У березні Служба 112 опрацювала майже 11 тисяч звернень громадян

4 квітня 2017р, Новини. Прес-служба ОДА

З 1 березня до 1 квітня Служба 112 опрацювала  10940 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 134 скеровано на екстрену службу 101, 2501 звернення - на 102, 1466 звернень - на 103, 87 звернень - на 104, ще 6752 звернення - на «Гарячу лінію області».

Зазначимо, на «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства.

Із зареєстрованих  звернень за місяць  6044 заявникам надано відповіді, ще 708 звернень перебуває на розгляді.

Відео

Інформація про черги на кордоні Інформує ДФС

 


Інформація про підрозділи митного оформлення
Інформує ДФС


МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ

Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ