Упродовж квітня служба "112" опрацювала понад 12 тисяч звернень мешканців

3 травня 2019р, Новини. Прес-служба ОДА

Упродовж квітня служба "112" опрацювала  12 625 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 44 було скеровано на екстрену службу "101", 1525 звернень - на "102", 1005 звернень - на "103", 111 звернень - на "104", 9940 звернень - на "Гарячу лінію області".

На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.

Із прийнятих дзвінків за місяць - 8302 заявникам надано відповіді, ще 1638 звернень перебувають на розгляді.

Ключові слова:

звіт

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.07.2020 10:40
Пацієнтів загалом звернулось:
3908
+76
Очікують
результати тесту:
485
+76
Підтверджені випадки COVID-19:
5730
+152
Одужало:
863
+63
Померло:
146
+0

Відео

МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ




Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ