На «Гарячу лінію області» у листопаді скерували понад 6 тисяч звернень

4 грудня 2019р, Новини. Прес-служба ОДА

Протягом листопада 2019 року служба 112 опрацювала  9741 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 259 було скеровано на екстрену службу 101, 1667 звернень - на 102, 1090 звернень - на 103, 140 звернень - на 104, 6585 звернень - на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих  дзвінків  за місяць  5432 заявникам надано відповіді, ще 1153 звернень перебуває на розгляді.

Ключові слова:

гаряча лінія області

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 03.08.2020 11:00
Пацієнтів загалом звернулось:
6463
+52
Очікують
результати тесту:
485
+52
Підтверджені випадки COVID-19:
9921
+138
Одужало:
2354
+51
Померло:
267
+2

Відео

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ