Звернення громадян

 

Вітаємо Вас на консультативній веб-сторінці відділу роботи із зверненнями громадян апарату Львівської обласної державної адміністрації.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації є координаційним та методичним центром щодо організації роботи з письмовими та усними зверненнями громадян, організації їх особистого прийому.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів  державної влади та органів місцевого самоврядування» на веб-сторінці Ви зможете знайти необхідну інформацію про вимоги законодавства щодо правильного оформлення звернень та організації роботи із зверненнями громадян в облдержадміністрації, порядку проведення особистих прийомів громадян посадовими особами згідно затверджених графіків, роз’яснень та консультацій з найбільш актуальних питань, які порушують громадяни у зверненнях.

Для оперативного розгляду Ваших звернень, зокрема питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих органів влади, на веб-сторінці розміщені графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації та керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації, головами районних державних адміністрацій, міськими головами міст обласного значення.

З метою забезпечення належної взаємодії обласної державної адміністрації з мешканцями області та підвищення якості надання адміністративних послуг згідно вимог дорожньої карти, рекомендуємо перед особистим прийомом чи письмовим зверненням до органу влади вищого рівня попередньо звернутися до місцевого органу влади або відповідного структурного підрозділу обласного рівня, виклавши суть порушеного питання.

Якщо Ви хочете отримати офіційну відповідь, необхідну інформацію або порушуєте питання особистого характеру, що потребує розгляду, Ваше звернення має бути оформлене у порядку, визначеному ст. 5 Закону України «Про звернення громадян». Тому радимо звертатися з офіційним письмовим зверненням за Вашим підписом та адресою проживання, відобразивши результати попереднього розгляду та долучивши (при необхідності) додаткові матеріали та копії документів, які необхідні для розгляду та прийняття рішення по суті. Таке звернення буде зареєстроване у відділі роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації. Звернення подається громадянином особисто або через уповноважену на це особу чи надсилається поштою за адресою: індекс 79008, м.Львів, вул.Винниченка, 18, облдержадміністрація.

Звертаємо Вашу увагу, що веб-сторінка є консультативною, Інформація, яку Ви надішлете в електронному вигляді не є офіційним зверненням і може бути взята до відома.

Ви можете також ознайомитися з результатами аналізу та узагальнення роботи із зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації за звітний період, інформація про що розміщена в розділі «Підсумки роботи».

У розділі «Нормативно-правова база» розміщені нормативно-правові акти з питань звернень громадян.

На виконання п.9 ст.1 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 та з метою оперативного реагування на гострі проблеми громадян у відділі роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації запроваджено телефон довіри за номером телефону (032) 299-92-44, а також гарячу телефонну лінію за телефоном (032) 299-92-22, які працюють щоденно, крім вихідних та святкових днів з 9 до 18 години.

За особистої ініціативи голови облдержадміністрації з 5 березня 2015 року в області   запрацювала служба екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112». Зателефонувавши лише за цим номером мешканці Львівщини зможуть  отримати оперативну допомогу.

Відео

Інформація про черги на кордоні Інформує ДФС

 


Інформація про підрозділи митного оформлення
Інформує ДФС


МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ

Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ