Додаток до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 05.04.2024 № 323/0/5-24ВА
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
Розпорядження начальника обласної військової адміністрації _______________ № ______________ |
ПОЛОЖЕННЯ
про департамент міжнародного співробітництва
Львівської обласної державної адміністрації
- Департамент міжнародного співробітництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) є структурним підрозділом обласної державної адміністрації утворюється розпорядженням голови обласної державної адміністрації та в межах Львівської області забезпечує виконання покладених на нього завдань.
- Департамент підпорядковується голові обласної державної адміністрації, а також підзвітний і підконтрольний Міністерству закордонних справ України (далі – МЗС України) та іншим центральним органам виконавчої влади.
- Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, наказами відповідних міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, іншими нормативно-правовими актами, чинними міжнародними договорами України, Регламентом обласної державної адміністрації, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, наказами керівника апарату обласної державної адміністрації, наказами директора Департаменту, рішеннями обласної ради, а також цим Положенням.
- Департамент є правонаступником департаменту міжнародного співробітництва та туризму обласної державної адміністрації в частині повноважень, що стосуються міжнародного співробітництва та міжнародної технічної допомоги.
- Основними завданнями Департаменту є забезпечення реалізації на території Львівської області державної та регіональної політики у сфері міжнародних відносин та міжнародного співробітництва, активізації взаємодії з міжнародними організаціями і фінансовими інституціями в рамках міжнародної технічної допомоги, євроінтеграції, зовнішніх зв’язків.
- Департамент відповідно до визначених повноважень організовує виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказів та рішень МЗС України, Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України та інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, наказів директора Департаменту, рішень Львівської обласної ради в частині виконання делегованих повноважень і здійснює контроль за їх реалізацією та виконує такі завдання:
6.1 У сфері міжнародного співробітництва та євроінтеграції:
6.1.1. Приймає участь у формуванні та забезпеченні реалізації державної політики у сфері міжнародного співробітництва, євроінтеграції та зовнішніх зв’язків.
6.1.2. Забезпечує підготовку та виконання програм перебування і дотримання норм державного протоколу під час візитів іноземних делегацій та вищих посадових осіб іноземних держав до Львівської області з питань, що належать до компетенції Департаменту.
6.1.3. Бере участь у реалізації заходів із впровадження євроатлантичної інтеграції України.
6.1.4. Взаємодіє із державними органами України та іноземних держав в напрямку міжрегіональної співпраці, міжнародного співробітництва та євроінтеграції.
6.1.5. Вживає заходи з метою утвердження позитивного іміджу та популяризації регіону на території України та за її межами.
6.1.6. Забезпечує організацію зустрічей та переговорів керівництва обласної державної адміністрації з дипломатичним корпусом, офіційними делегаціями іноземних держав, міжнародних організацій, союзів та угрупувань, їх місій та представництв. Готує спільно із структурними підрозділами обласної державної адміністрації інформаційно-аналітичні матеріали до зустрічей та подає їх керівництву обласної державної адміністрації.
6.1.7. Веде протокол зустрічі. Відповідно до досягнутих під час зустрічей домовленостей розробляє доручення відповідним структурним підрозділам обласної державної адміністрації. Моніторить стан їх виконання та інформує керівництво обласної державної адміністрації.
6.1.8. Веде реєстр зустрічей керівництва обласної державної адміністрації з представниками іноземних делегацій.
6.1.9. Організовує та забезпечує проведення протокольних заходів із посадовими особами іноземних делегацій під час візитів до Львівської області.
6.1.10. Інформує МЗС України та Управління служби безпеки України у Львівській області щодо проведених зустрічей за участі іноземних представників з керівництвом обласної державної адміністрації.
6.1.11. Готує та погоджує технічні завдання, склади офіційних делегацій від обласної державної адміністрації із МЗС України для участі у переговорах, конференціях, консультаціях, візитах та інших заходах міжнародного характеру за кордоном.
6.1.12. Готує за результатами закордонних візитів звіт до МЗС України щодо досягнутих домовленостей; розробляє доручення керівництва обласної державної адміністрації відповідним структурним підрозділам; моніторить стан їх виконання та інформує керівництво обласної державної адміністрації.
6.1.13. Приймає участь у розробленні та погодженні в установленому порядку програм перебування делегацій, груп та окремих представників іноземних держав.
6.1.14. Розробляє та надає голові обласної державної адміністрації пропозиції щодо ініціатив міжнародного характеру та заходів, спрямованих на підвищення ефективності співпраці області з відповідними суб’єктами або адміністративно-територіальними утвореннями іноземних держав, а також міжнародними організаціями.
6.1.15. Веде реєстр міжрегіональних угод, меморандумів, тощо підписаних між обласною державною адміністрацією та адміністративно-територіальними одиницями Львівської області й регіонами-партнерами та вживає заходів щодо забезпечення їх реалізації. Подає керівництву обласної державної адміністрації інформацію щодо стану їх виконання та пропозиції щодо їх актуалізації.
6.1.16. Розробляє проєкти меморандумів, міжрегіональних угод, комюніке та погоджує їх у відповідному порядку з МЗС України.
6.1.17. Вживає заходів щодо виконання зобов’язань області за міжнародними договорами, учасником яких є Україна, та угодами, учасником яких є Львівська область.
6.1.18. Забезпечує співробітництво в межах компетенції з міжнародними урядовими та неурядовими організаціями, органами влади, дипломатичними представництвами та консульськими установами представленими у Львівській області, а також дипломатичними установами України закордоном.
6.1.19. Готує річний звіт для МЗС України про стан розвитку міжнародного співробітництва області.
6.1.20. Організовує та проводить конкурси серед локальних товаровиробників, митців та діячів культури з розробки та виготовлення сувенірної та промоційної продукції для подальшого її використання під час офіційних зустрічей керівництва обласної державної адміністрації.
6.1.21. Забезпечує проведення закордоном заходів, ярмарків, виставок з метою промоції як Львівщини, так і України загалом.
6.1.22. Співпрацює з українськими організаціями закордоном з метою підтримки позитивного іміджу Львівщини.
6.1.23. Співпрацює з науковими інституціями Львівщини з метою проведення дослідження стану української діаспори.
6.1.24. Вживає заходів щодо задоволення культурних та науково-освітніх потреб закордонних українців.
6.1.25. Вживає заходів щодо заохочення діяльності громад закордонних українців до співпраці із культурно-освітніми, мистецькими та іншими громадськими організаціями Львівщини.
6.1.26. Представляє інтереси обласної державної адміністрації за дорученням голови обласної державної адміністрації у відносинах з відповідними органами суб'єктів або адміністративно-територіальних утворень іноземних держав, а також з міжнародними організаціями.
6.1.27. Бере в установленому порядку участь у роботі міжнародних організацій, міжурядових комісій, комітетів, робочих груп тощо.
6.2. У сфері транскордонного співробітництва та міжнародної технічної допомоги:
6.2.1. Здійснює передбачені галузевими нормативно-правовими актами повноваження у сфері транскордонного співробітництва та міжнародної технічної допомоги.
6.2.2. Забезпечує участь представників Львівщини в засіданнях українсько-польської Міжурядової координаційної ради з питань міжрегіонального співробітництва (далі – МКРМС) та в комісіях, що діють в її рамках.
6.2.3. Організовує та проводить засідання Комісії з питань транскордонного співробітництва, яка діє в межах МКРМС.
6.2.4. Організовує та забезпечує проведення українсько-польських зустрічей та офіційних візитів. Проводить моніторинг стану виконання досягнутих домовленостей, зазначених в протоколах цих зустрічей та інформує керівництво обласної державної адміністрації.
6.2.5. Здійснює аналіз стану та перспектив транскордонного співробітництва. Формує перелік пріоритетних напрямів співпраці із урахуванням сучасних економічних, соціальних та гуманітарних викликів.
6.2.6. Бере участь в розробленні спільних транскордонних документів: угоди, стратегії, меморандуми, декларації тощо.
6.2.7. Сприяє посиленню інституційної спроможності територіальних громад у сфері транскордонного співробітництва.
6.2.8. Співпрацює із структурними підрозділами обласної державної адміністрації у сфері транскордонного співробітництва та спільно з ними готує проєкти міжрегіональних угод.
6.2.9. Організовує та забезпечує проведення спільних транскордонних заходів.
6.2.10. Здійснює аналіз потреб і можливостей будівництва нових міжнародних пунктів пропуску на території Львівської області та подає пропозиції керівництву обласної державної адміністрації щодо перспективних пунктів пропуску та удосконалення функціонування існуючих.
6.2.11. Вживає заходів щодо розбудови прикордонної та під’їзної інфраструктури, покращення умов перетину українсько-польського кордону.
6.2.12. Співпрацює з органами державної влади і місцевого самоврядування України та Республіки Польща, зокрема митними органами та органами прикордонних служб, дипломатичними і консульськими установами, агентствами розвитку, асоціаціями, спілками та іншими організаціями України, іноземних держав, міжнародними фінансовими інституціями та установами з питань реалізації міжнародних проектів розвитку, транскордонного співробітництва, розробки та реалізації міжнародних проєктів.
6.2.13. Здійснює моніторинг програм/грантів, що можуть реалізовуватися на території Львівської області; взаємодіє із партнерами з розвитку та забезпечує їх висвітлення на офіційних ресурсах обласної державної адміністрації
6.2.14. Надає консультаційну допомогу для потенційних реципієнтів з питань участі в програмах міжнародної технічної допомоги.
6.2.15. Опрацьовує потреби потенційних аплікантів області щодо напрямків грантової допомоги.
6.2.16. Забезпечує участь керівництва обласної державної адміністрації у керівних органах програм транскордонного співробітництва.
6.2.17. Забезпечує супровід при поданні проектних заявок на конкурсні відбори програм транскордонного співробітництва.
6.2.18. Забезпечує інформаційну та консультативну підтримку реципієнтів Львівської області в поданні проектних пропозицій на діючі програми/конкурси міжнародної технічної допомоги.
6.2.19. Вживає заходів щодо забезпечення дофінансування проєктів міжнародної технічної допомоги (далі – проєкти МТД), що реалізовуються на території Львівської області з бюджетів різних рівнів та інших джерел, що не суперечить чинному законодавству.
6.2.20. Організовує та проводить засідання Програмної ради для відбору проєктів МТД, прийнятних для співфінансування з обласного бюджету.
6.2.21. Здійснює моніторинг стану реалізації проєктів МТД на території області де бенефіціаром виступає Львівська обласна державна адміністрація в тому числі з метою попередження та виявлення ризиків у ході їх впровадження.
6.2.22. Подає Секретаріату Кабінету Міністрів України результати поточного та/або заключного моніторингу проєктів (програм) МТД, що реалізуються на території Львівської області.
6.2.23. Координує діяльність з питань міжнародної технічної допомоги структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, міст обласного значення, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, об’єднаних територіальних громад та громадських організацій у регіоні та сприяє їм у виконанні завдань і функцій, які покладені на них, в межах покладених на Департамент функцій.
6.2.24. Забезпечує підвищення інституційної спроможності структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, територіальних громад та громадських організацій у регіоні щодо підготовки та реалізації проєктів МТД.
6.2.25. Забезпечує взаємодію обласної державної адміністрації з Секретаріатом Кабінету Міністрів України, міністерствами, центральними органами виконавчої влади з питань координації та використання міжнародної технічної допомоги на території Львівської області.
6.2.26. Забезпечує співпрацю з аудиторськими та контролюючими органами щодо реалізації проєктів МТД.
6.2.27. Приймає, аналізує, узагальнює звіти від реципієнтів міжнародної технічної допомоги та подає їх до державних органів влади відповідно до чинного законодавства.
6.2.28. Розробляє інструкції та системи рекомендацій для реципієнтів міжнародної технічної допомоги щодо використання коштів Європейського Союзу.
6.2.29. Здійснює підготовку і підписання меморандумів з організаціями, що надають міжнародну технічну допомогу.
6.2.30. Здійснює пряме та опосередковане управління проєктами МТД.
6.2.31. Здійснює підготовку та оформлення відповідної документації для державної реєстрації та перереєстрації проєктів МТД відповідно до чинного законодавства.
6.2.32. Формує базу даних проєктів МТД, що реалізуються на території Львівської області.
6.3. Інша загальна діяльність:
6.3.1. Розробляє проєкти розпоряджень голови обласної державної адміністрації, у визначених законом випадках – проєкти нормативно-правових актів з питань реалізації галузевих повноважень.
6.3.2. Бере участь у погодженні проєктів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади.
6.3.3. Бере участь у розробленні проєктів розпоряджень голови обласної державної адміністрації, проєктів наказів керівника апарату обласної державної адміністрації, проєктів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи обласної державної адміністрації.
6.3.4. Бере участь у підготовці звітів голови обласної державної адміністрації для їх розгляду на сесії Львівської обласної ради.
6.3.5. Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові обласної державної адміністрації.
6.3.6. Готує (бере участь у підготовці) проєкти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій та робочих груп у межах своїх повноважень.
6.3.7. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад, органів державної влади, засобів масової інформації, суб’єктів господарювання, громадських організацій з питань, що належать до компетенції Департаменту та готує проєкти відповідей у терміни, передбачені нормативно-правовими актами.
6.3.8. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є.
6.3.9. Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики щодо державної таємниці та контроль за її збереженням.
6.3.10. Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.
6.3.11. Забезпечує у межах повноважень захист персональних даних.
6.3.12. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
6.3.13. Здійснює бухгалтерський облік в Департаменті.
6.3.14. Забезпечує належне функціонування документообігу в Департаменті.
6.3.15. Забезпечує ефективне та цільове використання відповідних бюджетних коштів.
6.3.16. Забезпечує організацію роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.
6.3.17. Представляє потенціал області у різноманітних виставкових заходах, конференціях, семінарах, форумах, фестивалях, ярмарках та інших публічних заходах у сфері міжнародної співпраці в Україні та за кордоном, забезпечує організацію та проведення таких заходів на території області.
6.3.18. Готує пропозиції до проєктів обласного бюджету і програм соціально-економічного та культурного розвитку області з питань, що належать до його компетенції.
6.3.19. Розробляє проєкти обласних цільових програм та здійснює підготовку пропозицій до проєктів державних цільових, галузевих та регіональних програм з питань, що належать до компетенції Департаменту.
6.3.20. Бере участь у підготовці пропозицій з питань бюджетної політики, ефективного використання фінансових, кредитних і валютних ресурсів області у сфері міжнародного співробітництва.
6.3.21. Співпрацює з органами державної влади і місцевого самоврядування України та іноземних держав, зокрема митними органами та органами прикордонних служб, дипломатичними і консульськими установами в Україні та за кордоном, агентствами розвитку, асоціаціями, спілками та іншими організаціями України, іноземних держав, міжнародними фінансовими інституціями та установами з питань реалізації міжнародних проєктів розвитку, транскордонного співробітництва, зовнішніх зв’язків, розробки та реалізації міжнародних проєктів.
6.3.22. Здійснює організаційно-методичне керівництво, координацію роботи структурних підрозділів районних державних адміністрацій та місцевих рад територіальних громад з питань, що належать до компетенції Департаменту, співпрацює зі структурними підрозділами обласної державної адміністрації.
6.3.23. Бере участь у підготовці, перепідготовці та підвищенні кваліфікації кадрів у сфері міжнародного співробітництва, євроінтеграції та міжнародної технічної допомоги.
6.3.24. Інформує населення про стан здійснення повноважень департаменту.
6.3.25. Бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів.
6.3.26. Забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки.
6.3.27. Здійснює інші функції, що випливають з основних завдань департаменту.
6.3.28. Під час введення воєнного стану на території України може здійснювати інші повноваження за рішенням голови обласної державної адміністрації.
- Департамент має право:
7.1. Організовувати і проводити державні публічні закупівлі товарів, робіт та послуг (у тому числі капітального будівництва) відповідно до вимог чинного законодавства та укладати з підприємствами переможцями незалежно від підпорядкування та форми власності, відповідні договори (контракти, угоди) вартість яких не повинна перевищувати встановлених лімітів бюджетних асигнувань.
7.2. Залучати фахівців інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, підприємств, установ і організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
7.3. Представляти обласну державну адміністрацію за дорученням голови обласної державної адміністрації у міжнародних організаціях, офіційних міжнародних заходах і під час укладання договорів міжнародного та міжрегіонального характеру.
7.4. Ініціювати і робити запити та одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для виконання своїх функцій, а від Головного управління статистики у Львівській області, органів Державної митної служби України та Державної податкової служби України – безоплатно статистичні, податкові та митні дані.
7.5. Вносити, в установленому порядку, пропозиції щодо удосконалення роботи обласної державної адміністрації у відповідній галузі.
7.6. Користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку та комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.
7.7. Разом з відповідними органами виконавчої влади здійснювати контроль у межах своєї компетенції за цільовим використанням державних коштів, виділених на реалізацію програм, проєктів, заходів, а також міжнародних програм.
7.8. Створювати при Департаменті дорадчі комісії, ради та інші органи для розгляду рекомендацій і пропозицій щодо реалізації основних напрямів діяльності та вирішення інших питань, члени яких виконують свої функції на громадських засадах.
Склад цих органів і положення про них затверджує директор Департаменту.
- Департамент, у процесі виконання покладених на нього завдань, взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, районними державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, територіальними громадами, а також з підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності та об’єднаннями громадян.
- Структурні підрозділи районних державних адміністрацій, які виконують завдання і функції у сфері міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва підзвітні та підконтрольні Департаменту.
- Департамент очолює директор.
Директор Департаменту призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу.
Директор Департаменту має одного заступника директора департаменту – начальника управління. Заступника директора департаменту – начальника управління призначає на посаду та звільняє з посади директор Департаменту згідно із законодавством про державну службу.
На час тимчасової відсутності директора Департаменту його обов’язки виконує заступник директора департаменту - начальник управління, а в разі відсутності заступника директора департаменту - начальника управління один із державних службовців Департаменту відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації.
- Директор Департаменту:
11.1. Здійснює керівництво діяльністю Департаменту, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Департамент завдань.
11.2. Подає на затвердження голові обласної державної адміністрації положення, структуру, кошторис і штатний розпис Департаменту у межах граничної чисельності працівників та фонду оплати праці.
11.3. Розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису доходів і видатків на утримання Департаменту та іншими коштами, за якими є головним розпорядником.
11.4. Затверджує положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників та розподіляє обов’язки між ними.
11.5 Вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Департаменту.
11.6. Планує роботу Департаменту, вносить пропозиції щодо формування планів роботи обласної державної адміністрації.
11.7. Звітує перед головою обласної державної адміністрації про виконання покладених на Департамент завдань та затверджених планів роботи.
11.8. Призначає на посаду та звільняє з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців Департаменту, присвоює їм ранги державних службовців, заохочує їх та притягає до дисциплінарної відповідальності.
11.9. Приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників Департаменту, які не є державними службовцями, заохочує їх та притягає до дисциплінарної відповідальності.
11.10. Забезпечує дотримання працівниками Департаменту правил внутрішнього службового розпорядку та виконавської дисципліни.
11.11. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Департаменту.
11.12. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Департаменту.
11.13. Бере участь у нарадах голови обласної державної адміністрації, переговорах з іноземними делегаціями.
11.14. Скликає в установленому порядку наради, проводить семінари та інші подібні заходи з питань, що належать до компетенції Департаменту.
11.15. Входить (за посадою) до складу комісій, дорадчих, консультаційних та інших органів обласної державної адміністрації.
11.16. Може входити (за посадою) до складу Колегії обласної державної адміністрації. Вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях Колегії питань, що належать до компетенції Департаменту, та розробляє проєкти відповідних рішень.
11.17. Видає в межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання.
Накази нормативно-правового характеру, які стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в Західному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції.
11.18. Представляє інтереси Департаменту за дорученням керівництва обласної державної адміністрації у взаєминах з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.
11.19. Представляє обласну державну адміністрацію за дорученням керівництва обласної державної адміністрації у міжнародних організаціях і під час укладення договорів міжнародного та міжрегіонального характеру.
11.20. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Департаменту.
11.21. Забезпечує дотримання працівниками структурного підрозділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.
- Заступник директора департаменту – начальник управління:
12.1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає функції керівників його структурних підрозділів.
12.2. Погоджує положення про управління і посадові інструкції працівників управління.
12.3. Подає директорові Департаменту пропозиції щодо заходів заохочення та застосування дисциплінарних стягнень до працівників управління.
- Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Департаменту, в Департаменті може утворюватися колегія у складі директора Департаменту (голови колегії), заступника директора департаменту – начальника управління, також інших працівників Департаменту. До складу колегії можуть входити керівники інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, а також керівники установ, підприємств, організацій, науковці, вчені, фахівці у відповідних галузях за згодою.
Склад колегії затверджує голова обласної державної адміністрації за поданням директора Департаменту.
На підставі рішення колегії готуються накази директора Департаменту.
- Департамент утримується за рахунок коштів Державного бюджету України.
Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників і видатки на утримання Департаменту в межах виділених асигнувань визначає голова обласної державної адміністрації відповідно до вимог чинного законодавства.
Кошторис доходів і видатків, штатний розпис Департаменту затверджує голова обласної державної адміністрації за поданням директора Департаменту.
- Департамент є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, бланк Департаменту.
Департамент є бюджетною неприбутковою установою, не є платником податку на прибуток підприємств.
Фінансування Департаменту здійснюється з державного бюджету і використовується виключно на його утримання. Фінансування Департаменту з обласного бюджету спрямовується для реалізації завдань та напрямів діяльності, визначених цим Положенням. У результаті своєї діяльності Департамент не отримує прибутків.
- У разі припинення юридичної особи (Департаменту) в результаті ліквідації, реорганізації (злиття, поділу, приєднання або перетворення), передача активів Департаменту відбувається в межах установ, неприбуткових організацій, які є структурними підрозділами обласної державної адміністрації, або на баланс обласної державної адміністрації.
Директор департаменту міжнародного
співробітництва обласної
державної адміністрації Ірина БУТИНЕЦЬ