На гарячу лінію області у серпні звернулись понад 10 тисяч разів

4 вересня 2019р, Новини. Прес-служба ОДА

Протягом серпня 2019 року служба 112 опрацювала 14170 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень, 120 було скеровано на екстрену службу 101, 1838 звернень - на 102, 1074 звернень - на 103, 165 звернень - на 104, 10 973 звернень - на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих  дзвінків  за місяць  9522 заявникам надано відповіді, ще 1451 звернень перебуває на розгляді.

Ключові слова:

гаряча лінія області

Global Options

Відео

Інформація про черги на кордоні Інформує ДФС

 


Інформація про підрозділи митного оформлення
Інформує ДФС


МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ



Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ