ПРОГРАМА Підтримки бізнесу у Львівській області на період воєнного стану на 2023 рік
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Розпорядження начальника обласної військової адміністрації 01.12.2022 №659/0/5-22ВА (у редакції розпорядження начальника обласної військової адміністрації _______________ №______________)
|
ПРОГРАМА
Підтримки бізнесу у Львівській області на період воєнного стану
на 2023 рік
Львів – 2023
ЗМІСТ
1. |
Паспорт Програми |
|
2. |
Загальні положення |
|
3. |
Мета Програми |
|
4. |
Основні завдання і заходи програми |
|
5. |
Відповідальні виконавці Програми |
|
6. |
Фінансування Програми |
|
7. |
Порядок виконання Програми |
|
8. |
Очікувані результати виконання Програми |
|
9. |
Контроль та моніторинг за виконанням Програми |
|
10. |
Ресурсне забезпечення Програми |
|
11. |
Перелік завдань, заходів та показників Програми |
|
ПАСПОРТ
ПРОГРАМИ ПІДТРИМКИ БІЗНЕСУ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НА ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ НА 2023 РІК
Ініціатор розроблення Програми |
Начальник Львівської обласної військової адміністрації |
Дата, номер документа про затвердження Програми |
Розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 01.12.2022 №659/0/5-22ВА
|
Розробник Програми |
Департамент економічної політики Львівської обласної військової адміністрації |
Відповідальний виконавець Програми |
Департамент економічної політики Львівської обласної військової адміністрації |
Учасники Програми |
Підприємства, установи, організації, визначені Львівською обласною військовою адміністрацією |
Термін реалізації Програми |
до 31.12.2023 |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми тис. грн, усього, у тому числі: |
На 2023 рік – 51 300 тис. грн
|
коштів обласного бюджету,
коштів інших джерел (зазначити) |
На 2023 рік – 51 300 тис. грн
|
Директор департаменту
економічної політики
обласної військової адміністрації Степан КУЙБІДА
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Програма підтримки бізнесу у Львівській області на період воєнного стану на 2023 рік (далі – Програма) визначає комплекс пріоритетних завдань щодо підтримки мікро-, малого та середнього бізнесу, інноваційного розвитку, збереження стратегічно важливих виробництв та робочих місць, релокації підприємств із територій України, де ведуться активні бойові дії.
1.2. Програму розроблено на основі Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590 “Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану” (зі змінами).
1.3. Один суб’єкт підприємництва може отримати лише 1 раз безповоротну фінансову допомогу в межах участі тільки в одному з завдань Програми на період воєнного стану.
- МЕТА ПРОГРАМИ
2.1. Метою Програми є забезпечення підтримки бізнесу в умовах воєнного стану, зокрема створення необхідних умов для розміщення та роботи переміщеного у Львівську область бізнесу з інших регіонів України, підтримка експортно-орієнтованих підприємств, підтримка підприємств що виробляють соціально значущі товари та товари військового призначення.
- ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ ПРОГРАМИ
3.1. Відповідна мета реалізується шляхом виконання завдань Програми на період воєнного стану:
3.1.1. Надання безповоротної фінансової допомоги підприємствам, що здійснили переміщення та реєстрацію на території Львівської області;
3.1.2.Ваучерна підтримка бізнесу на маркетингові цілі та сертифікацію продукції;
3.1.3. Погашення кредиторської заборгованості, що виникла на кінець 2022 року у зв’язку з черговістю проходження платежів у казначейських органах відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 “Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану” (зі змінами), в рамках реалізації завдання 1 програми “Підтримки бізнесу у Львівській області на період воєнного стану”, затвердженої розпорядженням начальника обласної військової адміністрації від 07.04.2022 №20/0/5-22 ВА (зі змінами).
- ОСНОВНІ НАПРЯМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
4.1. Відповідно до мети Програма реалізується через механізми реалізації завдань.
4.2. Напрями використання бюджетних коштів затверджуються наказом начальника Львівської обласної військової адміністрації.
- ВІДПОВІДАЛЬНІ ВИКОНАВЦІ ПРОГРАМИ
5.1. Головним розпорядником коштів Програми є департамент економічної політики Львівської обласної військової адміністрації.
5.2. Відповідальним виконавцем Програми є департамент економічної політики Львівської обласної військової адміністрації (далі – Департамент).
- ФІНАНСУВАННЯ ПРОГРАМИ
Фінансування Програми здійснюватиметься в межах виділених асигнувань з обласного бюджету, а також державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
- Механізм виконання завдань Програми
Завдання 1. Надання безповоротної фінансової допомоги підприємствам, що здійснили переміщення та реєстрацію на територію Львівської області.
Виконання Завдання 1 здійснюється шляхом надання безповоротної фінансової допомоги для підтримки організації фінансово-господарської діяльності суб’єктів підприємництва (крім заробітної плати і капітальних видатків), які здійснили переміщення виробничих потужностей на територію Львівської області з інших регіонів України.
Вимоги до суб’єктів, які можуть отримати безповоротну фінансову допомогу
До Департаменту може звернутися суб’єкт господарювання, який відповідає таким вимогам:
1) підприємство здійснило переміщення виробничих потужностей на територію Львівської області;
2) підприємство зареєструвалось у Львівській області;
3) підприємство працює в межах видів діяльності згідно із КВЕД 2010, що підпадають під перелік усіх груп розділів 1-33 Секцій A,B,C.
Департамент надає безповоротну фінансову допомогу суб’єктам підприємницької діяльності, які відповідають вимогам Завдання 1 у сумі 100 тис. грн, якщо дане підприємство здійснило переміщення виробничих потужностей та реєстрацію на території Львівської області і додатково 100 тис. грн, якщо переміщене підприємство створило не менше 20 нових робочих місць під час воєнного стану на момент подачі заявки. Суб’єкт господарювання може отримати лише 1 раз безповоротну фінансову допомогу в межах виконання Завдання 1 Програми на період воєнного стану.
Процедура подання заявки на отримання допомоги
Відбір суб’єктів підприємництва, на яких поширюється дія Програми в частині Завдання 1, проводиться експертною комісією Департаменту. Заявка подається за формою, визначеною в додатку 1 до Завдання 1 Програми.
Прийом заявок триває на період воєнного стану за наявності фінансового ресурсу.
Подані заявки реєструються в журналі реєстрації із зазначенням виключно порядкового номера в хронологічному порядку прийняття, та засвідчуються підписом керівника суб’єкта господарювання. Департамент передає отримані заявки на розгляд членам експертної комісії.
Експертна комісія
Відбір і затвердження заявок проводить експертна комісія, яка затверджена наказом начальника Львівської обласної військової адміністрації у складі 5 осіб.
Головою експертної комісії є представник Департаменту. Секретарем комісії є працівник Департаменту, якого призначає голова експертної комісії.
Засідання експертної комісії є правочинним за умови присутності на ньому не менш як 3 членів складу експертної комісії.
Відбір і затвердження заявок
Дату засідання експертної комісії визначає Департамент.
Експертна комісія проводить аналіз отриманих заявок на предмет відповідності вимогам Програми. За результатами засідання складається протокол засідання, який підписують члени комісії. Кількість отримувачів безповоротної фінансової допомоги обмежується обсягом фінансування по Завданню 1 Програми. Якщо сума коштів на безповоротну фінансову допомогу за поданими заявками від підприємств, які відповідають вимогам Завдання 1 Програми перевищує обсяг фінансування, тоді допомогу отримують ті суб’єкти господарювання, які швидше подали документи до Департаменту.
Надання безповоротної фінансової допомоги
У випадку прийняття експертною комісією рішення про надання безповоротної фінансової допомоги, воно затверджується на підставі протоколу експертної комісії розпорядженням начальника Львівської обласної військової адміністрації.
Департамент укладає договір із суб’єктом господарювання про надання безповоротної фінансової допомоги із зазначенням конкретної суми за формою, визначеною в додатку 3 до Програми.
Впродовж 3 (трьох) банківських днів від дати одержання фінансування Департамент перераховує на розрахунковий рахунок суб’єкта господарювання суму безповоротної фінансової допомоги, визначену в договорі.
Звіт про використання наданої безповоротної фінансової допомоги
Суб’єкти господарювання, які отримали безповоротну фінансову допомогу в межах виконання Завдання 1 Програми, зобов’язані протягом 6 місяців з моменту її отримання подати до Департаменту звіт про використання коштів за формою, визначеною в додатку 2 до Завдання 1 цієї Програми.
Завдання 2. Ваучерна підтримка бізнесу
Виконання Завдання 2 здійснюється шляхом надання маркетингових ваучерів та ваучерів на сертифікацію продукції, ваучерів на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах (далі – ваучерів) – права на безповоротну фінансову допомогу для суб’єктів мікро- та малого підприємництва - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які перебувають на різних системах оподаткування, згідно із вимогами цієї Програми. Департамент надає безповоротну фінансову допомогу суб’єктам мікро, малого та середнього підприємництва а також кластерам (лише ваучери на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах) у розмірі:
- не більше 60 тис. грн на маркетингові ваучери;
- не більше 100 тис. грн на ваучери для сертифікації продукції;
- не більше 100 тис. грн на ваучери на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах, в т. ч. кластери.
Частка власних витрат суб’єктів господарювання на отримання послуг у рамках Завдання 2 цієї Програми повинна становити не менше 30% суми від загальних витрат.
Кожен суб’єкт господарювання впродовж періоду воєнного стану може отримати 1 (один) ваучер на відшкодування частини вартості робіт і послуг, які він оплатив будь-якій юридичній особі чи фізичній особі-підприємцю, що пройшли перекваліфікацію і можуть брати участь у Програмі (маркетинговий ваучер та ваучер для сертифікації продукції), або 1 (один) ваучер на відшкодування частини вартості робіт і послуг які він оплатив іноземній компанії, що є організатором закордонних виставково-ярмаркових заходів (ваучер на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах).
Цілі, на які надаються ваучери:
- Ваучери на сертифікацію продукції
- сертифікація, що може включати отримання національних сертифікатів та проведення сертифікації в міжнародних організаціях.
- Маркетингові ваучери
- створення / оновлення вебсайтів, їх просування;
- розроблення бренду продукції, логотипу, дизайну упаковки;
- поширення продукції в онлайн-магазинах;
- участь у маркетингових заходах (промоційні кампанії, ярмарки, бізнес-покази або інші подібні заходи);
- проведення промоційної та маркетингової компанії.
- Ваучери на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах
- участь та оренда виставкових площ для представлення товарів і послуг в офлайн іноземних виставково-ярмаркових заходах.
Вимоги до суб’єктів господарювання, які можуть отримати ваучер
Для участі в конкурсі на отримання ваучерів може звернутися будь-який суб’єкт господарювання, який відповідає таким вимогам:
1) підпадає під визначення суб’єкта мікро, малого та середнього підприємництва згідно з положеннями Господарського кодексу України;
2) працює в межах всіх видів діяльності згідно із КВЕД 2010, крім тих, які підлягають ліцензуванню;
3) має зареєстроване місцезнаходження на території Львівської області;
4) виробляє фізичний продукт (самостійно або із залученням підрядних організацій, але є власниками прав інтелектуальної власності) або надає сервіси з високою доданою вартістю;
5) є кластером - галузевим, територіальним та добровільним об’єднанням підприємницьких структур, які тісно співпрацюють з метою підвищення конкурентоздатності власної продукції і сприяння спільного економічного розвитку. (лише ваучери на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах)
Процедура подання документів на конкурс із отримання ваучерів
Відбір суб’єктів мікро, малого та середнього підприємництва, а також кластерів (лише ваучери на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах) на яких поширюється дія Програми у частині Завдання 2, проводиться на конкурсній основі. Для цього Департаментом проводиться конкурс з отримання ваучерів.
Прийом документів на участь у конкурсі триває на період воєнного стану за наявності фінансового ресурсу.
Для участі в конкурсі будь-який суб’єкт мікро, малого та середнього підприємництва а також кластер (лише ваучери на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах) може звернутися до будь-якої прекваліфікованої сервісної компанії, або іноземної компанії, що є організатором закордонних виставково-ярмаркових заходів (ваучер на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах) для отримання комерційної пропозиції, в якій повинні бути зазначені опис та вартість робіт чи послуг прекваліфікованої компанії чи іноземної компанії, що є організатором закордонних виставково-ярмаркових заходів (ваучер на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах).
Ті суб’єкти господарювання, які отримали комерційну пропозицію від прекваліфікованої сервісної компанії, чи іноземної компанії, що є організатором закордонних виставково-ярмаркових заходів (ваучер на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах) подають паперовий та електронний пакет документів до Департаменту для участі в конкурсі. Подані документи реєструються в журналі реєстрації із зазначенням виключно порядкового номера в хронологічному порядку прийняття, опису вкладення (кількість сторінок, додатки тощо) та засвідчуються підписом керівника суб’єкта господарювання. Департамент передає отримані пакети документів на конкурс від суб’єктів мікро, малого та середнього підприємництва на розгляд членам експертної комісії.
Пакет документів на участь у конкурсі з отримання ваучерів:
1) проєкт розвитку бізнесу згідно з формою, визначеною в додатку 1 до Завдання 2 цієї Програми, або Проєкт перекваліфікації, підвищення кваліфікації, присвоєння/підтвердження професійних кваліфікацій працівника, згідно з формою, визначеною в додатку 7 до Завдання 2 цієї Програми;
2) комерційна пропозиція від прекваліфікованої компанії чи іноземної компанії, що є організатором закордонних виставково-ярмаркових заходів (ваучер на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах)
У разі подання неповного пакету документів, суб’єкт господарювання не допускається до рейтингового оцінювання проєктів розвитку бізнесу/ проєктів перекваліфікації, підвищення кваліфікації, присвоєння/підтвердження професійних кваліфікацій працівника експертною комісією.
Експертна комісія
Рейтингове оцінювання проєктів розвитку бізнесу проводить експертна комісія, яка затверджена наказом начальника Львівської обласної військової адміністрації у складі 5 осіб.
Головою експертної комісії є представник Департаменту. Секретарем комісії є працівник Департаменту, якого призначає голова експертної комісії.
Засідання експертної комісії є правочинним за умови присутності на ньому не менш як 3 членів складу експертної комісії.
Оцінювання проєктів розвитку бізнесу
Дату засідання експертної комісії визначає Департамент.
Експертна комісія проводить аналіз проєктів розвитку бізнесу на предмет економічної ефективності та відповідності вимогам Програми.
Кожен член експертної комісії оцінює подані проєкти розвитку бізнесу за формою, визначеною в додатку 2 Завдання 2 цієї Програми.
Після закінчення процесу оцінювання проєктів розвитку бізнесу експертна комісія визначає середній арифметичний бал кожного проєкту згідно з поданими експертами формами оцінювання. Проєкт розвитку бізнесу, який набрав менше ніж 50% від максимально можливої кількості балів, не може бути визнаний переможцем у конкурсі.
Результати оцінювання щодо кожного проєкту розвитку бізнесу оприлюднюються на засіданні експертної комісії, на якому і приймається рішення про надання ваучерів тим суб’єктам господарювання, проєкти розвитку бізнесу яких набрали найбільше балів. Департамент формує рейтинговий список усіх суб’єктів господарювання, проєкти розвитку бізнесу яких були оцінені в рамках Програми. За результатами засідання складається протокол засідання, що підписують члени комісії.
Кількість переможців у конкурсі обмежується обсягом фінансування по Завданню 2 Програми. Якщо декілька суб’єктів господарювання набрали однакову кількість балів, а обсяг фінансування не дозволяє їх усіх визнати переможцями, то переможцями є ті суб’єкти господарювання, які швидше подали документи на конкурс.
Надання ваучерів
Після проведення конкурсу та визначення його результатів Департамент впродовж 10 робочих днів видає керівникові суб’єкта господарювання, який переміг у конкурсі, витяг з протоколу експертної комісії (ваучер) – право на відшкодування до 70% вартості робіт і послуг прекваліфікованої сервісної компанії чи іноземної компанії, що є організатором закордонних виставково-ярмаркових заходів (ваучер на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах).
Після отримання витягу з протоколу експертної комісії про результати конкурсу (ваучера), суб’єкт господарювання, може укласти із прекваліфікованою сервісною компанією чи іноземною компанією, що є організатором закордонних виставково-ярмаркових заходів (ваучер на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах) договір на виконання робіт чи надання послуг відповідно до комерційних пропозицій, які були подані на конкурс, здійснити 100% оплату за виконані роботи чи надані послуги і отримати їх від прекваліфікованої сервісної компанії чи іноземної компанії, що є організатором закордонних виставково-ярмаркових заходів (ваучер на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах) в повному обсязі.
Відшкодування ваучера
Упродовж 2 (двох) місяців (для отримувачів ваучерів на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах упродовж 3 (трьох) місяців) від дня отримання витягу протоколу експертної комісії про результати конкурсу (ваучера) суб’єкт господарювання, може звернутися до Департаменту із заявою для отримання відшкодування ваучера на роботи і послуги прекваліфікованої сервісної компанії чи іноземної компанії, що є організатором закордонних виставково-ярмаркових заходів (ваучер на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах) у розмірі до 70% його вартості.
Разом із заявою для отримання відшкодування, суб’єкт господарювання, повинен подати до Департаменту документи, які підтверджують належне виконання робіт чи надання послуг, а саме:
- Договір на виконання робіт чи надання послуг із прекваліфікованою сервісною компанією чи іноземною компанією, що є організатором закордонних виставково-ярмаркових заходів (ваучер на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах).
- Документ, який підтверджує виконання договору (акт приймання-передачі виконаних робіт чи наданих послуг).
- Документ, який підтверджує 100% здійснення оплати прекваліфікованій сервісній компанії, чи іноземній компанії, що є організатором закордонних виставково-ярмаркових заходів (ваучер на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах) (банківська виписка, платіжне доручення тощо).
- Копію результатів виконання договору (якщо це можливо).
Експертна комісія не пізніше ніж через 4 (чотири) місяці від дня оголошення результатів конкурсу із отримання ваучерів проводить засідання для розгляду документів суб’єктів господарювання, які отримали витяги протоколу експертної комісії про результати конкурсу (ваучери).
Експертна комісія перевіряє документи на відповідність вимогам Завдання 2 цієї Програми та приймає рішення щодо можливості відшкодування до 70% вартості робіт і послуг прекваліфікованої сервісної компанії чи іноземної компанії, що є організатором закордонних виставково-ярмаркових заходів (ваучер на участь в закордонних виставково-ярмаркових заходах).
У випадку прийняття експертною комісією рішення про надання безповоротної фінансової допомоги, воно затверджується на підставі протоколу експортної комісії розпорядженням начальника Львівської обласної військової адміністрації.
Департамент укладає договір із суб’єктом господарювання, про відшкодування (надання безповоротної фінансової допомоги) із зазначенням конкретної суми за формою, визначеною в додатку 6 до Завдання 2 цієї Програми.
Впродовж 3 (трьох) банківських днів від дати одержання фінансування Департамент перераховує на розрахунковий рахунок суб’єкта господарювання суму відшкодування, визначену в договорі.
Комунікація отриманого ваучера
Суб’єкти господарювання зобов’язані на всіх матеріалах, розроблених за рахунок ваучера, розміщувати повідомлення такого змісту: «Цей матеріал розроблено за рахунок ваучера, який отриманий у рамках Програми підтримки бізнесу Львівської області на період воєнного стану».
Оцінка ефективності впровадження ваучерної підтримки бізнесу
Оцінка ефективності ваучерної підтримки бізнесу вимірюватиметься шляхом проведення порівняльної оцінки стану компаній-отримувачів ваучерів до моменту отримання ваучерної підтримки (початковий стан) з інформацією про стан компаній через два роки після використання ваучера.
Суб’єкти господарювання, які отримали ваучер, зобов’язані в місячний термін після закінчення 2 років з моменту його отримання подати в Департамент показники фінансово-господарської діяльності за формою, визначеною в додатку 3 до Завдання 2 цієї Програми.
Прекваліфікація сервісних компаній
Вимоги до сервісної компанії, яка подає документи на прекваліфікацію:
- має статус юридичної особи або фізичної особи-підприємця із реєстрацією в Україні, не має заборгованості із виплати заробітної плати та сплати податків;
- має право надавати всі або частину послуг, визначених у розділі «Цілі, на які надаються ваучери» Завдання 2 цієї Програми;
- має досвід надання відповідних експертних послуг не менше 2 років та може надати контакти мінімум 2-ох осіб, які можуть це підтвердити.
Пакет документів на прекваліфікацію сервісної компанії:
- заява на прекваліфікацію сервісної компанії згідно із формою, визначеною в додатку 4 до Завдання 2 цієї Програми;
- декларація доброчесності учасника згідно із формою, визначеною в додатку 5 до Завдання 2 цієї Програми.
Експертна комісія
Розгляд документів на прекваліфікацію сервісних компаній проводить експертна комісія, яка затверджена наказом начальника Львівської обласної військової адміністрації у складі 5 осіб.
Головою експертної комісії є представник Департаменту. Секретарем комісії є працівник Департаменту, якого призначає голова експертної комісії.
Засідання експертної комісії є правочинним за умови присутності на ньому не менш як 3 членів складу експертної комісії.
Подання і розгляд документів на прекваліфікацію
Прийом документів від учасників на прекваліфікацію триває постійно. Учасники подають пакет документів до Департаменту. Подані документи реєструються в журналі реєстрації із зазначенням виключно порядкового номера в хронологічному порядку прийняття, опису вкладення (кількість сторінок, додатки тощо) та засвідчуються підписом уповноваженої суб’єкта господарювання.
Розгляд документів експертною комісією відбувається не рідше одного разу на квартал. Дату засідання експертної комісії визначає Департамент.
Члени експертної комісії здійснюють розгляд отриманих документів учасників на предмет відповідності вимогам цього завдання Програми і приймають відповідне рішення на засіданні експертної комісії. Рішення про погодження / непогодження перекваліфікації для кожної окремої сервісної компанії приймається більшістю голосів членів комісії. За результатами засідання складається протокол засідання, який підписують члени комісії.
Протокол засідання експертної комісії про погодження/непогодження прекваліфікації із підписами її членів опубліковується на сайті Львівської обласної військової адміністрації.
Підтвердження прекваліфікації
Підтвердженням прекваліфікації є наявність у списку прекваліфікованих сервісних компаній, що розміщений на вебсайті Львівської обласної військової адміністрації.
Ті сервісні компанії, яким погоджено прекваліфікацію, Департамент повинен включити до списку прекваліфікованих сервісних компаній та розмістити на вебсайті Львівської обласної військової адміністрації.
Кожній сервісній компанії, яка подавала документи на прекваліфікацію, департамент економічної політики впродовж 5 (п’яти) робочих днів зобов’язаний надіслати протокол засідання експертної комісії.
Список прекваліфікованих сервісних компаній
На вебсайті Львівської обласної військової адміністрації повинен бути розміщений та бути постійно доступним список прекваліфікованих сервісних компаній разом із поданими ними документами.
Скасування прекваліфікації
Статус прекваліфікованої сервісної компанії може бути скасований за рішенням експертної комісії за наявності однієї із визначених вимог:
- до Департаменту надійшло повідомлення від прекваліфікованої сервісної компанії про відмову від участі в Програмі. При цьому сервісна компанія повинна виконати свої зобов’язання перед суб’єктами господарювання, які діють на момент прийняття надходження такого повідомлення;
- порушення умов Програми;
- до Департаменту надійшли 2 скарги від суб’єктів господарювання на прекваліфіковану сервісну компанію;
- якщо впродовж 3 місяців після отримання статусу прекваліфікованої сервісної компанії вона не співпрацювала із суб’єктами господарювання в рамках Програми підтримки бізнесу Львівської області на період воєнного стану.
Завдання 3. Погашення кредиторської заборгованості, що виникла на кінець 2022 року у зв’язку з черговістю проходження платежів у казначейських органах відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590 “Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану” (зі змінами), в рамках реалізації завдання 1 програми “Підтримки бізнесу у Львівській області на період воєнного стану”, затвердженої розпорядженням начальника обласної військової адміністрації від 07.04.2022 №20/0/5-22 ВА (зі змінами).
Виконання Завдання 3 здійснюється з метою надання безповоротної фінансової допомоги на підтримку організації фінансово-господарської діяльності суб’єктів підприємництва (крім заробітної плати і капітальних видатків), які здійснили переміщення виробничих потужностей на територію Львівської області з інших регіонів України, в рамках реалізації завдання 1 програми “Підтримки бізнесу у Львівській області на період воєнного стану”, затвердженої розпорядженням начальника обласної військової адміністрації від 07.04.2022 №20/0/5-22 ВА (зі змінами), згідно з протоколом рішення засідання експертної комісії в межах Програми від 07.12.2022 №7 та на виконання розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 08.12.2022 №696/0/5-22ВА “Про виділення коштів для підтримки бізнесу”.
- ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
8.1. За умов стабільного фінансування реалізація заходів Програми забезпечить протягом 2023 року:
- переміщення та реєстрація підприємств з інших регіонів України на території Львівської області;
- збереження і створення нових робочих місць;
- надходження податків від переміщених підприємств;
- збереження географії експорту;
- збереження обсягів виробництва промислової продукції;
- збільшення частки галузей з високою доданою вартістю в промисловості.
8.2. Сприяння розвитку малого та середнього бізнесу.
8.3. Об’єднання фінансових ресурсів області, органів місцевого самоврядування та інших джерел для підтримки бізнесу Львівської області.
- КОНТРОЛЬ ТА МОНІТОРИНГ
ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ
9.1. Контроль за реалізацією Програми здійснює Департамент, який є розробником Програми і розпорядником коштів, призначених на її виконання.
9.2. Відповідальність за реалізацію Програми в частині моніторингу за станом її виконання покладається на Департамент.
9.3. Контроль за ефективним використанням коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.
9.4. Відповідальність за цільове використання коштів Програми покладається на головних розпорядників коштів з урахуванням правового режиму воєнного стану.
Директор департаменту
економічної політики
обласної державної адміністрації Степан КУЙБІДА
18
Додаток 1 до Програми
Ресурсне забезпечення Програми підтримки бізнесу у Львівській області на період воєнного стану
на 2023 рік
тис. грн
Обсяг коштів, необхідних на виконання Програми |
Усього витрати на виконання Програми |
1 |
2 |
Усього, |
51 300 |
у тому числі: |
|
державний бюджет |
в межах бюджетних призначень |
місцеві бюджети |
в межах бюджетних призначень |
інші джерела (у тому числі кошти міжнародної технічної допомоги) |
в межах, виділених коштів міжнародної технічної допомоги |
___________________________________________________________
19
Додаток 2 до Програми
Перелік завдань Програми підтримки бізнесу у Львівській області на період воєнного стану
на 2023 рік
№з/п |
Назва завдання |
Усього витрати на виконання завдання, тис. грн |
|
1 |
Надання безповоротної фінансової допомоги підприємствам, що здійснили переміщення та реєстрацію на територію Львівської області |
2 000 |
|
2 |
Ваучерна підтримка бізнесу |
48 000 |
|
3 |
Погашення кредиторської заборгованості, що виникла на кінець 2022 року у зв’язку з черговістю проходження платежів у казначейських органах відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами), в рамках реалізації завдання 1 програми “Підтримки бізнесу у Львівській області на період воєнного стану”, затвердженої розпорядженням начальника обласної військової адміністрації від 07.04.2022 №20/0/5-22 ВА (зі змінами).
|
1 300 |
_____________________________________________________________
20
Додаток 3 до Програми
ДОГОВІР
про надання безповоротної фінансової допомоги на виконання
Програми підтримки бізнесу Львівської області на період воєнного стану
на 2023 рік
м. Львів ___ _____________20 року
Департамент економічної політики Львівської облдержадміністрації, в особі ___________________, який діє на підставі Положення про департамент економічної політики Львівської обласної військової адміністрації, затвердженого розпорядженням від 16.09.2022 №357/0/5-22ВА, що іменується далі – Головний розпорядник бюджетних коштів, з однієї Сторони, та _________________________, що став переможцем та іменується далі – Отримувач, які в подальшому разом іменуються «Сторонами», уклали цей Договір про таке:
- ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. За цим Договором Головний розпорядник бюджетних коштів, на підставі рішення Експертної комісії (протокол від ______ № ___) та розпорядження начальника Львівської обласної військової адміністрації від ________ №________, зобов’язується надати безповоротну фінансову допомогу Отримувачу.
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
2.1. Головний розпорядник бюджетних коштів зобов’язується перерахувати на поточний рахунок Отримувача безповоротну фінансову допомогу відповідно до розділу 5 цього Договору в сумі____________________ грн ______________ копійок.
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
3.1. Виконавець несе повну відповідальність перед Головним розпорядником коштів за всі наслідки надання недостовірної, неправильної інформації про свої банківські реквізити.
- ІНШІ УМОВИ
4.1. Усі суперечки та непорозуміння, які можуть виникнути через Договір або у зв’язку з ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами, а в разі потреби – в судовому порядку.
4.2. Договір діє до ___ ______________20 року (не пізніше ніж до 20 грудня поточного року), але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним Договором.
4.3. У випадку невиконання умов Програми підтримки бізнесу Львівської області на період воєнного стану отримувач зобов’язаний повернути безповоротну фінансову допомогу головному розпоряднику коштів на його розрахунковий рахунок.
4.4. Договір може бути розірвано або припинено його дію за згодою Сторін, або згодою головного розпорядника коштів, чи з інших підстав, визначених законодавством.
4.4. Договір складений у двох примірниках, по одному примірникові для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
- ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
Головний розпорядник коштів: |
|
Отримувач: |
Департамент економічної політики Львівської обласної військової адміністрації вул. В. Винниченка, 18, м. Львів, 79008
р/р _______________________ ___________________________ ___________________________ МФО _____________________ ЄДРПОУ 38557560 |
|
___________________________ Адреса: ____________________ ___________________________
р/р _______________________ ___________________________ ___________________________ МФО _____________________ ЄДРПОУ ___________________ |
_________________ _________ |
|
_________________ _________ |
___ ____________ 20 року |
|
___ ____________ 20 року |
М.П. |
|
М.П. |
_____________________________________________
Додаток 1 до Завдання 1
Заявка
на надання безповоротної фінансової допомоги підприємству, що здійснило переміщення та реєстрацію на територію Львівської області на 2023 рік
Назва організації |
|
Організаційно-правова форма |
|
Код ЄДРПОУ |
|
Види діяльності згідно із КВЕД 2010 |
|
Адреса організації |
|
Телефон організації |
|
Електронна пошта організації |
|
Прізвище, ім’я контактної особи |
|
Посада контактної особи |
|
Телефон контактної особи |
|
Електронна пошта контактної особи |
|
Дата та місце державної реєстрації юридичної / фізичної особи |
|
Переміщення виробничих потужностей було здійснено з |
|
Фактичне місцезнаходження переміщених виробничих потужностей у Львівській області |
|
Сума сплачених податків за 2022 рік |
|
Кількість офіційно працевлаштованих працівників станом на 23.02.2023 |
|
Кількість офіційно працевлаштованих працівників на момент подачі заявки |
|
Кількість створених нових робочих місць під час воєнного стану |
|
Види продукції, що виробляються |
|
Види діяльності згідно із КВЕД 2010 |
|
Цілі на які буде використана безповоротна фінансова допомога |
|
Зазначеною заявкою підтверджуємо відповідність нашого підприємства критеріям, визначених умовам Завдання 1. Програми
Зобов’язуємось у випадку отримання безповоротної фінансової допомоги надати Департаменту економічної політики звіт про використання наданих коштів.
Дата Підпис
______________________________________________
Додаток 2 до Завдання 1
Звіт
про використання наданої безповоротної фінансової допомоги підприємством, що здійснило переміщення та реєстрацію на територію Львівської області
на 2023 рік
Назва організації |
|
Організаційно-правова форма |
|
Код ЄДРПОУ |
|
Дата отримання безповоротної фінансової допомоги |
|
Цілі на які була використана безповоротна фінансова допомога |
|
Вплив наданої безповоротної допомоги на комерційний результат (збільшення обсягів виробництва, продажів, зростання експорту, виведення на ринок нових видів продукції, тощо)
|
|
Дата Підпис
______________________________________________________
Додаток 1 до Завдання 2
Форма проєкту розвитку бізнесу
для отримання ваучера
Назва організації |
|
Організаційно-правова форма |
|
Код ЄДРПОУ |
|
Види діяльності згідно із КВЕД 2010 |
|
Адреса організації |
|
Телефон організації |
|
Електронна пошта організації |
|
Прізвище, ім’я контактної особи |
|
Посада контактної особи |
|
Телефон контактної особи |
|
Електронна пошта контактної особи |
|
- Показники фінансово-господарської діяльності за останні 2 роки
Показник |
Передостанній рік |
Попередній рік |
Види продукції або послуг організації |
|
|
Річний дохід, грн |
|
|
Нематеріальні активи – патенти, торгові марки, бренди, авторські права тощо (сума на балансі) |
|
|
Обсяг експорту, грн |
|
|
- Опис та вартість послуг, які будуть відшкодовані за рахунок ваучера – максимально 500 слів.
Важливо: повинна бути вказана сума ваучера, який очікується отримати за рахунок коштів Програми, та сума, яка буде сплачена суб’єктом мікро- або малого підприємництва.
- Вплив результатів реалізації проєкту на підвищення капіталізації бізнесу (створення інтелектуальної власності, залучення інвестицій тощо) – максимально 200 слів.
- Вплив результатів реалізації проєкту на комерційний результат (збільшення обсягів продажів, зростання експорту, виведення на ринок нових продукції або послуг) – максимально 200 слів.
- Новизна проєкту – максимально 200 слів.
- Затребуваність ваучера – максимально 200 слів.
______________________________________________________________________________
Додаток 2 до Завдання 2
Форма оцінювання проєкту розвитку бізнесу
Номер проєкту розвитку бізнесу |
Прізвище, ім’я експерта |
Критерії |
Сума балів (максимум 5 балів, крок оцінювання 1 бал) |
Вплив результатів реалізації проєкту на підвищення капіталізації бізнесу (створення інтелектуальної власності, залучення інвестицій, тощо) |
|
Вплив результатів реалізації проєкту на комерційний результат (збільшення обсягів продажів, зростання експорту, виведення на ринок нових продукції або послуг) |
|
Новизна проєкту (наскільки проєкт є новим для компанії) |
|
Затребуваність ваучера (необхідність підтримки для реалізації проєкту) |
|
Загальна кількість балів |
|
Прізвище, ім’я, по батькові експерта |
|
Підпис експерта |
|
Коментар експерта |
|
Шкала оцінювання
0 балів – відсутня інформація щодо впливу на даний критерій;
1 бал – інформацію щодо впливу на даний критерій подано неповно та непереконливо для оцінювання;
2 бали – слабкі сторони даного критерію видимі більше, ніж сильні;
3 бали – інформація щодо проєкту частково відповідає критерію оцінювання;
4 бали – інформація щодо проєкту має чіткі риси, які вказують на те, що проєкт відповідає даному критерію;
5 балів – інформація щодо проєкту є досконалою відповідно до даного критерію.
___________________________________________________________
Додаток 3 до Завдання 2
Форма подання показників фінансово-господарської діяльності
Показник |
1 рік після отримання ваучера |
2 рік після отримання ваучера |
Річний дохід, грн |
|
|
Обсяг експорту, грн |
|
|
Нові види продукції або послуг |
|
|
__________________________________________________________________
Додаток 4 до Завдання 2
Заява на прекваліфікацію сервісної компанії
- Контактна інформація.
Назва компанії |
|
Організаційно-правова форма |
|
Код ЄДРПОУ |
|
Види діяльності згідно із КВЕД 2010 |
|
Типи ваучерів (необхідне залишити) |
§ Маркетингові ваучери § Ваучери на сертифікацію продукції |
Опис послуг компанії – максимально 200 слів |
|
Адреса компанії |
|
Телефон компанії |
|
Електронна пошта компанії |
|
Прізвище, ім’я контактної особи |
|
Посада контактної особи |
|
Телефон контактної особи |
|
Електронна пошта контактної особи |
|
- Види послуг компанії, які можуть надаватися за рахунок маркетингових ваучерів та ваучерів на сертифікацію– максимально 200 слів.
- Досвід надання експертних послуг за останні 2 роки – не менше 2 прикладів.
Назва клієнта |
Надані послуги – максимально 100 слів |
Термін виконання |
Контактна особа клієнта (ім’я, прізвище та посада) |
Контакти (телефон та електронна пошта) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата Підпис
Додаток 5 до Завдання 2
Декларація доброчесності учасника
Назва компанії у зв’язку із поданням документів на прекваліфікацію для участі в Програмі підтримки бізнесу Львівської області на період воєнного стану в частині реалізації «Завдання 2. «Ваучерна підтримка бізнесу на маркетингові цілі та сертифікацію продукції» засвідчує, що:
- не надаватиме послуги суб’єктам малого підприємництва, якщо будь-який із працівників, відповідальний за прийняття рішень у назва компанії, перебуває в родинних стосунках чи юридичних відносинах із працівниками, відповідальними за прийняття рішень у суб’єкта малого підприємництва, який отримав ваучер.
Назва компанії усвідомлює, що вся надана інформація може бути перевірена і в разі виявлення фактів, що підтверджують її невідповідність, Експертна комісія на своєму засіданні може прийняти рішення про скасування перекваліфікації із забороною впродовж 2 років брати участь у Програмі підтримки бізнесу Львівської області на період воєнного стану.
Ознайомлені з усією інформацією, яка стосується участі в конкурсі, і надаємо згоду на обробку персональних даних відповідно до законодавства.
Дата Підпис
________________________________________________
Додаток 6 до Завдання 2
ДОГОВІР
про надання безповоротної фінансової допомоги на виконання
Програми підтримки бізнесу на період військового стану у Львівської області на 2023 рік
м. Львів ___ _____________20 року
Департамент економічної політики Львівської облдержадміністрації, в особі ___________________, який діє на підставі Положення про департамент економічної політики Львівської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням від 16.09.2022 №357/0/5-22ВА, що іменується далі – Головний розпорядник бюджетних коштів, з однієї Сторони, та _________________________, що став переможцем та іменується далі – Виконавець, які в подальшому разом іменуються «Сторонами», уклали цей Договір про таке:
- ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. За цим Договором Виконавцем реалізовано проєкт розвитку бізнесу, а Головний розпорядник бюджетних коштів, на підставі рішення Експертної комісії (протокол № ___ від ______), зобов’язується надати безповоротну фінансову допомогу для відшкодування ___ грн вартості робіт і послуг, передбачених проєктом розвитку бізнесу.
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
2.1. Головний розпорядник бюджетних коштів зобов’язується перерахувати на поточний рахунок Виконавця безповоротну фінансову допомогу відповідно до розділу 5 цього Договору в сумі____________________ грн ______________ копійок.
2.2. Виконавець зобов’язується в місячний термін після завершення 2 років з моменту надання безповоротної фінансової допомоги надати Головному розпорядникові бюджетних коштів показники фінансово-господарської діяльності за формою, визначеною в Додатку 3 до Завдання 2 Програми підтримки бізнесу на період військового стану у Львівській області.
2.3. Виконавець зобов’язується надати Головному розпорядникові бюджетних коштів копію документів, які підтверджують здійснення оплати на реалізацію проєкту розвитку бізнесу в рамках Програми підтримки бізнесу на період військового стану у Львівській області. (банківська виписка, платіжне доручення тощо).
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
3.1. Виконавець несе повну відповідальність перед Головним розпорядником коштів за всі наслідки надання недостовірної, неправильної інформації про свої банківські реквізити.
- ІНШІ УМОВИ
4.1. Усі суперечки та непорозуміння, які можуть виникнути через Договір або у зв’язку з ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами, а в разі потреби – в судовому порядку.
4.2. Договір діє до ___ ______________20 року (не пізніше ніж до 20 грудня поточного року), але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним Договором.
4.3. Договір може бути розірвано або припинено його дію за згодою Сторін чи з інших підстав, визначених законодавством.
4.4. Договір складений у двох примірниках, по одному примірникові для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
- ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
Головний розпорядник коштів: |
|
Виконавець: |
Департамент економічної політики Львівської обласної військової адміністрації вул. В. Винниченка, 18, м. Львів, 79008
р/р _______________________ ___________________________ ___________________________ МФО _____________________ ЄДРПОУ 38557560 |
|
___________________________ Адреса: ____________________ ___________________________
р/р _______________________ ___________________________ ___________________________ МФО _____________________ ЄДРПОУ ___________________ |
_________________ _________ |
|
_________________ _________ |
___ ____________ 20 року |
|
___ ____________ 20 року |
М.П. |
|
М.П. |
__________________________________________________
Пов'язані документи:
- Додаток 1 до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 27.02.2023 № 93/0/5-23ВА
- Додаток 2 до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 27.02.2023 № 93/0/5-23ВА
- Додаток 3 до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 27.02.2023 № 93/0/5-23ВА