"Гаряча лінія області": майже 11 тисяч звернень за півроку

18 липня 2016р, Новини. Прес-служба ОДА

У І півріччі 2016 року "Гаряча лінія області" опрацювала 10 858 звернень громадян. У ІІ півріччі минулого року цей показник становив 7 490 звернень.

Найбільше звернень надійшло від мешканців Пустомитівського та Жовківського районів Львівщини.

У розрізі міст – найчастіше зверталися жителі Львова та Борислава.

"Найбільше звернень прийнято з питань комунального господарства, транспортного обслуговування, соціального захисту населення", - повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп`яник.

Нагадаємо, що з 1 січня до  1  липня 2016 року служба 112 опрацювала 25 195 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 505 було скеровано на екстрену службу 101, 7712 звернень – на 102, 5723 звернень – на 103, 317 звернень – на 104 і 10 858 звернень – на "Гарячу лінію області".

Відео

Інформація про черги на кордоні

 


Інформація про підрозділи митного оформлення


МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ

Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ