На «Гарячу лінію області» протягом липня надійшло понад 11 тисяч звернень

5 серпня 2019р, Новини. Прес-служба ОДА

Протягом липня 2019 року служба 112 опрацювала 14 244 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 99 було скеровано на екстрену службу 101, 1822 звернень - на 102, 1049 звернень - на 103, 100 звернень - на 104, 11 174 звернень - на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих  дзвінків  за місяць  10 171заявникам надано відповіді, ще 1003 звернень перебуває на розгляді.

Ключові слова:

гаряча лінія області

Global Options

Відео

Інформація про черги на кордоні Інформує ДФС

 


Інформація про підрозділи митного оформлення
Інформує ДФС


МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ



Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ