Щодня «Служба 112» приймає понад 700 звернень

4 липня 2017р, Новини. Прес-служба ОДА

Лише за один день, 3 липня, «Служба 112» опрацювала 702 звернення від мешканців Львівської області. З них 2 звернення скеровано на екстрену службу «101», 79 звернень – на «102», 77 звернень – на «103», 7 звернень – на «104», 537 звернень – на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше телефонують з питань будівництва, благоустрою, електропостачання та функціонування мереж зв’язку», - повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп`яник.

Із зареєстрованих звернень на «Гарячу лінію області» у 862 порушено терміни розгляду. Найчастіше терміни розгляду порушує місто Львів. Відтак станом на липень виконавцями Львівської міської ради порушено терміни розгляду 609 звернень.

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 10.07.2020 09:23
Пацієнтів загалом звернулось:
4477
+72
Очікують
результати тесту:
485
+72
Підтверджені випадки COVID-19:
6763
+82
Одужало:
1003
+13
Померло:
178
+4

Відео

МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ




Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ