Впродовж 2023 року на залізничних переїздах Львівщини зафіксували 8 ДТП
Загалом на об’єктах західного регіону сталося 63 дорожньо-транспортні пригоди, у яких 10 осіб загинули та ще 10 отримали травми.
Залізничний переїзд – це зона підвищеної небезпеки, що вимагає зосередженої уваги та суворого дотримання Правил дорожнього руху.
Всі випадки дорожньо - транспортних пригод допущені через порушення Правил дорожнього руху України водіями транспортних засобів при проїзді залізничних переїздів, зокрема ігнорування ними показань заборонної світлофорної і звукової сигналізації.
В момент увімкнення переїзної сигналізації поїзд вже знаходиться на відстані менше 1000 метрів та з’явиться в межах переїзду через 30-40 сек. Зважаючи на значну вагу поїзда та швидкість його руху, гальмівний шлях поїзда складає близько 1000 м. Тому машиніст не зможе миттєво зупинити поїзд, помітивши автомобіль на переїзді, навіть застосувавши екстрене гальмування.
«Аналізуючи загальну інформацію про стан аварійних подій, на жаль маємо сумну статистику. Лише впродовж 2023 року на об’єктах Укрзалізниці сталося 63 дорожньо-транспортні пригоди, у яких 10 осіб загинули та ще 10 отримали травми. Кожна транспортна пригода на залізниці – це затримки в русі поїздів, запізнення тисяч пасажирів, тривала психологічна реабілітація локомотивних бригад, але найстрашніше – чиєсь життя і здоров’я»,– повідомив директор департаменту дорожнього господарства ЛОВА Орест Шуліковський.
Департамент дорожнього господарства закликає водіїв уважно стежити за сигналами світлофорів, вказівками чергових по переїзду та не перевищувати швидкість руху. Адже через порушення даних дій залежить життя і здоров’я самих водіїв та оточуючих.
Звертаємо увагу, що порушення правил проїзду залізничних переїздів тягне за собою кримінальну відповідальність, може спричинити значні матеріальні збитки та призвести до непередбачуваних тяжких наслідків із втратою людського життя.
Читайте також: Укрзалізниця призначає додатковий потяг Інтерсіті за напрямком Київ-Львів