На "Гарячу лінію" області у березні звернулись понад 11 тисяч разів

5 квітня 2018р, Новини. Прес-служба ОДА

Упродовж березня 2018 року служба 112 опрацювала 11 452 звернення мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 44 скерували на екстрену службу 101, 1528 звернень - на 102, 1907  звернень - на 103, 86 звернень - на 104, 7887 звернень - на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.

Із зареєстрованих звернень за місяць 7073 заявникам надали відповіді, ще 814 звернень перебуває на розгляді.

Ключові слова:

гаряча лінія області

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.06.2020 10:00
Пацієнтів загалом звернулось:
2357
+34
Очікують
результати тесту:
161
+34
Підтверджені випадки COVID-19:
1734
+34
Не підтверджено діагноз:
7709
+472
Одужало:
438
+17
Померло:
58
+0
COVID-19 у Львівській області: карта поширення

Відео

МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ



Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ