Строк
14 календарних днів
Вартість
Безоплатно
Інформація про послугу
Внесення змін до паспорту місць видалення відходів відбувається відповідно до Закону України «Про відходи» та Постанови Кабінету Міністрів України від 03.08.1998 No1216 «Про затвердження Порядку ведення реєстру місць видалення відходів» (зі змінами)
Як отримати послугу і що для цього потрібно
Онлайн
-
Офлайн
Документи подаються до Центру надання адміністративних послуг
Перелік необхідних документів
- Заява суб’єкта господарювання (уповноваженого ним органу або особи) про внесення змін до паспорта МВВ .
- Електронний примірник паспорта МВВ, що відповідає всім вимогам Постанови та Інструкції на носії (RV або CD диск) (у форматі Excel), який заповнюється відповідно до зразків файлів, які опубліковані на сайті Міндовкілля
Результат
Лист щодо врахування оновлених даних паспорту МВВ та внесення змін до реєстру місць видалення відходів або лист з обґрунтуванням причин відхилення і встановленням строку повторного подання паспорту місця видалення відходів.