To the page beginning
Перейти до основного вмісту
CC logo

Львівська обласна військова адміністрація

Ukrainian trident Diia
Головна
Усі документи

Додаток до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 11.03.2024 № 206/0/5-23ВА

Дата оприлюднення документа: 14.03.2024
Download icon Завантажити (docx, 40,8 кБ)
Connected icon Пов'язані документи
Print icon Надрукувати
Поділитись
Facebook icon Telegram icon

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження начальника

обласної військової адміністрації

____________ №_____________

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про департамент економічної політики
Львівської обласної державної адміністрації

 

  1. Департамент економічної політики Львівської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) є структурним підрозділом обласної державної адміністрації, утворений розпорядженням голови Львівської обласної державної адміністрації.
  2. Департамент підпорядкований голові обласної державної адміністрації, а також підзвітний і підконтрольний Міністерству економіки України, Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міністерству з питань стратегічних галузей промисловості України,
  3. Департамент координує діяльність територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у сфері економічної політики та сприяє у виконанні завдань і функцій, які покладені на них.
  4. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами та рішеннями Міністерства економіки України, Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, наказами директора Департаменту, рішеннями Львівської обласної ради в частині виконання делегованих повноважень, іншими нормативно-правовими актами з питань реалізації сталого регіонального розвитку та розвитку державної політики у галузях економіки, а також цим Положенням.
  5. Департамент є правонаступником департаменту економічного розвитку, торгівлі та промисловості обласної державної адміністрації.
  6. Основними завданнями Департаменту є забезпечення реалізації на території Львівської області:

державної політики економічного розвитку;

державної регіональної політики;

державної політики у сфері публічних закупівель;

державної промислової політики;

державної політики у сфері інвестиційної діяльності;

державної політики щодо підтримки розвитку малого і середнього підприємництва та підтримки ветеранського підприємництва;

державної політики у сфері торгівлі та споживчих ринків;

державної зовнішньоекономічної політики;

державної інноваційної політики;

державної регуляторної політики;

державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення;

державної політики у галузі управління державним та комунальним майном.

  1. Департамент відповідно до визначених повноважень за сферами діяльності організовує виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів та рішень Міністерства економіки України, Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, наказів директора Департаменту, рішень Львівської обласної ради в частині виконання делегованих повноважень і здійснює контроль за їх реалізацією та виконує такі завдання:

7.1. У сфері регіонального та інноваційного розвитку:

7.1.1. Здійснює прогнозування економічного розвитку області з метою формування прогнозних, стратегічних та програмних документів.

7.1.2. Відстежує стан виконання у Львівській області стратегічних і програмних документів та проєктів регіонального розвитку.

7.1.3. Реалізує заходи регіональної політики в області, формує пропозиції щодо вдосконалення політики регіонального та місцевого розвитку Львівської області.

7.1.4. Надає консультаційну, організаційну, методичну допомогу територіальним громадам щодо стратегічного планування розвитку територій.

7.1.5. Забезпечує реалізацію підходу смарт-спеціалізації в регіоні.

7.1.6. Аналізує стан та тенденції економічного та інноваційного розвитку області, її мікрорегіонів та громад; проводить рейтингову оцінку соціально-економічного розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

7.1.7. Готує інформаційно-аналітичні матеріали щодо тенденцій регіонального розвитку, адмініструє роботу Аналітичного порталу Львівщини.

7.1.8. Координує роботу з розроблення, реалізації та актуалізації програми соціально-економічного та культурного розвитку області, обласних цільових програм, аналізує програми на предмет їх ефективності, результативності, відповідності стратегічним документам регіону та держави, здійснює систематичний моніторинг реалізації регіональних та державних програм на території області, вносить пропозиції щодо їх удосконалення. 

7.1.9. Забезпечує реалізацію інфраструктурних проєктів регіонального розвитку Львівської області із залученням коштів державного, обласного бюджетів, інших джерел фінансування в рамках діючих бюджетних програм; забезпечує супровід та моніторинг проєктів регіонального розвитку з метою своєчасної їх реалізації та ефективного використання бюджетних коштів.

7.1.10. Здійснює моніторинг пошкодженої та зруйнованої внаслідок збройної агресії російської федерації житлової, соціальної та критичної інфраструктури області; забезпечує пошук джерел фінансування для їх відновлення; забезпечує дотримання єдиного підходу щодо функціонування Реєстру пошкодженого та знищеного майна; координує програму єВідновлення.

7.1.11. Координує роботу щодо формування фондів житла для внутрішньо переміщених осіб; співпрацює з міжнародними гуманітарними організаціями та благодійними фондами з метою реалізації житлових проєктів для потреб внутрішньо переміщених осіб.

7.1.12. Забезпечує адміністрування цифрової платформи DREAM для реалізації проєктів регіонального розвитку області.

7.1.13. Надає методичну допомогу структурним підрозділам обласної державної адміністрації, районним державним адміністраціям, територіальним громадам щодо питань фінансування інфраструктурних проєктів регіонального розвитку за рахунок бюджетних коштів в рамках діючих бюджетних програм.

7.1.14. Забезпечує аналіз та контроль за станом реалізації об’єктів незавершеного будівництва області, формує пропозиції щодо джерел їх фінансування та завершення.

7.1.15. Взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, Агенцією регіонального розвитку Львівської області, громадськими організаціями з питань регіональної політики та економічного розвитку.

7.1.16. Розробляє пропозиції щодо нормативно-правового забезпечення питань державної регіональної політики, розвитку місцевого самоврядування та територіальної організації влади.

7.2. У сфері промисловості, підприємництва, зовнішньоекономічної діяльності, інвестиційної політики, соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:

7.2.1. Забезпечує реалізацію в області державної політики щодо підтримки та розвитку малого та середнього підприємництва.

7.2.2. Аналізує стан і тенденції розвитку малого та середнього підприємництва в області; бере участь у визначенні пріоритетів економічного розвитку; розробляє пропозиції, спрямовані на вдосконалення системи та механізмів підтримки підприємництва, зокрема пріоритетних видів економічної діяльності, що мають високий економічний та інноваційний потенціал.

7.2.3. Надає суб’єктам підприємницької діяльності консультаційну, інформаційно-методичну підтримку та вживає заходів щодо захисту їх прав і законних інтересів.

7.2.4. Здійснює організаційно-методичне та інформаційне забезпечення роботи консультаційно-дорадчих органів при обласній державній адміністрації з питань розвитку підприємництва та промисловості.

7.2.5. Створює умови для налагодження кооперації суб’єктів господарської діяльності області з науково-дослідними установами та громадськими об’єднаннями.

7.2.6. Вживає заходів щодо налагодження ефективної співпраці суб’єктів господарської діяльності із фінансово-кредитними установами області.

7.2.7. Аналізує стан та перспективи господарської діяльності великих промислових підприємств області та вживає в межах компетенції заходів щодо вирішення проблемних питань їх діяльності.

7.2.8. Вживає заходів щодо стимулювання розвитку інфраструктури підтримки бізнесу.

7.2.9. Сприяє кооперації підприємств оборонно-промислового комплексу в рамках виконання державного оборонного замовлення та вирішенню проблемних питань їх функціонування.

7.2.10. Здійснює моніторинг діяльності державних підприємств на території області та формує пропозиції щодо вдосконалення їх роботи.

7.2.11. Сприяє участі суб’єктів підприємницької діяльності області в регіональних, національних та міжнародних торгово-промислових виставках, ярмарках та інших тематичних промоційних заходах.

7.2.12. Забезпечує методичний та інформаційний супровід суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності області та сприяє вирішенню проблемних питань з метою підвищення експортного потенціалу регіону.

7.2.13. Забезпечує комплекс заходів щодо виходу підприємств Львівської області на зовнішні ринки.

7.2.14. Аналізує товарну структуру імпорту Львівської області та вносить пропозиції щодо формування комплексних заходів із стимулювання внутрішнього виробництва.

7.2.15. Здійснює передбачені нормативно-правовими актами заходи щодо підготовки та виконання мобілізаційних завдань.

7.2.16. Здійснює моніторинг ринку праці Львівської області та вносить пропозиції щодо регіонального замовлення кадрів; сприяє налагодженню співробітництва підприємств області, науково-освітніх установ та галузевих асоціацій щодо кадрового забезпечення відповідно до потреб регіональної економіки.

7.2.17. Здійснює контроль за додержанням вимог Закону України «Про металобрухт» та інших нормативно-правових актів спеціалізованими або спеціалізованими металургійними переробними підприємствами та їх приймальними пунктами.

7.2.18. Здійснює комплекс заходів щодо детінізації економіки в частині легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та сплати податкових зобов’язань до бюджетів усіх рівнів.

7.2.19. Координує роботу з питань залучення інвестицій та супроводу реалізації інвестиційних проєктів на території області.

7.2.20. Формує позитивний інвестиційний імідж Львівської області та сприяє підвищенню інвестиційного клімату регіону.

7.2.21. Здійснює аналіз стану та перспектив інвестиційної політики області, вивчає проблемні питання залучення та збереження інвестицій, досліджує позитивний досвід реалізації інвестиційних проєктів та готує пропозиції для органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади щодо покращення інвестиційної політики.

7.2.22. Формує та поширює промоційні матеріали про природно-ресурсний, інноваційний, кадровий, логістичний, інституційний потенціал регіону тощо; організовує виставки, ярмарки, форуми та інші промоційні заходи з метою підвищення інвестиційної привабливості регіону.

7.2.23. Формує бази даних інвестиційних проєктів та пропозицій.

7.2.24. Забезпечує в межах компетенції співпрацю з українськими та іноземними органами влади, організаціями, фондами та іншими недержавними організаціями з метою залучення інвестицій.

7.2.25. Забезпечує підготовку та участь керівництва Львівської обласної державної адміністрації у переговорах із представниками установ та організацій іноземних держав з питань інвестиційної політики.

7.2.26. Здійснює організаційне, інформаційне та правове забезпечення проведення переговорів з питань залучення інвестицій.

7.2.27. Організовує на засадах соціального діалогу проведення колективних переговорів і укладення територіальних угод між місцевими органами виконавчої влади, профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями; сприяє розвитку соціального діалогу, організації співробітництва державної адміністрації з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями.

7.2.28. Здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців.

7.2.29. Розробляє (бере участь у розробленні) територіальну програму зайнятості населення, координує роботу із здійснення заходів, передбачених територіальною та місцевими програмами зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці.

7.2.30. Здійснює аналіз щодо відповідності проєктів нормативно-правових актів та інших офіційних письмових документів, які встановлюють, змінюють або скасовують норми права, зокрема проєктів регуляторних актів та відповідних аналізів регуляторного впливу, вимогам Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

7.2.31. Готує пропозиції щодо формування єдиної державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності Львівської області та забезпечує їх реалізацію.

7.2.32. Проводить моніторинг з питань розвитку реалізації єдиної державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності Львівської області.

7.2.33. Сприяє активному залученню представників бізнес-середовища, громадських об’єднань а також експертів та науковців до участі у формуванні державної регуляторної політики у Львівській області.

7.3. У сфері публічних закупівель:

7.3.1. Забезпечує реалізацію державної політики у сфері публічних закупівель відповідно до чинного законодавства.

7.3.2. Надає консультаційну та методичну допомогу замовникам щодо застосування чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

7.3.3. Організовує та проводить заходи (навчальні курси, тематичні семінари, круглі столи, вебінари, тренінги, практикуми тощо) з метою професіоналізації осіб, що здійснюють закупівлі.

7.3.4. Вживає комплекс заходів для підвищення рівня конкурентності закупівель.

7.3.5. Надає консультаційну та методичну допомогу учасникам закупівель щодо використання електронної системи закупівель.

7.3.6. Організовує та проводить заходи (навчальні курси, тематичні вебінари, тренінги, практикуми тощо) з метою підвищення обізнаності бізнесу Львівщини із закупівельним процесом, роботою ЕСЗ, правами та обов’язками учасників закупівель.

7.3.7. Здійснює аналіз стану закупівель, організованих розпорядниками бюджетних коштів Львівщини.

7.3.8. Готує детальний аналіз публічних закупівель в області; вносить пропозиції щодо удосконалення системи публічних закупівель.

7.3.9. Готує та подає пропозиції щодо вдосконалення чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

7.3.10. Взаємодіє зі структурними підрозділами обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, органами державної влади, уповноваженим органом у сфері публічних закупівель, органами контролю, органами місцевого самоврядування, а також із підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян, громадськими організаціями з питань публічних закупівель.

7.3.11. Проводить аналіз закупівельних цін товарів та послуг на предмет відповідності ринковим, готує інформаційні та аналітичні матеріали.

7.4. У сфері майнових відносин:

7.4.1. Забезпечує реалізацію державної політики у галузі управління державним і комунальним майном.

7.4.2. Здійснює контроль за дотриманням органами місцевого самоврядування вимог законодавства у сфері майнових відносин.

7.4.3. Бере участь у проведенні перевірок на предмет збереження та раціонального використання державного майна із залученням уповноважених органів управління. Вносить пропозиції власникам майна щодо його ефективного використання.

7.4.4. Здійснює аналіз нормативних документів органів місцевого самоврядування, на предмет відповідності чинному законодавству з питань управління майном.

7.4.5. Надає консультаційну та методологічну допомогу органам місцевого самоврядування, районним державним адміністраціям, комунальним установам, організаціям та підприємствам щодо передачі в оренду або продажу майна, яке перебуває в державній та комунальній власності.

7.4.6. Надає консультаційну та методологічну допомогу органам місцевого самоврядування щодо використання електронної торгової системи Прозорро.Продажі.

7.4.7. Проводить навчальні семінари, вебінари, тренінги для органів місцевого самоврядування, районних державних адміністрацій з метою підвищення ефективності управління державним та комунальним майном.

7.4.8. Веде Єдиний реєстр об’єктів державної власності, органом управління яких є Львівська обласна державна адміністрація.

7.4.9. Здійснює упорядкування обліку юридичних осіб, які належать до сфери управління обласної державної адміністрації, її структурних підрозділів та районних державних адміністрацій.

7.4.10. Готує та подає пропозиції щодо вдосконалення чинного законодавства у сфері управління державним та комунальним майном.

7.4.11. Здійснює розгляд документів щодо погодження районним державним адміністраціям на передачу в оренду державного майна.

7.4.12. Здійснює розгляд клопотань релокованим підприємствам щодо сприяння у перенесенні виробництва з метою отримання ними пільгової орендної плати на державне майно.

7.5. Інша загальна діяльність:

7.5.1. Розробляє проєкти розпоряджень голови обласної державної адміністрації, у визначених законом випадках – проєкти нормативно-правових актів з питань реалізації галузевих повноважень.

7.5.2. Бере участь у погодженні проєктів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади.

7.5.3. Бере участь у розробленні проєктів розпоряджень голови обласної державної адміністрації, проєктів наказів керівника апарату обласної державної адміністрації, проєктів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи обласної державної адміністрації.

7.5.4. Бере участь у підготовці звітів голови обласної державної адміністрації для їх розгляду на сесії Львівської обласної ради.

7.5.5. Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові обласної державної адміністрації.

7.5.6. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.

7.5.7. Готує (бере участь у підготовці) проєкти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій та робочих груп у межах своїх повноважень.

7.5.8. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян.

7.5.9. Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів обласної та відповідних місцевих рад.

7.5.10. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є.

7.5.11. Забезпечує, у межах своїх повноважень, реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

7.5.12. Забезпечує, у межах повноважень, захист персональних даних.

7.5.13. Здійснює державну реєстрацію договорів (контрактів) про спільну інвестиційну діяльність за участю іноземного інвестора, державну реєстрацію змін і доповнень до договорів (контрактів) про спільну інвестиційну діяльність, видає дублікати інформаційної картки реєстрації договору (контракту) про спільну інвестиційну діяльність за участю іноземного інвестора у порядку визначеному законодавством.

  1. Департамент має право:

8.1. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.

8.2. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій інформацію, документи і матеріали, а також статистичні відомості, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

8.3. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.

8.4. Користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку та комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.

  1. Департамент у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян.
  2. Структурні підрозділи районних державних адміністрацій, які виконують завдання і функції у сфері економічної політики, підзвітні та підконтрольні Департаменту.
  3. Департамент очолює директор, який призначається на посаду і звільняється з посади головою обласної державної адміністрації згідно з законодавством про державну службу за погодженням з Міністерством економіки України.

Директор Департаменту має двох заступників – начальників управлінь, яких призначає на посаду та звільняє з посади згідно з законодавством про державну службу.

На період відсутності директора Департаменту його обов’язки покладаються на заступника директора – начальника управління або інших осіб відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації.

  1. Директор Департаменту:

12.1. Здійснює керівництво діяльністю Департаменту, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Департамент завдань, визначає функції та ступінь відповідальності заступників директора та керівників структурних підрозділів Департаменту.

12.2. Звітує перед головою обласної державної адміністрації про виконання покладених на Департамент завдань та затверджених планів роботи.

12.3. Входить (за посадою) до складу дорадчих, консультаційних, комісійних органів обласної державної адміністрації.

12.4. Може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування.

12.5. Видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.

Накази нормативно-правового характеру, які стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в Західному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Львів).

12.6. Затверджує положення про структурні підрозділи Департаменту і посадові інструкції працівників.

12.7. Розпоряджається коштами в межах, затвердженого головою обласної державної адміністрації кошторису Департаменту, має право першого підпису фінансових та інших документів.

12.8. Планує роботу Департаменту, вносить пропозиції щодо формування планів роботи обласної державної адміністрації.

12.9. Вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях Колегії обласної державної адміністрації питань, що належать до компетенції Департаменту, та розробляє проєкти відповідних рішень.

12.10. Представляє інтереси Департаменту у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями за дорученням керівництва обласної державної адміністрації.

12.11. Подає на затвердження голови обласної державної адміністрації проєкти кошторису та штатного розпису Департаменту в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників.

12.12. Здійснює добір кадрів.

12.13. Призначає на посаду та звільняє з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців Департаменту, присвоює їм ранги державних службовців, заохочує їх та притягає до дисциплінарної відповідальності.

12.14. Приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників Департаменту, які не є державними службовцями, заохочує їх та притягає до дисциплінарної відповідальності.

12.15. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Департаменту.

12.16. Проводить особистий прийом громадян із питань, що належать до повноважень Департаменту.

12.17. Забезпечує дотримання працівниками Департаменту правил внутрішнього службового розпорядку та виконавської дисципліни.

12.18. Здійснює інші повноваження, визначені законом.

  1. Для погодженого вирішення питань у Департаменті може утворюватися колегія у складі директора Департаменту, який є головою колегії, його заступників, а також інших працівників Департаменту.

До складу колегії можуть входити керівники інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, провідні економісти, науковці (за згодою). Організаційне забезпечення роботи колегії здійснює секретар колегії.

На підставі рішення колегії готуються накази директора Департаменту.

  1. У Департаменті можуть утворюватися науково-експертні ради, інші консультативно-дорадчі органи та комісії для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій щодо реалізації основних напрямів діяльності Департаменту.

Склад науково-експертних рад і комісій та положення про них затверджує директор Департаменту.

  1. Гранична чисельність та фонд оплати праці працівників Департаменту встановлюється головою обласної державної адміністрації відповідно до вимог чинного законодавства.

Штатний розпис і кошторис Департаменту затверджується головою обласної державної адміністрації за поданням директора Департаменту.

  1. Департамент є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в установах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

Департамент є бюджетною неприбутковою установою, не є платником податку на прибуток підприємств.

Фінансування діяльності Департаменту здійснюється з державного бюджету і використовується виключно на його утримання. Фінансування Департаменту з обласного бюджету спрямовується для реалізації завдань та напрямів діяльності, визначених цим Положенням. У результаті своєї діяльності Департамент не отримує прибутків.

У разі припинення юридичної особи (Департаменту) в результаті ліквідації, реорганізації (злиття, поділу, приєднання або перетворення) передача активів Департаменту відбувається в межах установ, неприбуткових організацій, які є структурними підрозділами обласної державної адміністрації, або на баланс обласної державної адміністрації.

 

 

 

Директор департаменту

економічної політики обласної

державної адміністрації                                                            Степан КУЙБІДА

Пов'язані документи:

Розпорядження голови від 11.03.2024 №206/0/5-24ВА Щодо затвердження Положення про департамент економічної політики Львівської обласної державної адміністрації
Footer logo

Львівська обласна військова адміністрація

Офіційний вебсайт

Адреса:
79000, Львів,
вулиця Володимира Винниченка, 18

Адреса:
79000, Львів,
вулиця Володимира Винниченка, 18

Слідкуй за нами:
Youtube Facebook Telegram

299-91-44

Телефон
Слідкуй за нами:
Youtube Facebook Telegram

16-84

Гаряча лінія

zvern@loda.gov.ua

Електронна пошта

Мапа сайту

Слідкуй за нами:
Youtube Facebook Telegram

Мапа сайту

CC logo

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту
thedigital@loda.gov.ua
Розроблено в SoftServe created
За підтримки Sombra supported