За вересень Служба 112 опрацювала більше 14 тисяч звернень громадян

8 жовтня 2019р, Новини. Прес-служба ОДА

Упродовж вересня Служба 112 опрацювала  14 123 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 182 було скеровано на екстрену службу 101, 1927 звернень - на 102, 1143 звернень - на 103, 177 звернень - на 104, 10 694 звернень - на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих  дзвінків  за місяць  9906 заявникам надано відповіді, ще 788 звернень перебуває на розгляді.

Ключові слова:

Служба 112звернення

Global Options

Відео

Інформація про черги на кордоні Інформує ДФС

 


Інформація про підрозділи митного оформлення
Інформує ДФС


МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ



Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ