Керівник апарату Львівської ОВА обговорив механізм роботи системи «Шлях» з волонтерськими організаціями
Під час зустрічі присутні також обговорили реєстрацію автомобілів, що прибувають як гуманітарна допомога та внесення даних до митних декларацій.
Напередодні, 19 серпня, керівник апарату Львівської ОВА Тарас Грень провів важливу зустріч з представниками понад 45 волонтерських організацій. У заході також взяли участь представники 7 прикордонного Карпатського загону, Львівської митниці ДФС та регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях.
Основною метою зустрічі стало обговорення ключових питань, пов'язаних з організацією гуманітарної допомоги. Зокрема, учасники обговорили:
- процедуру виїзду водіїв волонтерських організацій за гуманітарною допомогою по системі «Шлях»;
- реєстрацію автомобілів, що прибувають як гуманітарна допомога, у МРЕО, а також законодавчі зміни;
- внесення інформації до митних декларацій.
У своїх виступах учасники зустрічі підкреслили важливість належної координації між організаціями для ефективного та оперативного надання гуманітарної допомоги. Також волонтерські організації окреслили питання, які виникають під час перевезення через кордон гуманітарних вантажів.
Тарас Грень презентував графік, на якому відображена кількість звернень від благодійників до системи «Шлях» з 2022 року до сьогодні. Кількість листів, які розглянула Львівська ОВА щодо надання права виїзду за межі України в умовах воєнного стану суттєво зменшилась. У 2022 році подали понад 16 тисяч звернень, у 2023 році – понад 6 тисяч. Станом на 19 серпня 2024 року комісія розглянула 1456 звернень. Керівник апарату Львівської ОВА зазначив, що з цих звернень не всі отримали статус «Схвалено».
«Належне оформлення документів для виїзду водіїв волонтерських організацій за гуманітарною допомогою по системі «Шлях» є критично важливою для забезпечення ефективного і безперешкодного доставки допомоги. Ми забезпечуємо чіткість та прозорість на всіх етапах цього процесу, щоб уникнути будь-яких затримок та перешкод. Це включає належну координацію між волонтерами, прикордонниками та митниками, щоб кожен етап — від оформлення документів до перетворення кордону — проходив без ускладнень. Наша мета — зробити так, щоб кожна гуманітарна місія була реалізована якомога швидше і з максимальною ефективністю, забезпечуючи тим самим необхідну підтримку тим, хто її потребує найбільше», – додав Тарас Грень.
Волонтери відзначили швидкість та якість роботи системи «Шлях».
Заступник начальника штабу – начальник відділу організації прикордонного контролю 7 прикордонного Карпатського загону, підполковник Олександр Прищепа акцентував на важливості злагодженої роботи між прикордонниками та волонтерами, а також вислухав всі пропозиції по покращенню роботи від благодійників.
Заступник керівника Львівської митниці ДФС Іван Керезвас наголосив на необхідності чіткої реєстрації автомобілів, які прибувають до України як гуманітарна допомога.
Також головний спеціаліст відділу організації реєстраційної діяльності та допуску водіїв РСЦ ГСЦ МВС Владислав Котлінський підкреслив важливість правильного оформлення документів для безперешкодного функціонування гуманітарних вантажів.
Читайте також: Львівщина посилює боротьбу з корупцією: масштабне навчання для керівників комунальних закладів