"Гаряча лінія області": більше 90 тисяч дзвінків з початку року

17 жовтня 2018р, Новини. Прес-служба ОДА

З початку року "Гаряча лінія області" опрацювала понад 90 тисяч телефонних дзвінків. Із них зареєстрували більше 40 тисяч звернень. 

"Найбільше звернень прийняли з питань комунального господарства, дорожнього покриття, транспортного обслуговування. Найчастіше звернення надходили від мешканців Пустомитівського, Жовківського, Дрогобицького районів Львівщини ", - повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп`яник.

У розрізі міст – найчастіше зверталися мешканці Львова, Червонограда, Борислава. Найбільше порушень термінів розгляду звернень громадян допустили у Львові. Зокрема, на сьогодні не відреагували на 175 звернень.

Ключові слова:

гаряча лінія області

Global Options

Відео

Інформація про черги на кордоні Інформує ДФС

 


Інформація про підрозділи митного оформлення
Інформує ДФС


МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ



Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ