На "Гарячу лінію області" звернулись за місяць більше 8 тисяч разів

7 вересня 2017р, Новини. Прес-служба ОДА

Протягом серпня служба 112 опрацювала більше 13 тисяч звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості по 120 звернень скерували на екстрені служби 101 та 104, майже 3 тисячі звернень - на 102 і більше 8 тисяч - на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства,благоустрою.

Із зареєстрованих  звернень за місяць більше 7 тисячам заявникам надано відповіді, ще майже сім сотень звернень перебуває на розгляді.

Ключові слова:

гаряча лінія області

Global Options

Відео

Інформація про черги на кордоні Інформує ДФС

 


Інформація про підрозділи митного оформлення
Інформує ДФС


МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ



Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ