На «Гарячу лінію області» протягом липня надійшло понад 11 тисяч звернень

5 серпня 2019р, Новини. Прес-служба ОДА

Протягом липня 2019 року служба 112 опрацювала 14 244 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 99 було скеровано на екстрену службу 101, 1822 звернень - на 102, 1049 звернень - на 103, 100 звернень - на 104, 11 174 звернень - на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих  дзвінків  за місяць  10 171заявникам надано відповіді, ще 1003 звернень перебуває на розгляді.

Ключові слова:

гаряча лінія області

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 07.08.2020 10:30
Пацієнтів загалом звернулось:
6942
+135
Очікують
результати тесту:
485
+135
Підтверджені випадки COVID-19:
10572
+152
Одужало:
2822
+87
Померло:
294
+11

Відео

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ