На вулицях та перехрестях Львова перевірили стан забруднення атмосферного повітря
Перевірки тривали упродовж четвертого кварталу 2023 року.
Працівники хімічної лабораторії КП «Адміністративно-технічне управління» проводили спостереження за станом атмосферного повітря на 37 перехрестях Львівської громади. Вимірювання проводилися на визначення забруднення атмосферного повітря викидами від автомобільного транспорту.
В результаті проведених замірів без жодних перевищень показників, за якими характеризують забруднення повітря, виявились 11 перехресть із 37 обстежених.
Отже, до вашої уваги найчистіші перехрестя, на яких відсутні перевищення:
- перехрестя смт Рудно – вул. Огієнка – вул. В. Великого – вул.Шептицького (біля пішохідного переходу на вул. Огієнка);
- перехрестя при в’їзді в м. Винники – вул. Галицька – вул. Дорога Кільцева;
- перехрестя при в’їзді в с. Лисиничі – вул. Тракт Глинянський – вул. Т.Шевченка;
- перехрестя смт Брюховичі – вул. Львівська – вул. Весняна (біля пішохідного переходу на вул. Львівській);
- перехрестя с. Великі Грибовичі – вул. Дублянська – вул. Дачна (біля пішохідного переходу на вул. Дублянській);
- перехрестя вул. Січових Стрільців – вул. Гнатюка (біля пішохідного переходу, зі сторони буд. №2 на вул. Січових Стрільців);
- перехрестя вул. Шпитальна – вул. Данилишина (біля пішохідного переходу зі сторони буд. №7 на вул. Данилишина);
- перехрестя с. Рясне-Руське – с. Підрясне (зі сторони Кільцевої дороги);
- перехрестя вул. Гавришкевича – вул. Краківська (біля пішохідного переходу зі сторони буд. №2 на вул. Гавришкевича);
- перехрестя вул. Городоцька – вул. Виговського (біля пішохідного переходу зі сторони буд. №251 на вул. Городоцькій);
- перехрестя вул. С. Бандери – вул. Антоновича – вул. Русових (біля пішохідного переходу зі сторони буд. №71 на вул. Антонича)
А найбільш забрудненими перехрестями з перевищенням максимально разової гранично допустимої концентрації по оксиду вуглецю та діоксиду азоту є:
- перехрестя пр. Червоної Калини – вул. Хуторівка (біля пішохідного переходу зі сторони Верхнього Шувару);
- перехрестя вул. Городоцька – вул. Збиральна (навпроти автостанції на вул. Городоцькій);
- перехрестя вул. Т. Шевченка – вул. Ковча (навпроти буд. №152 на вул. Т. Шевченка);
- перехрестя вул. Кульпарківська – вул. Городоцька (біля пішохідного переходу зі сторони буд. №187 на вул. Городоцькій);
- перехрестя вул. Стрийська – вул. Ш. Руставелі – вул. І. Франка – вул. Зарицьких (біля пішохідного переходу зі сторони буд. №79 на вул. І.Франка);
- перехрестя вул. Липинського – вул. Б. Хмельницького (навпроти автовокзалу на вул. Б. Хмельницького, буд. №225);
- перехрестя вул. Сяйво – вул. Широка – вул. Левандівська (біля пішохідного переходу зі сторони буд. №1а на вул. Широкій)
«У містах, де концентрація транспортних засобів максимальна – транспорт переважно є одним з основних джерел забруднення. Таким чином проблема зменшення шкідливих викидів від автомобільного транспорту залишається актуальною. З отриманих результатів спостережень можна зробити висновок, що на загазованість повітря впливає: інтенсивність руху, якість транспортних засобів та щільність і поверховість забудови. На об’їзній дорозі також маємо інтенсивний рух, але за рахунок доброї провітрюваності території перевищень ГДК не спостерігається», – повідомила т. в. о. директора департаменту екології та природних ресурсів ОВА Оксана Війтик.