Що робити, якщо мережа вашого оператора недоступна та як додзвонитися до екстрених служб: роз'яснення
Щоденно оператори мобільного зв’язку роблять все можливе, щоб забезпечити послугами зв’язку населення Львівської області. Але через масовані рекетні обстріли по Україні можуть виникати рооблеми з мобільним зв‘язком.
Як вдається підтримувати роботу мережі під час відключення електроживлення:
Усі базові станції оснащені резервними джерелами живлення. Це батареї, які автоматично вмикаються, коли припиняється централізоване електроживлення. Батареї в середньому можуть забезпечувати роботу протягом 4–5 годин.
Що відбувається, якщо відключення триває довше:
Наступний крок для продовження роботи мережі – це генератори.
Їх кількість оператори суттєво збільшили напередодні та в перші місяці повномасштабного вторгнення. Та генераторами оснащена не кожна базова станція, тільки важливі вузлові майданчики зв’язку та ключові базові станції, які можуть підтримувати найбільший відсоток покриття.
Як довго базова станція може працювати від генератора:
Залежно від параметрів об’єктів, які живляться від генератора, одна заправка генератора забезпечує від восьми годин до двох діб автономної роботи.
Далі все залежить від можливості робити регулярні аварійні виїзди для поповнення запасу пального.
Чому знижується швидкість мобільного інтернету з відключенням світла:
Користувачі масово переходять з домашнього інтернету на мобільний. Навіть за умов, що всі елементи мобільної мережі працюють як і раніше, мобільна мережа зазнає різкого збільшення навантаження, і це впливає на швидкість мобільного інтернету в кожного користувача.
Що робити, якщо мережа вашого оператора недоступна:
В місцях відсутності зв’язку одного з операторів, абоненти можуть користуватись наступними варіантами щоб залишатись на зв’язку (доступне в мережі lifecell):
* Національний роумінг (користування мережею не залежно від основного оператора).
* Користуватись доступними месенджерами (слід зауважити, що максимальне навантаження на мережу створюють фото-, відео- та анімаційні повідомлення, тому варто обмежитись надсиланням текстових повідомлень без додаткових вкладень).
"Отже, якщо це прогнозовані відключення або тимчасова відсутність живлення, то мобільна мережа автоматично переходить на резервні джерела і продовжує працювати. На усі ці номери можна додзвонитися зі стаціонарних телефонів", - зазначив начальник Львівської ОВА Максим Козицький.
- 101 – пожежна охорона;
- 102 – поліція;
- 103 – швидка допомога;
- 104 – аварійна служба газу;
- 112 / 032 259 60 31 – Гаряча лінія Львівської області.
"Щоб постійно мати доступ до інформації, придбайте радіоприймач на батарейках, а краще – на акумуляторах, він працюватиме довше (ідеально, якщо акумулятори заряджаються від сонячного світла)", - додав очільник Львівщини.