На "Гарячу лінію" області за місяць звернулись понад 17 тисяч разів

4 жовтня 2018р, Новини. Прес-служба ОДА

Протягом вересня 2018  року служба 112 опрацювала  17 090 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 121 було скеровано на екстрену службу 101, 1824 звернень - на 102, 2114 звернень - на 103, 184 звернень - на 104, 12 847 звернень - на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.

Із прийнятих  дзвінків  за місяць  11 861 заявникам надано відповіді, ще 986 звернень перебуває на розгляді.

Ключові слова:

112гаряча лінія області

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 22.05.2020 09:15
Пацієнтів загалом звернулось:
1982
+53
Очікують
результати тесту:
125
+53
Підтверджені випадки COVID-19:
1240
+65
Не підтверджено діагноз:
4357
+387
Одужало:
250
+16
Померло:
33
+0
COVID-19 у Львівській області: карта поширення

Відео

МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ



Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ