Додаток 2 до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 28.04.2023 № 86/0/5-23
Дата оприлюднення документа: 03.05.2023
Додаток 2 до Антикорупційної програми Львівської обласної державної адміністрації на 2023-2025 роки (пункт 6 розділу І ) |
||||||||||||||||
РЕЄСТР РИЗИКІВ Львівської обласної державної адміністрації | ||||||||||||||||
№ | Функція, процес обласної державної адміністрації, структурного підрозділу обласної державної адміністрації | Корупційний ризик | Зміст корупційного ризику | Джерело(а) корупційного ризику | Існуючі заходи контролю | Рівень ймовірності реалізації корупційного ризику | Рівень наслідків від реалізації корупційного ризику | Рівень корупційного ризику | Заходи впливу на корупційні ризики та етапи їх виконання | Термін (строк) виконання заходу | Відповідальні виконавці | Необхідні ресурси | Індикатори виконання | |||
1 | Прийняття рішення про виїзд за межі України водіїв, що здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами під час дії воєнного стану | Можливість прийняття рішення про виїзд за межі України водіїв, що здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами під час дії воєнного стану з метою задоволення приватного інтересу | Наявність дискреційних повноважень посадових осіб обласної державної адміністрації та неврегульованість процедурних питань у законодавстві відповідних повноважень обласної державної адміністрації надає можливість прийняття рішення про виїзд за межі України водіїв, що здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами під час дії воєнного стану з метою задоволення приватного інтересу | Неврегульованість процедурних питань відповідних повноважень обласної державної адміністрації у законодавстві | 1. Попередній розгляд звернень щодо виїзду за межі України водіїв, що здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами під час дії воєнного стану, здійснюється комісійно. 2. Рішення голови обласної державної адміністрації приймається на підставі рекомендацій комісії з питань виїзду за межі України водіїв в умовах воєнного стану. 3. Створено телефонні лінії для надання консультацій із зазначених питань. 4. Створено розділ на офіційному вебсайті обласної державної адміністрації для висвітлення інформації із зазначеного питання | середній - 2 бали | середній - 2 бали | середній - 4 бали | 1. Підготовка пропозицій щодо внесення змін до Правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою КМУ від 27.01.1995 № 57, для визначення критеріїв та врегулювання процедурних питань щодо прийняття таких рішень обласними державними адміністраціями. 2. Проведення зустрічі з волонтерами та представниками громадських організацій для обговорення обгрунтованості виїзду за межі України водіїв, що здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами під час дії воєнного стану, та підвищення прозорості прийняття такого рішення. 3. Проведення навчань для посадових осіб обласної державної адміністрації, відповідальних за здійснення відповідної функції з питань конфлікту інтересів та відповідальності за порушення антикорупційного законодавства 4.Періодична зміна складу комісії з питань виїзду за межі України водіїв в умовах воєнного стану | 1.I-II квартал 2023 року 2. I-II квартал 2023 року 3. III квартал 2023 року 4.у період виконання повноважень | 1. Юридичне управління апарату обласної державної адміністрації 2. Адміністративне управління апарату обласної державної адміністрації 3. Сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату обласної державної адміністрації 4. Апарат обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | 1. Скеровано в Кабінет Міністрів України пропозиції щодо внесення змін до Правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою КМУ від 27.01.1995 № 57, для визначення критеріїв та врегулювання процедурних питань щодо прийняття таких рішень обласними державними адміністраціями. 2. Організовано та проведено зустрічі з волонтерами та представниками громадських організацій для обговорення обґрунтованості виїзду за межі України водіїв, що здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами під час дії воєнного стану, та підвищення прозорості прийняття такого рішення. 3. Організовано та проведено навчання для посадових осіб обласної державної адміністрації, відповідальних за здійснення відповідної функції з питань конфлікту інтересів та відповідальності за порушення антикорупційного законодавства 4. Проведено періодичну зміну складу комісії з питань виїзду за межі України водіїв в умовах воєнного стану | |||
2 | Проведення відбору кандидатів на посади (призначення на посаду у період дії воєнного стану) в апараті облдержадміністрації та її самостійних структурних підрозділах | Можливість задоволення приватного інтересу посадовими особами під час добору працівників на підставі та в порядку, передбаченому ч.ч. 5, 7 ст. 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» |
У зв’язку з введенням воєнного стану та призупиненням проведення конкурсів на зайняття посад державної служби, добір працівників здійснюється на підставі та в порядку, передбаченому ч.ч. 5, 7 ст. 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану». Існує можливість отримання неправомірної вигоди та надання переваги одним кандидатам серед інших. | Приватний інтерес посадових осіб, які проводять добір та співбесіди з кандидатами | 1. Первинний відбір резюме кандидатів відбувається на основі відповідності їх досвіду та знань вимогам до посади. 2. Отримання рекомендацій з попередніх місць роботи. |
низький - 1 бал | середній - 2 бали | низький - 2 бали | 1. Оцінка кандидатів відбувається методом проведення інтерв'ю за вимогами визначеними у посадових інструкціях та відповідними компетенціями за участі фахівців з управління персоналом та керівника відповідного структурного підрозділу. 2.Оцінка компетенцій відбувається відповідно до визначеного безпосереднім керівником відповідного структурного підрозділу набору компетенцій | Під час проведення відбору кандидатів на посади в облдержадміністрації та її самостійних структурних підрозділах у період дії воєнного стану | Структурні підрозділи з питань управління персоналом обласної державної адміністрації, самостійних структурних підрозділів обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | 1.Внутрішню процедуру добору працівників в порядку, передбаченому ч.ч. 5, 7 ст. 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» доповнено оцінкою кандидатів методом проведення інтерв'ю за вимогами визначеними у посадових інструкціях та відповідними компетенціями за участі фахівців з управління персоналом та керівника відповідного структурного підрозділу. 2.Оцінка компетенцій потенційних працівників відбувається відповідно до визначеного керівниками структурних підрозділів набору компетенцій | |||
3 | Добір персоналу в апарат та структурні підрозділи обласної державної адміністрації під час проведення конкурсу на зайняття посад державної служби | Можливість втручання в діяльність конкурсної комісії третіх осіб з метою впливу на прийняття нею рішень | Під час проведення конкурсу на зайняття вакантних посад існує ймовірність того, що певні особи у власних інтересах будуть впливати на членів конкурсної комісії з метою впливу на рішення комісії | Дискреційні повноваження членів конкурсної комісії | Дотримання законів України «Про запобігання корупції», «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №246 | низький - 1 бал | середній - 2 бали | середній - 2 бали | Публікація на офіційному вебсайті обласної державної адміністрації, структурних підрозділів обласної державної адміністрації на фейсбук сторінці відділу персоналу та нагород апарату обласної державної адміністрації, сторінках у соціальних мережах структурних підрозділів обласної державної адміністрації інформації щодо проведення конкурсного відбору, з метою забезпечення прозорості проведеного конкурсу та збільшення конкуренції | постійно | Керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації, апарат обласної державної адміністрації, відділ персоналу та нагород апарату обласної державної адміністравції, служби управління персоналом та відповідальні працівники з питань управління персоналом структурних підрозділів обласної державної адміністравції | У межах наявних ресурсів | Щоразу при оголошенні конкурсу на вакантну посаду державної служби в обласній державній адміністрації, структурних підрозділах обласної державної адміністрації на офіційному вебсайті обласної державної адміністрації, структурних підрозділів обласної державної адміністрації на фейсбук сторінці відділу персоналу та нагород апарату обласної державної адміністрації, сторінках у соціальних мережах структурних підрозділів обласної державної адміністрації публікується інформація щодо проведення конкурсного відбору. Забезпечено збільшення прозорості проведення конкурсу та збільшено конкуренцію | |||
4 | Добір персоналу в апарат та структурні підрозділи обласної державної адміністрації на посади державної служби та інші категорії посад | Ймовірність призначення на посади державних службовців та посади інших категорій осіб, які не відповідають встановленим законодавством вимогам, або тих, які подали недостовірні відомості, у зв'язку з відсутністю законодавчого обов'язку проведення спеціальної перевірки | Під час проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби або перед призначенням на посади іншої категорії існує ймовірність того, що працівники служб управління персоналу, з метою одержання приватного інтересу, недбало та не у повному обсязі провели перевірку достовірності даних, наданих особами, які беруть участь у конкурсі або претендують на зайняття посад інших категорій | Відсутність обов`язковості внутрішньої перевірки відомостей про осіб, які призначаються на посади в органі державної влади, на які проведення спеціальної перевірки не є обов’язковим | Контроль з боку керівників служб управління персоналом або осіб, відповідальних за ведення роботи з питань управління персоналом | низький - 2 бал | середній - 2 бали | середній - 4 бали | 1. Забезпечення проведення перевірки достовірності наданих претендентом на посаду відомостей про себе з оригіналами його документів або засвідченими копіями відповідних документів, а також його відповідності кваліфікаційним вимогам (у разі, якщо не проводиться спеціальна перевірка). 2. Пошук відомостей про фізичну особу у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. 3. Запровадженя обов`язкового зазначення інформації під час призначення на посаду про наявність близьких осіб, що працюють в обласній державній адміністрації, її структурних підрозділах в особовій справі претендента на посаду. 4. Ознайомлення під підпис під час призначення і на посаду про обов`язки та відповідальність за порушення антикорупційного законодавства | постійно | Керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації, апарат обласної державної адміністрації, відділ персоналу та нагород апарату обласної державної адміністрації, служби управління персоналом та відповідальні працівники з питань управління персоналом структурних підрозділів обласної державної адміністрації | В межах наявних ресурсів | 1. Проведено перевірки достовірності наданих претендентом на посаду відомостей про себе з оригіналами його документів або завіреними копіями відповідних документів а також його відповідності кваліфікаційним вимогам (у випадку, якщо не проводиться спеціальна перевірка) щоразу при призначенні на посаду. 2. Щоразу при призначенні на посаду здійснюється пошук відомостей про фізичну особу у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. 3. В усіх особових справах працівників наявна інформація про наявність/ відсутність близьких осіб, що працюють в обласній державній адміністрації, її структурних підрозділах. 4. Ознайомлено під особистий підпис усіх працівників про обов`язки та відповідальність за порушення антикорупційного законодавства | |||
5 | Надання методичної та консультаційної допомоги з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції | Можливість недодержання вимог антикорупційного законодавства через необізнаність державних службовців та інших категорій працівників облдержадміністрації та її структурних підрозділів про зміни в нормативно-правових актах антикорупційного характеру, незнання вимог щодо дій посадових осіб з питань запобігання одержанню неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними | Існує можливість вчинення працівниками корупційного правопорушення або правопорушення пов'язаного з корупцією через незнання вимог та обов'язків визначених у нових нормативно-правових актах антикорупційного законодавства та незнання вимог щодо дій посадових осіб з питань запобігання одержанню неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними | Можливе несвоєчасне інформування працівників про зміни антикорупційного законодавства та незнання вимог щодо дій посадових осіб з питань запобігання одержанню неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними | Доведення вимог та змін антикорупційного законодавства через систему електронного документообігу Megapolis.DocNet | низький - 1 бал | середній - 2 бали | середній - 2 бали | 1. Забезпечення повідомлення керівництва облдержадміністрації та керівників структурних підрозділів облдержадміністрації щодо наявних змін антикорупційного законодавства України (в разі наявності таких змін) 2. Проведення навчань для працівників облдержадміністрації щодо наявних змін антикорупційного законодавства України та щодо запобігання одержанню неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними 3. Розміщення інформаційного повідомлення про зміни антикорупційного законодавства на сайті облдержадміністрації 4. Розроблення пам`ятки щодо запобігання одержанню неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними | 1.В разі наявності змін 2. Щопівроку 3. В разі наявності змін 4. IV квартал 2023 року | Сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату облдержадміністрації, особи відповідальні за запобігання та виявлення корупції у самостійних структурних підрозділах облдержадміністрації | У межах наявних ресурсів | 1. Забезпечено повідомлення керівництва облдержадміністрації та керівників структурних підрозділів облдержадміністрації щодо наявних змін антикорупційного законодавства України (в разі наявності таких змін) 2. Проведено навчання для працівників облдержадміністрації щодо наявних змін антикорупційного законодавства України (в разі наявності таких змін та в разі потреби) 3.Розміщено інформаційне повідомлення про зміни антикорупційного законодавства на сайті облдержадміністрації 4. Розроблення пам`ятки щодо запобігання одержанню неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними | |||
6 | Здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів, сприяння його врегулюванню, інформування керівницва обласної державної адміністрації про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання | Можливість вчинення дій чи прийняття рішень працівниками обласної державної адміністрації та її структурних підрозділів в умовах конфлікту інтересів | Існує можливість задовольнити свій приватний інтерес працівниками обласної державної адміністрації та її самостійних структурних підрозділів за наявності дискреційних повноважень, недостатньо сформульованих норм законодавства України щодо конфлікту інтересів та у зв’язку зі змінами до чинного законодавства України в умовах агресії російської федерації | Можливе недостатнє інформування працівників про поняття конфлікту інтересів. Наявність дискреційних повноважень у зв'язку із змінами до чинного законодавства України в умовах агресії російської федерації | 1. Доведення до працівників інформації щодо норм антикорупційного законодавства з питань конфлікту інтересів через систему електронного документообігу Megapolis.DocNet. 2.Проведення навчань для працівників обласної державної адміністрації та її самостійних структурних підрозділів з питань конфлікту інтересів | низький - 1 бал | середній - 2 бали | середній - 2 бали | 1. Визначення в апараті та структурних підрозділах обласної державної адміністрації функцій, що передбачають наявність дискреційних повноважень та проведено вибіркові перевірки на наявність дотримання законодавства з питань конфлікту інтересів під час реалізацій відповідних функцій 2. Проведення навчань для працівників обласної державної адміністрації та її самостійних структурних підрозділів з питань конфлікту інтересів | 1. IV квартал 2023 року 2. щопівроку | Сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату обласної державної адміністрації, особи відповідальні за запобігання та виявлення корупції у самостійних структурних підрозділах обласної державної адміністрації, керівники структурних підрозділів апарату облдержадміністрації, керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації | В межах наявних ресурсів | 1. Визначено в апараті та структурних підрозділах обласної державної адміністрації функцій, що передбачають наявність дискреційних повноважень та проведено вибіркові перевірки на наявність дотримання законодавства з питань конфлікту інтересів під час реалізацій відповідних функцій 2. Проведено навчання для працівників обласної державної адміністрації та її самостійних структурних підрозділів з питань конфлікту інтересів | |||
7 | Повноваження в галузі бюджету та фінансів | Можливість задоволення посадовими особами обласної державної адміністрації та її структурних підрозділів приватних інтересів (у тому числі отримання неправомірної вигоди) під час планування потреби в коштах на відповідний бюджетний рік | Можливість включення до бюджетного запиту потреби в коштах за відсутності обґрунтування та розрахунків, наданих апартом та структурними підрозділами обласної державної адміністрації | Недоброчесність посадових осіб апарату та структурних підрозділів обласної державної адміністрації, бажання отримати особисту вигоду, здійснення планування потреби в коштах без отримання необхідних розрахунків та обґрунтувань | Планування потреби в коштах виключно на підставі пропозицій структурних підрозділів апарату обласної державної адміністрації та структурних підрозділів обласної державної адміністрації | низький - 1 бал | середній - 2 бали | середній - 2 бали | 1. Забезпечення планування потреби в коштах виключно на підставі пропозицій структурних підрозділів апарату обласної державної адміністрації та структурних підрозділів обласної державної адміністрації, із наданням необхідних розрахунків та обґрунтувань. 2. Встановлення внутрішнього контролю за достовірністю відповідних розрахунків і обґрунтувань. | 1. III квартал щороку 2. постійно | Керівники структурних підрозділів апарату обласної державної адміністрації та керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації | В межах наявних ресурсів | 1. Планування потреби в коштах здійснюється виключно на підставі пропозицій структурних підрозділів апарату обласної державної адміністрації та структурних підрозділів обласної державної адміністрації із наданням необхідних розрахунків та обґрунтувань. 2. Здійснено внутрішній контроль за достовірністю відповідних розрахунків і обґрунтувань. | |||
8 | Повноваження в галузі бюджету та фінансів | Ймовірність наявності у посадових осіб обласної державної адміністрації приватного інтересу під час внесення змін до річного розпису асигнувань, помісячного розпису асигнувань загального фонду та помісячного розпису спеціального фонду Державного бюджету на відповідний рік | Наявність у посадових осіб можливості задовольнити свій інтерес під час внесення змін до річного розпису асигнувань, помісячного розпису асигнувань загального фонду та помісячного розпису спеціального фонду Державного бюджету на відповідний рік, не зумовлених потребою розпорядників бюджетних коштів | Обмеженість бюджетних призначень та відповідно асигнувань розпорядників бюджетних коштів.Подання розпорядниками бюджетних коштів документів з недостовірними обґрунтуваннями щодо необхідності внесення змін до розписів, які не підтверджуються відповідними детальними економічними розрахунками на підставі встановлених норм, нормативів, лімітів тощо, з урахуванням фактичного споживання | Проведення аналізу пропозицій, поданих розпорядниками коштів нижчого рівня, щодо відповідності вимогам чинного законодавства України | низький - 1 бал | середній - 2 бали | середній - 2 бали | Проведення аналізу достовірності наданого обґрунтування розпорядниками бюджетних коштів, які підтверджуються відповідними розрахунками, щодо необхідності внесення змін до розпису | постійно | Департамент фінансів обласної державної адміністрації, апарат обласної державної адміністрації та керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації | В межах наявних ресурсів | Проведено аналіз достовірності наданого обґрунтування розпорядниками бюджетних коштів, які підтверджуються відповідними розрахунками, щодо необхідності внесення змін до розпису при поданні пропозицій про внесення змін. Забезпечено раціональне використання бюджетних коштів | |||
9 | Представництво інтересів обласної державної адміністрації в судах у справах, стороною яких є обласна державна адміністрація, структурний підрозділ обласної державної адміністрації | Ймовірність впливу зацікавлених осіб на працівників юридичного управління апарату обласної державної адміністрації під час безпосереднього представництва інтересів обласної державної адміністрації в судах | Існує ймовірність отримання неправомірної вигоди працівником юридичного управління апарату обласної державної адміністрації під час безпосереднього представництва інтересів обласної державної адмінстрації в судах | Недоброчесність працівника, який здійснює представництво інтересів обласної державної адміністрації у суді | Контроль за станом представництва інтересів обласної державної адміністрації у суді працівником юридичного управління апарату обласної державної адміністрації з боку безпосереднього керівника та керівника юридичного управління апарату обласної державної адміністрації | низький - 1 бал | середній - 2 бали | низький - 2 бали | Запровадження керівником юридичного управління апарату обласної державної адміністрації періодичного моніторингу прийнятих судових рішень не на користь обласної державної адміністрації на предмет виявлення особистої заінтересованості у результатах розгляду тієї чи іншої справи працівником юридичного управління. |
1 раз в квартал |
Юридичне управління апарату обласної державної адміністрації |
У межах наявних ресурсів | Керівником юридичного управління запроваджено періодичний моніторинг прийнятих судових рішень не на користь обласної державної адміністрації на предмет виявлення особистої заінтересованості у результатах розгляду тієї чи іншої справи працівником юридичного управління. Всі працівники відділу представництва інтересів в судах ознайомлені з вимогами законодавства у сфері запобігання корупції |
|||
10 | Оприлюднення інформації на офіційному вебсайті обласної державної адміністрації та доступу до інформації | Можливе оприлюднення інформації не у повному обсязі або неоприлюднення інформації, передбаченої чинним законодавством України, незабезпечення доступу до інформації | Існує ймовірність отримання неправомірної вигоди працівником адміністративного управління апарату обласної державної адміністрації через можливість оприлюднення інформації не у повному обсязі або неоприлюднення інформації, передбаченої чинним законодавством України на офіційному вебсайті обласної державної адміністрації, не забезпечення доступу до інформації | Можлива недоброчесна поведінка працівників відповідальних за оприлюднення та доступу до інформації | Контроль з боку керівника | низький - 2 бали | середній - 2 бали | середній - 4 бали | 1. Встановлення періодичної перевірки роботи відповідальної особи з оприлюднення інформації на офіційному вебсайті облдержадміністрації та забезпечення доступу до публічної інформації на предмет дотримання законодавства з боку начальника адміністративного управління апарату обласної державної адмінстрації. 2. Організація та проходженя навчання щодо вимог до оприлюднення інформації та доступу до інформації у органах державної влади працівниками відповідальними за роботу з оприлюднення інформації на сайті обласної державної адміністрації та доступу до інформації. 3. Ознайомлення під підпис працівників відповідальних за роботу з оприлюднення інформації на сайті обласної державної адміністрації та доступу до інформації про вимоги антикорупційного законодавства з питань прозорості та доступу до інформації | постійно | Адміністративне управління апарату обласної державної адміністрації, керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації | В межах наявних ресурсів | 1. Проведено періодичні перевірки роботи відповідальної особи з оприлюднення інформації на офіційному вебсайті облдержадміністрації та забезпечення доступу до публічної інформації на предмет дотримання законодавства, з боку начальника адміністративного управління апарату обласної державної адмінстрації. 2. Взято участь у навчанні щодо вимог до оприлюднення інформації та доступу до інформації у органах державної влади працівниками відповідальними за роботу з оприлюднення інформації на вебсайті обласної державної адміністрації та доступу до інформації. 3. Ознайомлено під підпис працівників відповідальних за роботу з оприлюднення інформації на сайті обласної державної адміністрації та доступу до інформації про вимоги антикорупційного законодавства з питань прозорості та доступу до інформації | |||
11 | Здіснення внутрішнього аудиту на об`єктах аудиту | Можливість формування аудиторських висновків під впливом третіх осіб | Неправомірне втручання третіх осіб у планування і проведення внутрішнього аудиту та підготовку звіту про його результати, відсутність досвіду фахівців підрозділу, можлива втрата незалежності підрозділу | Недоброчесність посадових осіб. Можлива наявність дискреційних повноваження під час аудиту. | Організаційна незалежність забезпечується через: затвердження головою обласної державної адміністрації положення про підрозділ внутрішнього аудиту та плану діяльності внутрішнього аудиту; інформування керівником сектору внутрішнього аудиту голову облдержадміністрації про стан виконання плану діяльності внутрішнього аудиту та інших завдань, а також про наявність обмежень в проведенні внутрішнього аудиту чи ресурсах. | середній - 2 бали | середній - 2 бали | середній - 4 бали | 1. Проведення аудитів у кількості не менше двох фахівців, залучення спеціалістів відповідних галузей до проведення аудитів 2. Постійне підвищення професійної кваліфікації внутрішніх аудиторів у сфері внутрішнього аудиту, зокрема щодо законодавчих змін, міжнародного досвіду, тенденцій розвитку внутрішнього аудиту у державному секторі, інструментів та процедур внутрішнього аудиту, у сфері державних фінансів та закупівель, бухгалтерського обліку та фінансової звітності, державного управління, права, антикорупційного законодавства. |
постійно | Сектор внутрішнього аудиту апарату обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | 1. Аудити здійснюються у кількості не менше двох фахівців, залучаються спеціалісти відповідних галузей до проведення аудитів 2. Постійно підвищується професійна кваліфікація внутрішніх аудиторів у сфері внутрішнього аудиту, зокрема щодо законодавчих змін, міжнародного досвіду, тенденцій розвитку внутрішнього аудиту у державному секторі, інструментів та процедур внутрішнього аудиту, у сфері державних фінансів та закупівель, бухгалтерського обліку та фінансової звітності, державного управління, права, антикорупційного законодавства |
|||
12 | Планування закупівель, формування тендерної документації | Поділ одного предмета для укладення прямого договору або застосування спрощеної закупівлі | Умисне штучне дроблення предмета закупівлі із зазначенням сукупності таких технічних або інших споживчих характеристик товару, які дають змогу замінити одну конкурентну процедуру закупівлі на більшу кількість неконкурентних процедур закупівель (прямі договори) або застосування спрощених закупівель | Недоброчесність посадових осіб Дискреційні повноваження під час підготовки тендерної документації Недостатній розподіл обов’язків з планування закупівель, відсутність систем внутрішнього контролю. |
1. Здійснення внутрішнього контролю аналізу Річного плану на предмет наявності ознак поділу закупівлі одного виду послуг або товарів на декілька окремих закупівель з метою «оминути» застосування процедури відкритих торгів 2. Використання аналітичних модулів для аналізу закупівель (bi.prozorro.org, clarity-project.info, acm-ua.org) 3. Проведення замовником попередніх ринкових консультацій при плануванні закупівель та організації їх проведення з метою аналізу |
низький - 1 бал | середній - 3 бали | середній - 3 бали | Розробка внутрішнього порядку, який повинен передбачати детальну регламентацію прав та обов’язків відповідальних осіб замовника, визначення системи контролю за прийняттям рішень під час проведення закупівель | І квартал 2024 року | Відповідальний структурний підрозділ, який ініціює закупівлю, уповноважена особа з питань публічних закупівель | У межах наявних фінансових ресурсів | Розроблено та запроваджено в дію внутрішній порядок, що передбачає детальну регламентацію прав та обов’язків відповідальних осіб замовника, визначає систему контролю за прийняттям рішень під час планування закупівель |
|||
13 | Проведення оцінки тендерних пропозицій | Необ’єктивність та упередженість при розгляді тендерної пропозиції | Упереджений підхід до розгляду тендерних пропозицій, ймовірність необґрунтованого відхилення тендерної пропозиції із несуттєвими та/або технічними недоліками для вибору переможцем іншого, заздалегідь визначеного учасника Ігнорування недоліків у тендерній пропозиції учасника, якого вже фактично заздалегідь визначили переможцем у зв’язку зі змовою замовника та учасника процедури |
Недоброчесність посадових осіб. Концентрація повноважень шляхом покладання функцій на одну посадову особу |
Здійснення заходів внутрішнього контролю під час розгляду тендерної пропозиції | низький - 1 бал | середній - 2 бали | середній - 2 бали | 1. Запровадження процедури подвійного контролю за діями замовника, яка виключатиме умисне відхилення тендерних пропозицій з мотивів особистої зацікавленості, а також передбачатиме механізм повідомлення учасником про порушення його прав 2. Розробка внутрішньої політики закупівель, яка повинна передбачати детальну регламентацію прав та обов’язків відповідальних осіб замовника, визначати систему контролю за прийняттям рішень та процедуру залучення уповноваженої особи з питань запобігання корупції до процедури проведення закупівлі |
Щоразу під час проведення конкурентних процедур закупівель | Відповідальний структурний підрозділ, який ініціює закупівлю, уповноважена особа з питань публічних закупівель | У межах наявних фінансових ресурсів | 1. Запроваджено процедуру подвійного контролю за діями замовника, яка виключатиме умисне відхилення тендерних пропозицій з мотивів особистої зацікавленості, а також передбачатиме механізм повідомлення учасником про порушення його прав. 2. Розроблено та запроваджено в дію внутрішній порядок, що передбачає детальну регламентацію прав та обов’язків відповідальних осіб замовника, зокрема, визначає систему контролю за прийняттям рішень під час проведення оцінки тендерних пропозицій |
|||
14 | Укладення прямих договорів | Фаворитизм при укладенні прямих договорів з конкретним постачальником | Ймовірна змова посадових осіб замовника та потенційних контрагентів для обрання їх постачальниками товарів, робіт та/або послуг при укладенні прямих договорів | Недоброчесність посадових осіб. Неконкурентний характер процедури відбору постачальників. Дискреційні повноваження щодо вибору постачальників товарів, робіт та послуг |
Здійснення заходів внутрішнього контролю, юридична експертиза проектів прямих договорів | низький - 2 бали | середній - 1 бал | середній - 2 бали | 1. Моніторинг ринкових цін при виборі постачальника робіт, товарів та послуг за прямими договорами відповідальним структурним підрозділом замовника, який ініціює закупівлю, з обов’язковим наданням результатів моніторингу у складі обґрунтування необхідності внесення закупівлі до Річного плану 2. Використання аналітичних модулів для моніторингу цін (bi.prozorro.org, clarity-project.info, acm-ua.org) 3. Забезпечення обґрунтування необхідності укладення додаткових угод про внесення змін до договору про закупівлю та документального підтвердження доцільності таких змін 4. Проведення відповідальним структурним підрозділом моніторингу додаткових угод до укладених договорів замовника на закупівлю товарів, робіт та послуг |
Щоразу при укладенні договорів з постачальниками товарів/послуг відповідно до затвердженого річного плану закупівель | Відповідальний структурний підрозділ, який ініціює закупівлю, юридичний підрозділ замовника, уповноважена особа з питань публічних закупівель | У межах наявних ресурсів | 1. Запроваджено моніторинг ринкових цін при виборі постачальника робіт, товарів та послуг за прямими договорами відповідальним структурним підрозділом замовника, який ініціює закупівлю, з обов’язковим наданням результатів моніторингу у складі обґрунтування необхідності внесення закупівлі до Річного плану 2. Використовуються аналітичні модулі для моніторингу цін (bi.prozorro.org, clarity-project.info, acm-ua.org) 3. Забезпечено обґрунтування необхідності укладення додаткових угод про внесення змін до договору про закупівлю та документального підтвердження доцільності таких змін 4. Проведено відповідальним структурним підрозділом моніторинги додаткових угод до укладених договорів замовника на закупівлю товарів, робіт та послуг |
|||
15 | Укладення та виконання договору | Необґрунтоване внесення змін до договору про закупівлю шляхом укладення додаткових угод | Можливе умисне необґрунтоване укладення додаткових угод до договору про закупівлю, що призведе до зниження якості/обсягу отриманих робіт/послуг/товарів без зміни його вартості. Зміна умов договору, які призводять до зменшення фактичних витрат виконавця без зміни ціни договору, шляхом укладення додаткових угод |
Недоброчесність посадових осіб Недостатній контроль за діями посадових осіб, відповідальних за організацію та проведення закупівель |
Здійснення заходів внутрішнього контролю, юридична експертиза проектів угод до договорів | низький - 1 бал | середній - 2 бали | середній - 2 бали | 1. Забезпечення обґрунтування необхідності укладення додаткових угод про внесення змін до договору про закупівлю та документального підтвердження доцільності таких змін 2. Проведення відповідальним структурним підрозділом моніторингу додаткових угод до укладених договорів замовника на закупівлю товарів, робіт та послуг |
1. Щоразу під час укладення договорів з постачальниками товарів/послуг відповідно до затвердженого річного плану закупівель 2. Щоразу під час укладення договорів з постачальниками товарів/послуг відповідно до затвердженого річного плану закупівель |
Відповідальний структурний підрозділ, який ініціює закупівлю, юридичний підрозділ замовника, уповноважена особа з питань публічних закупівель | У межах наявних ресурсів | 1. Забезпечено обґрунтування необхідності укладення додаткових угод про внесення змін до договору про закупівлю та документальнопідтверджено доцільність таких змін. 2. Проведено відповідальним структурним підрозділом, уповноваженою особою з питань публічних закупівель моніторинг додаткових угод до укладених договорів замовника про закупівлю товарів, робіт та послуг |
|||
16 | Надання адміністративних послуг, а саме: «Атестація на підтвердження кваліфікаційної категорії лікарів»;Атестація на присвоєння кваліфікаційної категорії лікарям-спеціалістам» | Можливість задоволення приватного інтересу при розгляді документів відповідальними працівниками департаменту | Можливість задоволення приватного інтересу при порушенні Порядку проведення атестації лікарів відповідальними працівниками департаменту | Можливі безпосередні контакти посадових осіб департаменту - секретарів атестаційних комісій з одержувачами послуг | Організовано подання документів на атестацію через сайт https://ehealth.eleks.com/ (особистий кабінет) та отримання адміністративної послуги через ЦНАП | середній - 2 бали | середній - 2 бали | середній - 4 бали | 1.Ротація секретарів атестаційних комісій 2. Встановлення додаткового контролю керівника щодо розгляду та прийому документів виключно через сайт https://ehealth.eleks.com/ (особистий кабінет) | 2 рази в рік | Департамент охорони здоров`я Львівської облдержадміністрації | У межах наявних ресурсів | 1.Двічі на рік проведено ротацію секретарів атестаційних комісій. 2. Забезпечено розгляд та прийом документів виключно через сайт https://ehealth.eleks.com/ (особистий кабінет) | |||
17 | Видача архівних довідок, копій документів на звернення та запити фізичних і юридичних осіб | Можливість задоволення приватного інтересу та здійснення дій в інтересах третіх осіб при підготовці архівних довідок, надання (не надання) копій документів з архіву | Можливість посадової особи, яка здійснює підготовку архівних довідок та реєстрацію кореспонденції, задовольняти свій приватний інтерес або інтереси третіх осіб, знищувати документи, не вносити документи до відповідних реєстрів, приховувати інформацію або затримувати обіг кореспонденції. Недоброчесність посадових осіб під час опрацювання вхідної та вихідної кореспонденції (листи, звернення, запити тощо), у тому числі щодо можливості розголошення інформації |
Недосконалість впровадженої автоматичної системи обігу документів, зокрема відсутність її інтегрування з іншими структурними підрозділами та іншими державними установами. Відсутність (недосконалість) контролю з боку уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції чи інших осіб за обігом кореспонденції та її реєстрацією |
Контроль з боку безпосереднього керівника | середній - 2 бали | низький - 1 бали | середній - 2 бали | 1. Впровадження системи внутрішньої звірки керівництвом Державного архіву Львівської області вхідної та вихідної кореспонденції 2. Впровадження системи періодичного вибіркового контролю виконання Закону України «Про звернення громадян» відповідальною особою з питань запобігання та виявлення корупції у Державному архіві Львівської області |
1.IV квартал 2023 року 2. щоквартально | Державний архів Львівської області | У межах наявних ресурсів | 1. Впроваджено систему внутрішньої звірки керівництвом Державного архіву Львівської області вхідної та вихідної кореспонденції 2. Впроваджено систему періодичного вибіркового контролю виконання Закону України «Про звернення громадян» відповідальною особою з питань запобігання та виявлення корупції у Державному архіві Львівської області |
|||
18 | Забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей | Можливе незаконне використання інформації, що стала відома особі у зв'язку з виконанням службових повноважень з метою одержання неправомірної вигоди | Відсутність інформування населення на відкритих ресурсах стосовно загальної кількості осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, які мають право на виплату грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення осіб у Львівській області, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 №719; сума розподілених коштів департаментом соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації між місцевими органами соціального захисту населення Львівської області відповідно до інформації за встановленою формою | Недостатній рівень поінформованості населення, недосконалість законодавства може стати причиною вчинення службовою особою департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації корупційного правопорошуння або правопорушення пов’язаного із корупцією | 1. Контроль з боку безпосереднього керівника 2. Інформування заявників шляхом розгляду запитів на публічну інформацію/ звернень громадян 3.Забезпечення підготовки розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації «Про розподіл субвенції» | низький - 1 бал | середній - 2 бали | середній - 2 бали | 1. Інформування населення на відкритих ресурсах (зокрема на офіційному вебсайті, у соціальних мережах ) стосовно загальної кількості осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, які мають право на виплату грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення у Львівській області, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719 2. Суми розподілу коштів департаментом соціального захисту населення обласної державної адміністрації між місцевими органами соціального захисту населення Львівської області здійснюється відповідно до потреби в наданні грошової компенсації згідно з інформацією за встановленою формою 3. Підготовка звернення до Міністерства ветеранів України стосовно внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719 | 1-2.щороку після здійснення розподілу коштів головним розпорядником коштів 3. 2023 рік | Департамент соціального захисту населення обласної державної адміністрації | 1. Поінформовано населення на відкритих ресурсах (зокрема на офіційному вебсайті, у соціальних мережах ) стосовно загальної кількості осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, які мають право на виплату грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення у Львівській області, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719 2. Суми розподілу коштів департаментом соціального захисту населення обласної державної адміністрації між місцевими органами соціального захисту населення Львівської області здійснено відповідно до потреби в наданні грошової компенсації згідно з інформацією за встановленою формою. 3. Підготовлено звернення до Міністерства ветеранів України стосовно внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719 | ||||
19 | Прийоми суб’єктів звернень посадовими особами департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації | Можливість одержання неправомірної вигоди |
Особисте спілкування суб’єкта звернення з посадовою особою, відсутність у департаменті соціального захисту населення обласної державної адміністрації документу, який регулює процедуру проведення особистого прийому громадян створює можливість для використання службових повноважень з метою одержання неправомірної вигоди під час прийому громадян, зокрема в період дії воєнного стану | Наявність дискреційних повноважень, особисте спілкування суб’єкта звернення з посадовою особою у службовому кабінеті | Контроль з боку безпосереднього керівника | низький - 1 бал | середній - 2 бали | середній - 2 бали | Унеможливлення особистого спілкування заявника з посадовими особами департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації шляхом розроблення та затвердження порядку щодо проведення особистого прийому громадян працівниками департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації | І квартал 2024 року | Департамент соціального захисту населення обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | Розроблено та затверджено порядок щодо проведення особистого прийому громадян працівниками департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації яким унеможливлено особисте спілкування заявника з посадовою особою департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації | |||
20 | Надання адміністративної послуги: "Ліцензування у сфері тепло- та водопостачання" | Можливість задоволення приватного інтересу під час безпосереднього контакту між суб'єктом одержання адміністративної послуги та посадовою особою відповідальною за розгляд документів | Можливість безпосередніх контактів заявників з відповідальними працівниками під час розгляду документів у зв`язку із можливістю одержання послуги як через ЦНАП так і безпосердньо у структурному підрозділі обласної державної адміністрації | Суперечність у нормативно-правових актах щодо можливостей надання послуги | Контроль з боку безпосереднього керівника | низький - 1 бал | середній - 2 бали | середній - 2 бали | 1. Підготовлення пропозицій щодо внесення змін до нормативно-правових актів щодо одержання адміністративної послуги виключно через ЦНАП (ст. 10 ЗУ "Про ліцензування видів господарської діяльності", постанови НКРЕКП від 22.03.2017 №308 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання"). 2. Проведення роз'яснювальної роботи з посадовими особами, відповідальними за підготовку адміністративної послуги з питань відповідальності за порушення норм антикорупційного законодавства | 1.IV квартал 2023 року 2. щорічно | Департамент паливно-енергетичного комплексу, енергоефективності та житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | 1. Підготовлено пропозиції щодо внесення змін до нормативно-правових актів щодо одержання адміністративної послуги виключно через ЦНАП 2. Проведено роз'яснювальну роботу з посадовими особами, відповідальними за підготовку адміністративної послуги з питань відповідальності за порушення норм антикорупційного законодавства | |||
21 | Проведення процедури з оцінки впливу на довкілля та видача висновку з оцінки впливу на довкілля. Реалізація повноважень у сфері стратегічної екологічної оцінки | Можливість впливу третіх осіб щодо надання висновку з оцінки впливу на довкілля | Можливість безпосередніх контактів заявників з відповідальними працівниками у зв`язку із прийомом документів у паперовому вигляді | Значно тривалий у часі процес здійснення процедури з оцінки впливу на довкілля та стратегічної екологічної оцінки, внаслідок чого унеможливлюється надання послуги через ЦНАП. Часті зміни у нормативно-правовому регулюванні з даного питання | 1. Організовано подачу документації через єдиний електронний реєстр з Оцінки впливу на довкілля 2. Організовано публічний електронний реєстр процедур 3. Оргагізовано прийом документів в електронному вигляді | низький - 1 бал | низький - 1 бал | низький - 1 бал | 1. Організація відкритого та публічного доступу громадськості до електронного реєстру висновків 2. Проведення громадського обговорення оцінки впливу на довкілля та стратегічної екологічної оцінки 3. Забезпечення прийому документів лише в електронному вигляді | 1.вересень 2023 року 2. IV квартал 2023 року 3. вересень 2023 року | Департамент екології та природних ресурсів обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | 1. Електронний реєстр висновків відкритий та доступний для громадськості 2. Проведено громадське обговорення оцінки впливу на довкілля та стратегічної екологічної оцінки 3. Забезпечено прийом документів лише в електронному вигляді | |||
22 | Будівництво, ремонт та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та окремих об’єктів доріг комунальної власності | Можливий вплив зовнішніх заінтересованих сторін на рішення чи дії працівників департаменту дорожнього господарства облдержадміністрації відповідальних за реалізацію функції | Можливе прийняття рішення щодо визначення переможця тендеру в умовах конфлікту інтересів | Можлива недоброчесна поведінка працівників департаменту дорожнього господарства облдержадміністрації, відповідальних за реалізацію функції | Контроль з боку керівника департаменту дорожнього господарства облдержадміністрації | низький - 1 бал | високий - 3 бали | високий - 3 бали | 1. Здійснення вибіркового контролю з боку відповідальної особи з питань запобігання та виявлення корупції департаменту дорожнього господарства облдержадміністрації щодо можливої наявності конфлікту інтересів під час визначення суб`єктів реалізації відповідної функції департаменту керівництвом департаменту або уповноваженою особою з питань закупівель | 1. Один раз в квартал | Департамент дорожнього господарства обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | 1. Проведено щоквартальний вибірковий контроль з боку уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції. | |||
2. Проходження навчання керівництва департаменту дорожнього господарства облдержадміністрації та уповноваженої особи з питань закупівель з тематики конфлікту інтересів та відповідальності за порушення антикорупційного законодавства | 2. Протягом року | 2. Пройдено навчання уповноваженою особою з питань закупівель по тематиці конфлікту інтересів та відповідальності за порушення антикорупційного законодавства | ||||||||||||||
23 | Надання адміністративної послуги: "Видача кваліфікаційного свідоцтва сільськогосподарського дорадника, сільськогосподарського експерта-дорадника" | Надання кваліфікаційного свідоцтва сільськогосподарського дорадника, сільськогосподарського експерта-дорадника | Можливий вплив представника департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації на результати адміністративної послуги | Колізії у законодавстві | Контроль з боку безпосереднього керівника | середній- 2 бали | середній - 2 бали | середній- 4 бали | Внести зміни до Положення про кваліфікаційне свідоцтво сільськогосподарського дорадника, сільськогосподарського експерта-дорадника, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від 26.04.2005 №176, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.08.2005 за № 838/11118, та передбачити, що кваліфікаційна комісія приймає рішення про складання або нескладання іспиту (п.3.11 Положення), а кваліфікаційне свідоцтво видає структурний підрозділ облдержадміністрації на підставі документів, що подані заявником через ЦНАП, які містять інформацію про складання ним кваліфікаційного іспиту. А також внести зміни до п.2.1. Положення та передбачити, що склад регіональних кваліфікаційних комісій формується з числа представників Національної академії аграрних наук України та її регіональних інститутів агропромислового виробництва, інших науково-дослідних установ, обласних дорадчих служб та вищих навчальних закладів III, IV рівнів акредитації в регіоні, які проводять професійну підготовку дорадників та експертів-дорадників за програмами базової підготовки (тобто виключити представників департаменту зі складу Кваліфікаційної комісії). |
III квартал 2023 року | Департамент агропромислового розвитку обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | Підготовка проєкту змін до наказу Міністерства аграрної політики України, який регламентує порядок видачі кваліфікаційного свідоцтва щодо розмежування процедури отримання свідоцтва і складання іспиту та скеровано в Міністерство аграрної політики України | |||
24 | Формування переліків проєктів відповідно до завдання 9 Підтримка проектів регіонального, економічного та інноваційного розвитку Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області | Можливий відбір не найбільш доцільних проєктів для співфінансування та реалізації з метою задоволення приватного інтересу | Можливий відбір проєктів без урахування визначених критеріїв (особистісний підхід) | Недоброчесність посадових осіб | 1. Висвітлення процедури відбору проєктів на сайті обласної державної адміністрації 2. Контроль з боку безпосереднього керівника | низький - 1 бал | середній - 2 бали | низький - 2 бали | 1. Залучення експертів для забезпечення прозорості відбору проєктів 2. Перевірка відповідальним з питань запобігання та виявлення корупції департаменту економічної політики облдержадміністрації суб`єктів поданих проєктів та працівників департаменту, відповідальних за розгляд та відбір проєктів для співфінансування, на можливість наявності конфлікту інтересів | 1. постійно 2. щокварталу | Департамент економічної політики обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | 1. Залучено експертів для забезпечення прозорості відбору проєктів 2. Здійснено щоквартальну перевірку відповідальним з питань запобігання та виявлення корупції департаменту економічної політики облдержадміністрації суб`єктів поданих проєктів та працівників департаменту, відповідальних за розгляд та відбір проєктів для співфінансування, на можливість наявності конфлікту інтересів | |||
25 | Надання адміністративної послуги: "Ліцензування освітньої діяльності" | Можливий вплив зовнішніх та внутрішніх заінтересованих сторін на рішення чи дії працівників департаменту освіти і науки облдержадміністрації відповідальних за реалізацію функції | Безпосередній контакт членів експертної комісії з працівником закладу освіти під час проведення ліцензійної експертизи закладів освіти | Можлива недоброчестність членів експертної комісії, недостатнє законодавче врегулювання питання контролю за проведенням ліцензування в галузі освіти | 1. Подача документації через ЦНАП 2. Проходження процедури візування проєкту розпорядження голови обласної державної адміністрації про видачу ліцензії на освітню діяльність директором департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації та в апараті обласної державної адміністрації | низький - 1 бал | низький - 1 бал | низький - 1 бал | 1. Проведення відповідальною особою з питань запобігання та виявлення корупції департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації роз’яснювальної роботи з членами експертної комісії щодо дотримання вимог антикорупційного законодавства та норм професійної етики під час проведення ліцензійної експертизи 2. Включення до складу експертної комісії відповідальної особи з питань запобігання та виявлення корупції департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації 3. Підготовка пропозицій щодо нормативного врегулювання питання контролю за проведенням ліцензування в галузі освіти, а саме щодо внесення змін до Закону України "Про освіту" та Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1187 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності" | 1. щопіврічно 2. щорічно 3.III квартал 2023 року | Відділ з питань ліцензування та атестації навчальних закладів при департаменті освіти і науки обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | 1. Проведено відповідальною особою з питань запобігання та виявлення корупції департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації роз’яснювальну роботу з членами експертної комісії щодо дотримання вимог антикорупційного законодавства та норм професійної етики під час проведення ліцензійної експертизи 2. Включено до складу експертної комісії відповідальної особи з питань запобігання та виявлення корупції департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації 3. Підготовлено та скеровано за належністю пропозиції щодо нормативного врегулювання питання контролю за проведенням ліцензування в галузі освіти, а саме щодо внесення змін до Закону України "Про освіту" та Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1187 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності" | |||
26 | Надання адміністративної послуги: "Реєстрація статутів релігійних організацій" | Можливість одержання неправомірної вигоди під час здійснення процедури реєстрації статутів релігійних організацій | Можливість одержання неправомірної вигоди при безпосередньому контакті з посадовими особами департаменту з питань культури, національностей та релігій обласної державної адміністрації, відповідальними за даний напрямок роботи |
Недоброчесність посадових осіб | Контроль зі сторони безпосерднього керівника під с здійсненні процедури реєстрації статутів релігійних організацій | низький - 1 бал | низький - 1 бал | низький - 1 бал | 1. Повідомлення під особистий підпис про відповідальність за порушення антикорупційного законодавства працівників відповідальних за реєстрацію статутів релігійних громад 2. Участь відповідальних за реєстрацію статутів релігійних громад у навчанні з питань запобігання та протидії корупції 3. Висвітлення процедури реєстрації на сайті обласної державної адміністрації |
щороку | Департамент з питань культури, національностей та релігій обласної державної адміністрації |
У межах наявних ресурсів | 1. Повідомлено під особистий підпис про відповідальність за порушення антикорупційного законодавства працівників відповідальних за реєстрацію статутів релігійних громад 2. Підвищено кваліфікацію відповідальних за розгляд документів щодо реєстрації статутів релігійних громад у навчанні з питань запобігання та протидії корупції 3. Висвітлено процедуру реєстрації статутів релігійних громад на сайті обласної державної адміністрації |
|||
27 | Надання адміністративної послуги "Укладення охоронних договорів" | Можливість задоволення приватного інтересу працівниками | Складність та формалізованість законодаства, що регулює порядок укладення охоронних договорів стає причиною безпосередньої комунікації одержувачів адміністративної послуги та працівників департаменту архітектури та розвитку містобудування обласної державної адміністрації | Недоліки розпорядчих документів, що регулюють надання адміністративної послуги | Контроль з боку безпосереднього керівника | низький - 1 бал | низький - 1 бал | низький - 1 бал | Внесення змін до інформаційних та технологічних карток про надання послуги про укладення охоронних договорів в частині покладення завдання з підготовки проєктів договорів працівниками департаменту архітектури та розвитку містобудування обласної державної адміністрації | I квартал 2024 року | Департамент архітектури та розвитку містобудування обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | Внесено зміни до інформаційних та технологічних карток про надання послуги про укладення охоронних договорів в частині покладення завдання з підготовки проєктів договорів працівниками департаменту архітектури та розвитку містобудування обласної державної адміністрації | |||
28 | Проведення конкурсу молодіжних проєктів у рамках Програми "Молодь Львівщини" | Можливість надання необґрунтованих переваг в умовах конфлікту інтересів певним громадським організаціям під час проведення конкурсів проєктів для молодіжних громадських організацій. | Ймовірне завищення/ заниження рейтингу певним громадським організаціям під час проведення конкурсу членами конкурсної комісії в умовах конфлікту інтересів |
Недоброчесність членів конкурсної комісії | Контроль безпосерднього керівника | середній - 2 бали | середній - 2 бали | середній - 4 бали | 1. Запровадження додаткового контролю з боку відповідальної особи з питань запобігання та виявлення корупції щодо представників громадськості, які входять у склад конкурсної комісії на наявність конфлікту інтересів при здійсненні повноважень члена конкурсної комісії 2. Періодичні зміни до складу конкурсних комісій 3. Широке висвітлення інформації про проведення конкурсів з опублікуванням загального рейтингу учасників у засобах масової інформації |
Щорічно, впродовж першого кварталу | Управління молоді та спорту обласної державної адміністрації |
У межах наявних ресурсів | 1. Запроваджено та здійснюється додатковий контроль з боку відповідальної особи з питань запобігання та виявлення корупції щодо представників громадськості, які входять у склад конкурсної комісії на наявність конфлікту інтересів при здійсненні повноважень члена конкурсної комісії 2. Внесено щороку зміни до складу конкурсних комісій 3. Висвітлено інформацію про проведення конкурсів з опублікуванням загального рейтингу учасників у засобах масової інформації | |||
29 | Співфінансування проєктів міжнародної технічної допомоги | Можлива наявність у посадових осіб реального чи потенційного конфлікту інтересів під час реалізації проєктів міжнародної технічної допомоги | Можливість необ'єктивного розгляду заявок на співфінансування | Дискреційні повноваження членів Програмної ради посадових осіб щодо надання необґрунтованих пріоритетів під час реалізації проєктів міжнародної технічної допомоги | Контроль з боку партнера з розвитку (донора проєкту міжнародної технічної допомоги); Постійної комісії з питань євроінтеграції, міжнародного та міжрегіонального співробітництва | низький - 1 бал | низький - 1 бал | низький - 1 бал | 1.Оприлюднення інформації на офіційному сайті Львівської обласної державної адміністрації і офіційні сторінки соціальних мереж департаменту міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва щодо можливостей отримання міжнародної технічної допомоги та можливостей співфінансування з обласного бюджету 2.Проведення навчання конфлікту інтересів для працівників департаменту, які залучені до розгляду заявок на співфінансування проєктів міжнародної технічної допомоги 3.Вибіркова перевірка партнером з розвитку |
1. щоразу при прийнятті рішення Програмною радою про співфінансування проєктів міжнародної технічної допомоги 2. щороку 3. за окремим графіком партнера з розвитку | Департамент міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | 1. Оприлюднено інформацію поданих заявок, запитів на співфінансування 2. Проведено навчання з питань конфлікту інтересів. 3. Проведено перевірки за окремим графіком партнера з розвитку |
|||
30 | Розвиток надання адміністративних послуг (Захід 3.8 "Наближення центрів надання адміністративних послуг до мешканців" Регіональної програми інформатизації "Цифрова Львівщина" на 2022-2024 роки | Можливість впливу третіх осіб на відбір Експертної комісії | Існує ймовірність впливу під час прийняття рішення члена Екпертної комісії на відбір заяви | Можлива недоброчесність членів екпертної комісії | 1. Інформування всіх зацікавлених осіб щодо пріоритетів, критеріїв, процедури, порядку та строків подання заявок, поточне інформування про їх розгляд та надсилання інформації про результати відбору 2. Контроль збоку керівника | низький - 1 бал | низький - 1 бал | низький - 1 бал | 1. Включення відповідальної особи з питань запобігання та виявлення корупції до складу Експертної комісії. 2.Одночасне інформування всіх зацікавлених осіб щодо пріоритетів, критеріїв, процедури, порядку та строків подання заявок, поточне інформування про їх розгляд та надсилання інформації про результати відбору на електронні пошти суб'єктів звернень | 1. II квартал 2023 року 2. щоразу після засідання експертної комісії | Управління з питань цифрового розвитку обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | 1. Включено відповідальну особу з питань запобігання та виявлення корупції до складу Експертної комісії. 2.Одночасно поінформовано всіх зацікавлених осіб щодо пріоритетів, критеріїв, процедури, порядку та строків подання заявок, поточне інформування про їх розгляд та надсилання інформації про результати відбору на електронні пошти суб'єктів звернень | |||
31 | Організація та проведення конкурсів для інститутів громадянського суспільства, засобів масової інформації та інше | Можлива наявність конфлікту інтересів у членів конкурсної комісії | Можливе завищення оцінки конкурсної пропозиції в умовах попередньої домовленості потенційного переможця та члена конкурсної комісії | Недостатня поінформованість членів конкурсної комісії про поняття конфлікту інтересів та відповідальність за порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтеренсів | 1. Затвердження положень про конкурсну комісію 2.Контроль з боку керівника 3. Залучення незаангажованих осіб з громадськості, засобів масової інформації, лідерів громадської думки до конкурсної комісії | низький - 1 бал | середній - 2 бали | низький - 2 бали | 1. Запровадження процедури попередження під особистий підпис членів конкурсної комісії про відповідальність за порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів 2. Проведення роз’яснювальної роботи членам конкурсної комісії щодо запобігання конфлікту інтересів | 1. перед проведенням конкурсу та у разі зміни членів конкурсної комісії 2. щопівроку | Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | 1. Запроваджено процедуру попередження під особистий підпис членів конкурсної комісії про відповідальність за порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів. Всі члени конкурсної комісії попереджені про відповідальність під особистий підпис 2. Проведено роз’яснювальну роботу членам конкурсної комісії щодо запобігання конфлікту інтересів та дій у разі його виникнення | |||
32 | Інформування кандидатів в усиновлювачі про дітей, які можуть бути усиновлені | Можливе задоволення приватного інтересу через недотримання порядку інформування кандидатів в усиновлювачі про дітей, які можуть бути усиновлені | Ймовірне надання посадовою особою служби у справах дітей обласної державної адміністрації кандидатам в усиновлювачі інформації про дитину стосовно якої уже видано іншим кандидатам в усиновлювачі направлення для знайомства з нею, про що є відповідні записи в книзі обліку кандидатів в усиновлювачі - громадян України, яким надано інформацію про дітей, які можуть бути усиновлені, за формою згідно з додатком 16 та Єдиному банку даних (крім випадків коли попередні кандидати не звернулися до служби із заявою про усиновлення, після закінчення строку дії виданого направлення або в разі їх відмови від усиновлення, про що є відповідні відомості, а також внесено інформацію до Єдиного банку даних) з метою задоволення приватного інтересу | Особистий контакт посадової особи служби у справах дітей обласної державної адміністрації з кандидатами в усиновлювачі під час їх інформування про дітей, які можуть бути усиновлені | Контроль з боку безпосереднього керівника та керівника служби | низький - 1 бал | середній - 2 бали | низький - 2 бали | Здійснення додаткового аналізу відомостей, внесених до книги обліку кандидатів в усиновлювачі – громадян України, яким надано інформацію про дітей, які можуть бути усиновлені, за формою згідно з додатком 16 до Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.2008 №905, та до Єдиного електронного банку даних про дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім’ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів про всіх кандидатів в усиновлювачі, яким надається інформація про дітей, а також про всіх дітей, з якими вони ознайомилися заступником начальника-завідувачем сектору соціально-правового захисту дітей служби у справах дітей обласної державної адміністрації, завідувачем сектору розвитку сімейних форм виховання та усиновлення служби у справах дітей обласної державної адміністрації. 2. Забезпечення присутності не менше двох працівників служби у справах дітей обласної державної адміністрації під час інформування кандидатів в усиновлювачі про дітей, які можуть бути усиновлені. | Постійно під час інформування кандидатів в усиновлювачі про дітей, які можуть бути усиновлені | Служба у справах дітей обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | 1. Здійснено додатковий аналіз відомостей, внесених до книги обліку кандидатів в усиновлювачі – громадян України, яким надано інформацію про дітей, які можуть бути усиновлені, за формою згідно з додатком 16 до Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.2008 №905, та до Єдиного електронного банку даних про дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім’ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів про всіх кандидатів в усиновлювачі, яким надається інформація про дітей, а також про всіх дітей, з якими вони ознайомилися заступником начальника-завідувачем сектору соціально-правового захисту дітей служби у справах дітей обласної державної адміністрації, завідувачем сектору розвитку сімейних форм виховання та усиновлення служби у справах дітей обласної державної адміністрації. 2. Забезпечено присутність не менше двох працівників служби у справах дітей обласної державної адміністрації під час інформування кандидатів в усиновлювачі про дітей, які можуть бути усиновлені. | |||
33 | Проведення конкурсу на визначення переможця з перевезення пасажирів на внутрішньо-обласних автобусних маршрутах загального користування | Можливість вимагати неправомірну вигоду під час проведення конкурсу на визначення переможця з перевезення пасажирів на внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування | Недопущення перевізника претендента до участі у конкурсі на визначення переможця з перевезення пасажирів на внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування | Дискреційні повноваження організатора перевезень щодо організації та умов проведення конкурсу, прийняття рішення щодо недопущення претендента перевізника до участі в конкурсі | Недопущення отримання неправомірної вигоди особами, відповідальними за проведення конкурсів на визначення переможця з перевезення пасажирів на внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування | середній - 2 бали | середній - 2 бали | середній - 4 бали | 1. Запровадження контролю з боку відповідальної особи з питань запобігання та виявлення корупції управління транспорту та зв’язку обласної державної адміністрації щодо виявлення порушень антикорупційного законодавства відповідальними працівниками управління за організацію та проведення конкурсу, шляхом здійснення аналізу пакетів документів, поданих на конкурсні пропозиції претендентами-перевізниками, проведення правової експертизи проєктів договорів із переможцями конкурсу з визначення автомобільного перевізника з перевезення пасажирів на обласних автобусних маршрутах загального користування, візування проєктів договорів. 2. Оприлюднення інформації щодо проведення конкурсів на визначення переможця з перевезення пасажирів на внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування на офіційному вебсайті обласної державної адміністрації | Щоразу при проведенні конкурсів на визначення переможця з перевезення пасажирів на внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування | Управління транспорту та зв’язку обласної державної адміністрації | У межах наявних ресурсів | 1. Запроваджено контроль з боку відповідальної особи з питань запобігання та виявлення корупції управління транспорту та зв’язку обласної державної адміністрації щодо виявлення порушень антикорупційного законодавства відповідальними працівниками управління за організацію та проведення конкурсу, шляхом здійснення аналізу пакетів документів, поданих на конкурсні пропозиції претендентами перевізниками, проведення правової експертизи проєктів договорів із переможцями конкурсу з визначення автомобільного перевізника з перевезення пасажирів на обласних автобусних маршрутах загального користування, візування проєктів договорів. 2. Здійснено оприлюднення інформації щодо проведення усіх конкурсів на визначення переможця з перевезення пасажирів на внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування на офіційному вебсайті обласної державної адміністрації |
Пов'язані документи:
Розпорядження голови
від 28.04.2023
№86/0/5-23
Про затвердження Антикорупційної програми Львівської обласної державної адміністрації на 2023 – 2025 роки