На "Гарячу лінію" області у березні звернулись понад 11 тисяч разів

5 квітня 2018р, Новини. Прес-служба ОДА

Упродовж березня 2018 року служба 112 опрацювала 11 452 звернення мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 44 скерували на екстрену службу 101, 1528 звернень - на 102, 1907  звернень - на 103, 86 звернень - на 104, 7887 звернень - на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.

Із зареєстрованих звернень за місяць 7073 заявникам надали відповіді, ще 814 звернень перебуває на розгляді.

Ключові слова:

гаряча лінія області

Global Options

Відео

Інформація про черги на кордоні Інформує ДФС

 


Інформація про підрозділи митного оформлення
Інформує ДФС


МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ



Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ