Відтепер на «Гарячу лінію області» можна звернутись онлайн

22 лютого 2018р, Новини. Прес-служба ОДА

Для зручності мешканців області у Львівській ОДА створили онлайн-платформу для звернення на «Гарячу лінію». Для подання звернення необхідна лише наявність електронної пошти.

Про це сьогодні, 22 лютого, під час брифінгу, розповів директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.

«Торік ми прийняли 115 тисяч звернень на Гарячу лінію області. І справді є дні, коли телефонні лінії перезавантажені і мешканці області вимушені чекати для подання звернення. Створивши цей онлайн-ресурс ми даємо можливість заявникам суттєво скоротити час подання звернення», - зазначив Тарас Роп’яник.

Звернення можна подати через електронну форму. Опісля заявник проходить нескладну процедуру реєстрації та формує текст звернення. Зверненню автоматично присвоюється реєстраційний номер, після чого його скеровують до виконавця.

«Онлайн платформа зберігає дані заявника під час реєстрації, а відтак економить мешканцю в подальшому час на ідентифікацію в процесі подання звернення. Окрім цього, при потребі, заявник може сам  визначати тематику звернення та територію, якої воно стосується», - додав Тарас Роп’яник.

Звернутися на «Гарячу лінію» області онлайн можна за посиланням.

 

Довідково

Львівський обласний контактний центр створений згідно з розпорядженням голови Львівської обласної державної адміністрації від 27 серпня 2012 року №568/0/5-12. Основним завданням центру є опрацювання звернень громадян, які надходять на “Гарячу лінію області” та “Урядову гарячу лінію”.

З 5 березня 2015 року у Львівській області запрацював пілотний проект “Єдина служба допомоги населенню 112”. Це спільний проект обласної державної адміністрації, обласної ради, головного управління ДСНС, МВС, Департаменту охорони здоров’я, ПрАТ “Львівгаз” та Львівського обласного контактного центру. Мета пілотного проекту – створити єдиний номер телефону для вирішення всіх звернень громадян.

На сьогодні, набравши короткий номер 112, громадянин може не лише отримати допомогу екстрених служб, а й звернутись зі своїми проблемами до органів виконавчої влади. Коли мешканець Львівщини телефонує на 112, оператор цієї служби, залежно від тематики звернення, з’єднує заявника (методом трансферу) з відповідною екстреною службою 101, 102, 103, 104 або з “Гарячою лінією області”. Всі звернення, що стосуються роботи органів виконавчої влади, оператори контактного центру реєструють і спеціальною базою даних направляють до виконання у міста, райони та структурні підрозділи обласної державної адміністрації. Гаряча лінія області працює цілодобово.

Ключові слова:

гаряча лініяонлайн

Відео

Інформація про черги на кордоні Інформує ДФС

 


Інформація про підрозділи митного оформлення
Інформує ДФС


МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ

Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ