На «Гарячу лінію області» у листопаді скерували понад 6 тисяч звернень

4 грудня 2019р, Новини. Прес-служба ОДА

Протягом листопада 2019 року служба 112 опрацювала  9741 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 259 було скеровано на екстрену службу 101, 1667 звернень - на 102, 1090 звернень - на 103, 140 звернень - на 104, 6585 звернень - на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих  дзвінків  за місяць  5432 заявникам надано відповіді, ще 1153 звернень перебуває на розгляді.

Ключові слова:

гаряча лінія області

Global Options

COVID-19 в Україні
Оновлено: 10.04.2020 08:30
Пацієнтів загалом звернулось:
643
+37
Очікують
результати тесту:
111
+8
Підтверджені випадки COVID-19:
82
+18
Не підтверджено діагноз:
450
+10
Одужало:
3
+0
Померло:
3
+0

Відео

Інформація про черги на кордоні Інформує ДФС

 


Інформація про підрозділи митного оформлення
Інформує ДФС


МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ



Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ