльності закладів охорони здоров’я області;
20) організує і контролює функціонування єдиної системи екстреної медичної допомоги на території області;
21) організовує роботу з охорони здоров’я, материнства і дитинства, контролює стан здоров’я дітей у закладах дошкільної освіти та інших навчальних закладах незалежно від форм власності та підпорядкування;
22) організовує проведення систематичного медичного обстеження осіб, які брали участь у проведенні антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил) на сході України, внутрішньо переміщених осіб, учасників ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, евакуйованих та відселених із зон відчуження, і тих, які проживають на радіаційно забруднених територіях;
23) бере участь в агітації і пропаганді донорства крові та її компонентів;
24) є головним розпорядником коштів у частині фінансування закладів охорони здоров’я, що утримуються за рахунок коштів обласного бюджету, здійснює їх фінансування і координує використання ними фінансових, матеріальних і трудових ресурсів;
25) здійснює на основі галузевих стандартів у сфері хорони здоров’я контроль за якістю та обсягом надання медичної допомоги закладами охорони здоров’я всіх форм власності та фізичними особами-підприємцями, які зареєстровані у встановленому порядку та одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики на території Львівської області;
26) проводить у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку державну акредитацію закладів охорони здоров’я;
27) організовує проведення у встановленому порядку атестації лікарів та інших категорій медичних працівників;
28) забезпечує зарахування в інтернатуру випускників закладів медичної і фармацевтичної освіти ІІІ-IV рівнів акредитації, медичних факультетів університетів;
29) здійснює організаційно-методичне керівництво, функціональне управління та контроль за діяльністю закладів медичної і фармацевтичної освіти I-II рівнів акредитації, що належать до сфери управління Департаменту;
30) прогнозує потребу закладів охорони здоров’я області у фахівцях різних спеціальностей для сфери охорони здоров’я, формує замовлення на підготовку, перепідготовку та атестацію працівників охорони здоров’я;
31) сприяє розвитку медичної науки і техніки, створює належні умови для впровадження у практику наукових досягнень, передового досвіду у сфері охорони здоров’я;
32) сприяє реалізації права громадян на участь в управлінні охороною здоров’я шляхом проведення відповідної громадської експертизи, налагодження діяльності громадських консультативних або спостережних рад, громадських організацій працівників охорони здоров’я та інших об’єднань громадян;
33) проводить моніторинг, аналіз громадської думки щодо якості та доступності медичного обслуговування населення області, забезпечує підготовку пропозицій для врахування цієї інформації під час формування і забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я;
34) здійснює постійний контроль за додержанням актів законодавства з питань охорони здоров’я керівниками закладів охорони здоров’я, що належать до сфери МОЗ;
35) організовує правове виховання працівників сфери охорони здоров’я, ознайомлення їх із законодавством про охорону здоров’я;
36) забезпечує в межах своїх повноважень дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;
37) забезпечує в межах своїх повноважень виконання заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації;
38) організовує в межах своїх повноважень планування і контроль за виконанням заходів цивільного захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного та військового характеру;
39) організовує і здійснює медико-санітарне забезпечення під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
40) забезпечує у визначений законом строк розгляд звернень громадян та їх об’єднань, вживає заходів до усунення причин, що спричиняють скарги громадян про порушення їх прав і законних інтересів, здійснює контроль за цією роботою у закладах охорони здоров’я;
41) опрацьовує і розглядає у встановленому законодавством порядку запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;
42) проводить роботу, пов’язану із розробленням та здійсненням заходів щодо медичного обслуговування біженців, а також депортованих осіб, які добровільно повертаються до регіонів їх колишнього проживання;
43) бере участь у виконанні загальнодержавних, регіональних, інших програм щодо запобігання і зменшення вживання алкоголю і тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров’я населення, забезпечує проведення профілактичних і лікувальних заходів цього спрямування;
44) вживає заходів щодо реалізації закладами охорони здоров’я області міжнародних програм і сприяє розвитку міжнародного співробітництва у сфері охорони здоров’я;
45) інформує населення області через засоби масової інформації про шкоду, якої завдає здоров’ю людини вживання тютюнових виробів, про проведення запобіжних та профілактичних заходів для обмеження вживання тютюнових виробів серед населення, його захисту, насамперед дітей і молоді, від шкідливого впливу на їх здоров’я;
46) вносить на розгляд Комісії державних нагород при Львівській обласній державній адміністрації подання щодо нагородження працівників закладів охорони здоров’я області державними нагородами та присвоєння їм почесних звань;
47) розглядає питання та вносить відповідне подання до МОЗ щодо відзначення працівників закладів охорони здоров’я області відомчими заохочувальними відзнаками МОЗ, запроваджує інші форми заохочення їх праці;
48) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
49) забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
50) бере участь у вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів) відповідно до законодавства;
51) забезпечує захист персональних даних;
52) здійснює інші передбачені чинним законодавством повноваження у сфері охорони здоров’я.
Останні документи
- Про субвенції обласному бюджету
- Додаток до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 07.11.2024 № 1201/0/5-24ВА
- Про затвердження Регіонального плану дій на ІV квартал 2024 року-2025 рік з реалізації Національної стратегії контролю злоякісних новоутворень на період до 2030 року
- Додаток до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 21.10.2024 № 1129/0/5-24ВА
- Про внесення змін до Комплексної програми підтримки галузі охорони здоров’я Львівської області на 2021-2025 роки
- Додаток 1 до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 11.10.2024 № 1084/0/5-24ВА
- Додаток 2 до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 11.10.2024 № 1084/0/5-24ВА
- Додаток 3 до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 11.10.2024 № 1084/0/5-24ВА
- Про субвенції обласному бюджету
- Додаток до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 30.09.2024 № 1010/0/5-24ВА
Програми
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (1)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (1)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (1)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (1)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (1)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (1)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (1)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (1)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (1)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (1)