На Львівщині вперше в Україні запрацювала служба екстреної допомоги за номером «112»

5 березня 2015р, Новини. Прес-служба ОДА

Відсьогодні мешканці Львівської області можуть отримати допомогу екстрених, комунальних служб, а також органів влади за єдиним телефонним номером «112». Відповідний меморандум про впровадження служби екстреної допомоги населенню сьогодні підписали голова ОДА Олег Синютка, голова облради Петро Колодій, начальник обласного управління ДСНС України Сергій Дмитровський, керівники підрозділів екстреної допомоги населенню та обласного контактного центру.

Як розповів Сергій Дмитровський, впровадження лінії «112» відбуватиметься у два етапи. На першому етапі єдиний номер функціонуватиме у тестовому режимі на базі кол-центру Головного управління ДСНС. Зокрема, працівники центру оброблятимуть вхідні дзвінки та переадресовуватимуть їх на відповідні служби. На другому етапі відбуватиметься централізоване впровадження та об’єднання усіх екстрених служб під одним телефонним номером. Поки що лінія «112» функціонуватиме паралельно з номерами телефонів 101, 102, 103 і 104.

За словами керівника області Олега Синютки, служба екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112» створена, щоб допомогти людям, адже виконання кожного звернення буде жорстко контролюватись.

«Людині достатньо знати один номер, зателефонувавши на який, можна отримати допомогу в будь-якій ситуації. Для нас найважливіше – це зворотна реакція жителів області. Тому ми хочемо змусити всі регіональні служби працювати на результат. Кожен дзвінок та звернення буде знято з контролю лише після підтвердження тієї людини, що звернулась по допомогу», - наголосив він.

Керманич ОДА також додав, що після успішного тестування єдиний номер «112» планується впровадити по всій Україні. «Поки що основне завдання, щоби лінія 112 запрацювала на Львівщині, а вже, коли все протестуємо, вона працюватиме й у інших регіонах. На прикладі нашої області ми хочемо довести, що забезпечити функціонування єдиної служби екстреної допомоги – реально», - зазначив він.

Під час підписання меморандуму Олег Синютка також розповів, що лінія «112» функціонуватиме у тестовому режимі близько місяця, після чого можна буде перейти до другого етапу. В подальшому служба «112» прийматиме дзвінки з будь-яких питань цілодобово.

Окремо додамо, що у кол-центрі «112» чергують перекладачі з німецької, англійської, польської мов, а також психолог.

Відео

Інформація про черги на кордоні Інформує ДФС

 


Інформація про підрозділи митного оформлення
Інформує ДФС


МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ

Ми в Twitter

Ми у Facebook

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ